فال روزانه ۲۵ تیر ۹۸

نگاهتان را روی هدفتان متمرکز کنید; نه روی چیزهایی که باعث هراستان می‌شود.

 

 

♈  فروردین  ♈

امروز ممکن است کمی برایتان سخت باشد خودتان را با دیگران وفق دهید و به همین دلیل احتمال بحث کردن و مشاجره ممکن است برایتان اتفاق بیفتد به همین دلیل توصیه می شود که اگر امکانش برایتان وجود دارد سعی کنید امروز را کمی با خودتان خلوت کنید و آرامش داشته باشید تا روحیه خود را دوباره بدست آورید.

 

♉   اردیبهشت  ♉

امروز بهتر است زمانی را برای رسیدگی کردن به امور مالی خود اختصاص دهید و یک برنامه ریزی درست مالی داشته باشید چراکه مدتی است کنترل خرج کردن خود را از دست داده اید و این مانعی برای پس انداز کردن شماست اما بهتر است در کنار مخارج غیر ضروری و قابل حذف بیشتر به فکر پس انداز برای آینده خود باشید.

 

♊   خرداد   ♊

امروز روز شادی را خواهید داشت، مشکلات مالی خود را به زودی کنار خواهید گذاشت و تلاش هایتان نتیجه خواهد داد پس امیدوار باشد و از به ثمر رسیدن تلاش هایتان لذت ببرید و درباره آینده نگران نباشید چرا که شما نمیدانید چه اتفاقی رخ خواهد داد پس برای چیزی که نمیدانید نگران نباشید.

 

♋   تیر  ♋

بهتر است بیشتر وقت خود را برای مراقب از بدن خود صرف کنید. اگر کمردرد دارید آن را نادیده نگیرید شاید بعدها به مشکلات بزرگ تر تبدیل شود. امروز به خود زمان بدهید. پیش دکتر بروید و یک چکاپ کامل از بدن خود بگیرید. جسم و بدن شما ارزش این را دارد تا یک روز کار خود را عقب بیندازید.

♌   مرداد   ♌

امروز همه چیز به خوبی و آسانی برای شما پیش می رود و کارهای زیادی را با تلاش کم به انجام می رسانید. با آنکه پیشرفت های قابل توجهی صورت نمی گیرد، ولی همه چیز برایتان به خوبی جلو می رود. ممکن است امروز پاداش بزرگی نگیرید، ولی برای فردای خود چیزهایی را نگه خواهید داشت. صبور باشید. موفقیت یک شبه بدست نمی آید. امروز گویی گذشته برایتان زنده می شود. مسئله خاصی مورد توجه شما قرار می گیرد و باید از عشقتان کمک بگیرید تا نقشه خوب و درستی برای آن بکشید. با کمک همدیگر است که می توانید از چیزهایی که اجتناب ناپذیرند لذت ببرید.

 

♍   شهریور  ♍

امروز زمان مناسبی برای مدیتیشن است. شاید از خوب پیش نرفتن کارها و برنامه های خود کمی ناراحت و ناراضی باشید. کمی بی صبر و حوصله شده اید اما نباید این طور باشد. این دوره فشار به زودی برطرف خواهد شد و دوباره به حالت نرمال زندگی باز خواهید گشت. سعی کنید در این دوران به مسایل ارزشمند فکر کنید و هیچ پروژه یا فعالیت جدیدی را در زندگی آغاز نکنید.

♎   مهر  ♎

امروز می توانید با موفقیت از همه مشکلات عبور کنید و ناراحتی ها را پشت سر بگذارید. وارد فاز آرامش می شوید و می توانید همه کارهای نیمه تمام خود را به اتمام برسانید. زندگی آینده شما مملو از خوشحالی و خوشبختی است. از این دوره استراحت و شادی نهایت استفاده را ببرید زیرا ممکن است پس از آن مجبور باشید برای تحقق اهداف خود سخت تلاش کنید. اگر شریک عاطفی شما دنبال بهانه ای بود تا بی جهت دعوا درست کند، سعی کنید آرام باشید و همه مسایل را به طور شفاف برای او توضیح دهید. هر چه امروز بین شما پیش بیاید خیلی زود از بین خواهد رفت و هر دو آن را فراموش می کنید.

 

♏   آبان   ♏

امروز افکار شما پریشان و پراکنده هستند، به خصوص در مورد مسئولیت هایی که برای شما بسیار مهم هستند. شما باید تمرکز و دقت خود را حفظ کنید. از زمزمه ها و گفتگوهای بیهوده دوری کنید زیرا ذهنتان را اشغال می کنند. این حالت ذهنی باعث می شود که نتوانید احساس خود را بیان کنید و شما را در بیشتر موقعیت ها محدود می کنند. امروز دوباره دچار مشکل در رابطه خود شده اید و در مورد عشقتان تردید دارید. تنها کاری که باید بکنید این است که به ندای قلبتان گوش کنید و بر اساس آن عمل کنید.

 

♐   آذر ♐

به زودی خبر های خوشحال کننده ای خواهید شنید و کاری را که مدت هاست برای آن تلاش می کنید نتیجه خواهد داد پس آماده یک شادی فوق العاده را داشته باشد و سعی کنید این شادی را با خانواده و دوستانتان شریک شوید و از این پیروزی اجابت دعا لذت ببربد.

 

♑   دی  ♑

امروز این احتمال هست که شانس در خانه شما را بزند، ولی یادتان باشد که هیچ چیز بدون سختکوشی بدست نمی آید. انتظار نداشته باشید که فرد دیگری صندوقچه گنج را به شما تقدیم کند. شما نقشه را در دست دارید، و باید آن را دنبال کنید. وقتی شروع کردید، متوجه می شوید که خیلی نزدیکتر از آنچه فکر می کنید هستید. باید این سفر را بروید. کمک زیادی در مسیر دریافت می کنید. امروز شما چراغ سبز برای انجام کارهایی که می خواهید را دارید. ولی باید قبل از هر چیز باید واقعیتی که در مورد آن احساس گناه می کنید را به عشقتان بگویید. صحبت کردن در فضای خصوصی و راحت خانه باعث می شود که این مسئله حل شود. سپس می توانید بروید و از روز خود لذت ببرید.

 

♒   بهمن   ♒

گاهی برخی از دوستان به قدری خوب هستند که از فامیل بیشتر می شود روی آنها حساب کرد. دوستان شما هم این گونه هستند. می توانید رابطه عمیق تر با آنها برقرار کنید. آنها دوست دارند همه جانبه به شما کمک کنند، چرا از این مساله فرار می کنید. امروز متوجه استعدادهای خود برای برقراری دوستی های عمیق خواهید شد. امروز برایتان سخت است تا از واکنش های دوست نزدیک خود سر در بیاورید. با نگاه به صورت او نمی توانید تشخیص دهید چه در مغز او می گذرد. در واقع رابطه بین شما دو نفر امروز در غباری از درک نکردن ها قرار دارد. اما مطمئن باشید این حالت خیلی دوام نخواهد داشت.

 

♓   اسفند   ♓

امروز ارتباط شفاهی برقرار کردن با دیگران برایتان سخت می شود. شما همه چیز را در ذهنتان حل کرده اید، ولی وقتی می خواهید افکار خود را با دیگران در میان بگذارید کلمات از ذهنتان می گریزند. امروز صحبت کردن با دیگران بجای آنکه همه چیز را روشن تر کنند، گیجی و پریشانی می آفریند. انرژی دیگران بر ادراک شما تأثیر می گذارد. با آنکه عصبانی هستید ولی باید کنترل خود را داشته باشید. امروز در تعارض و تقابل بین مسائل کاری و شراکتی دچار پریشانی می شوید. وجهه عمومی و اجتماعی شما برای عشقتان مشکل درست می کند. با حرف زدن در مورد آن می توانید بر مشکل خود غلبه کنید، ولی باید برای یکدیگر وقت بگذارید. فقط باید دیدگاه درستی داشته باشید و درک خوبی از موضوع بدست آورید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments