فال روزانه ۲۴ مرداد ۹۸

آدمی ساخته افکارخویش است، فردا همان خواهد شد که امروز به آن می‌اندیشید . طالعتان درخشان.

 

 

♈   فروردین  ♈

مبلغ کمی پول امروز به دستتان می رسد. شاید هدیه، سود یا پاداشی دریافت کنید. سعی کنید با این پول کار مفیدی انجام دهید، خریدن وسیله ای که مدت هاست دوست داشتید نیز می تواند به شما انرژی مثبت زیادی دهد. بهتر است کتاب بخرید، به خصوص کتاب هایی که در مورد موضوعاتی است که مدتی است درگیر آن هستند چرا که می تواند بسیار به شما کمک کند. کمی زمان هم برای مطالعه بگذارید. شاید گاهی زندگی شما شبیه به بازی های شهربازی شود و شما با این حال لبخند می زنید. امروز در اوج شادی هستید، پس از جایی که هستید لذت ببرید و از آن به نفع خود استفاده کنید. فقط به یاد داشته باشید که حال خوش . روحیه خود را در همه حال داشته باشید.

 

♉   اردیبهشت  ♉

اگر فرصت این را دارید تا به فردی درسی که باید را بدهید، حتما این کار را انجام دهید. شاید حرف های شما باعث شود تا این فرد منطقی تر و درست تر در زندگی رفتار کند. البته خیلی هم به خود مغرور نشوید. اگر قرار است در مورد مساله مهمی به او آموزش هایی بدهید، به دانش خود تکیه نکنید. امروز با همه وجود دوست دارید به ظاهر خود رسیدگی کنید. به آرایشگاه می روید و لباس های نو خریداری می کنید و همه جانبه خود را شیک و آراسته می کنید تا نزد فرد دلخوهتان بروید و با هم لحظه های خوبی را تجربه کنید.

 

♊   خرداد   ♊

اکنون زمان بسیار خوبی برای شکل دادن یا تقویت روابط اجتماعی است. اگر با اطرافیانتان ارتباط احتماعی خوبی نداری و به مشکل بر خورده اید امروز زمان مناسبی برای بهبود دادن روابطتان است. احتمال دارد که کسی را ملاقات کنید که بسیار در آینده کاری شما موثر است. اگر در رابطه ای هستید، پیوند محکمی بین شما ایجاد می شود. زمان آن رسیده که زندگی خود را جمع کنید .­­امروز شروعی برای این کار است مراقب باشید که هر چه اکنون بیشتر زحمت بکشید، آینده بهتری برای خود ساخته اید.

 

♋   تیر  ♋

 

امروز برنامه سفر شما عقب می افتد، لغو می شوند یا دوباره برنامه ریزی می شوند. برنامه های تحصیلی هم تغییر خواهند کرد. با سورپرایزهایی در مورد مسایل کاری و حقوقی روبه رو می شوید. زیرا امروز پر از رویدادهای غیرمنتظره و ناراحتی است. اگر کسی مدتها پیش به احساسات شما صدمه زده یا شما را رد کرده است و نتوانسته اید او را فراموش کنید، از امروز انرژی بگیرید. این کار باعث می شود یخ دلتان آب شود و دردها را ذوب کند. یک ملاقات خوشایند به شما الهام می دهد تا به جای گذشته به آینده فکر کنید. روی چیزی که دیروز شروع کرده بودید کار کنید و تسلیم نشوید و چیزهای جدید را امتحان کنید. بجای آنکه ایده های خود را معلق بگذارید، روی آنها کار کنید. قبل از آنکه پروژه های جدیدی آغاز کنید، قبلی ها را به پایان برسانید.

 

♌   مرداد   ♌

امروز شاید بیش از اندازه منطقی بشوید اما لازم نیست این روند را به طور دایم ادامه دهید. لازم نیست برای هر رویدادی یا هر نوع مکالمه ای با دیگران سعی کنید بسیار کتابی و منطقی واکنش نشان دهید. این مساله ممکن است دیگران را کمی ناراحت یا از شما دور کند. نباید سعی کنید دیگران را قضاوت کنید و در مورد هر موضوعی نظری بدهید. البته این فرصت را نیز دارید تا با فردی آشنا بشوید که همه روحیات و حرف های شما را می فهمد و درک می کند. شما برای جلب توجه او نیازی نیست تلاشی بکنید، همین که خودتان باشید، کافی است.

 

♍   شهریور  ♍

به دنبال ارزش های جدیدی در زندگی شخصی خود هستید. دیگر به رابطه های سطحی علاقه ندارید. باید افراد متفاوت تری را ملاقات کنید و دوستانی انتخاب کنید که ارزش دوستی شما را داشته باشند. اگر می خواهید کمی عقب نشینی کنید و دیدگاهی اتخاذ کنید، نگرانی ندارد، اکنون زمان همین کار است. نمی توان روابط را نادیده گرفت. هر کاری در زندگی عشقی خود انجام می دهید، باید ماجراجویانه و با اشتیاق باشد. اگر فردی وارد زندگی شما شده است، این رابطه واقعی و باارزش می شود. اگر در رابطه ای دائمی هستید، چیزهای جالبی در مورد او کشف می کنید. سعی نکنید همکاران و کارمندان را در جعبه هایی که برایشان درست کرده اید بچپانید. می خواهید آنها طوری رفتار کنند که برای شما مناسب است. متأسفانه این خواسته شما برای آنها فرمان نیست. کنترل و قضاوت را کنار بگذارید.

 

♎   مهر  ♎

امروز در مواجهه با واقعیت ها بسیار جدی و سرد برخورد خواهید کرد. اما گاهی بد نیست بر احساسات خود نیز نقاب بگذارید. بد نیست دیگران نگرانی های شما را نبینند و لازم نیست همیشه طوری رفتار کنید که همه چیز از روی چهره شما مشخص باشد. از اینکه خیلی هم بی روح به نظر برسید پرهیز کنید. خودتان باشید. امروز این فرصت را دارید تا در میان جمعی از دوستان با فردی آشنا شوید که به او حس نزدیکی دارید. کسی که حرف و روحیه شما را درک می کند و می توانید  در کنار هم شادی های بسیاری را تجربه کنید.

 

♏   آبان   ♏

امروز به دلیلی دچار گیجی و سردرگمی می شوید. خبر خوب این است که در ادامه روز همه چیز شفاف می شود و تا شب دوباره همه چیز برایتان روشن می شود و کارتان راه می افتد. دوباره خودتان می شوید و آماده رویارویی با دنیا با شجاعت و روحیه ماجراجویی می شوید. بجای آنکه در مورد آینده کاری خود گمانه زنی کنید، باید خوب فکر کنید و در زمان حال فعال باشید. باید از آنچه در اطرافتان اتفاق می افتد باخبر باشید. در مورد رابطه خود حس می کنید که دوست دارید تنها باشید. بعد از مدتی با هم بودن و وقت گذرانی با هم، این حس طبیعی است. اینطور نیست که دیگر عاشق نباشید، فقط هر دوی شما به کمی زمان نیاز دارید. با این کار حتی به هم نزدیکتر می شوید.

 

♐   آذر ♐

امروز شاید بیش از اندازه منطقی بشوید اما لازم نیست این روند را به طور دایم ادامه دهید. لازم نیست برای هر رویدادی یا هر نوع مکالمه ای با دیگران سعی کنید بسیار کتابی و منطقی واکنش نشان دهید. این مساله ممکن است دیگران را کمی ناراحت یا از شما دور کند. نباید سعی کنید دیگران را قضاوت کنید و در مورد هر موضوعی نظری بدهید. البته این فرصت را نیز دارید تا با فردی آشنا بشوید که همه روحیات و حرف های شما را می فهمد و درک می کند. شما برای جلب توجه او نیازی نیست تلاشی بکنید، همین که خودتان باشید، کافی است.

 

♑ ­  دی  ♑

امروز از گرفتن پروژه های جدید احساس نگرانی و اضطراب می کنید. اول باید بدانید که صبر کلید موفقیت شماست. آرام و خونسرد باشید تا از همان ابتدا دچار دردسر نشوید. اگر در محل کار نیستید، زمانی را اختصاص دهید به اینکه بنشینید و به برنامه های بلندمدت فکر کنید. امروز دیدگاه منحصر بفردی دارید و باعث می شود که فکر و ایده جدیدی به ذهنتان برسد. امروز در مقایسه به همیشه احساس خونسردی بیشتری می کنید. انرژی خاصی وجود دارد که شما تشویق می کند که شوخ طبعی خشک و یخی داشته باشید و دیدگاهتان با همیشه متفاوت باشد. اگر تازه با کسی آشنا شده اید، شاید او شما را درک نکند. سعی کنید لبخند گرم و خونگرمی خود را حفظ کنید.

 

♒   بهمن   ♒

امروز تمرکز بسیار بالایی دارید. از این موهبت نهایت استفاده را ببرید و سعی کنید تا حد امکان این دقت و تمرکز را در وجود خود حفظ کنید. با این همه انرژی به خوبی می توانید همه کارهای خود را به انجام برسانید و هر مشکل یا مانعی را با نهایت حوصله از میان بردارید. حرارت عشق شما نیز امروز بالا است و می توانید در کنار فرد دلخواهتان لحظه های شاد و به یادماندنی را تجربه کنید.

 

♓   اسفند   ♓

امروز روز ضعیفی برای تصمیم گیری های مهم با دیگران است. افراد مافوق شما یا هر فردی بزرگتر از شما ممکن است با شما مخالفت کند.  اما بهتر است خونسرد باشید و با ملایمت نظر خود را مطرح کنید طوری که دیگران را از خود نرنجانید و موقعیتتان به خطر نیفتد. امروز برایتان بهتر است آرام باشید و با دیگران مدارا کنید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , ,