فال روزانه ۲۵ شهریور ۹۸

همیشه لبخند بزنید؛ روزی زندگی از آزردن شما خسته خواهد شد. طالعتان درخشان.

♈  فروردین  ♈

امروز ممکن است بحثی خانوادگی باعث ناراحتی و اضطراب شما شود و اعصاب شما را به هم بریزد شاید همه این ها به خاطر یک سو تفاهم و یا عدم درک متقابل است پس نگران نباشید به زودی این اختلاف نظر ها حل خواهد شد. همین باعث می شود تا روز شادابی نداشته باشید اما باید بدانید امروز همه چیز به نفع شما است و خیلی راحت می توانید احساسات خود را صادقانه بیان کنید. این جو فقط چند روز دوام دارد و بعد از آن همه مسایل و مشکلاتتان حل خواهد شد.

 

♉   اردیبهشت  ♉

خلاقیت و ایده های زیادی در سر دارید اما به دلیل ترس از شکست هیچ کدام از آن ها را عملی نمی کنید. امروز فرصت مناسبی برای شما است تا مقداری از کارهایی را که مدت هاست برای آن برنامه ریزی کرده اید که انجام دهید را انجام دهید و نتایج مطلوب از آن ها بگیرید پس وقت آن رسیده است که ترس را کنار بگذارید چرا که اگر به همین روال ادامه دهید، کاری را پیش نمی برید.

 

♊   خرداد   ♊

امروز به گذشته ها سفر و خاطرات قدیم را برای خود مرور خواهید کرد. نیمه دیگری از ذهنتان نیز به آینده می رود و پروژه های نامعلوم شما را به سرانجام می رساند توصیه می شود که امروز فکر کردن درباره گذشته را رها کنید و تمام انرژی خود را برای بهتر کردن آینده بگذارید. رویاپردازی در مورد آینده می تواند محرک خوبی برای رونق دادن به کارهایتان باشد. امروز وضعیت اقتصادی خوب فردی شما را تحت تاثیر قرار می دهد و سعی می کنید از او الگو بگیرید اما بهتر است فقط به ظاهر زندگی دیگران متمرکز نباشید شاید ثروت واقعی شما بیشتر از آن فرد است.

 

♋   تیر  ♋

امروز قوه تشخیص بسیار بالایی در مور کار خود خواهید داشت که منجر به رسیدن به اهدافتان می شود. این شرایط باعث خوشحالی شما است. همیشه خیلی خوب می توانید در مورد موقعیت ها فکر کنید و تصمیم بگیرید. اعتماد به نفس و قدرت درونی شما زیاد است. امروز از راه دور یک نامه یا تماس دریافت خواهید کرد. نباید تعجب کنید اگر همه امروز شما به حرف زدن سپری شود زیرا ممکن است با افرادی ملاقات کنید و یا در تماس باشید که مدت های زیادی است آن ها را ندیده اید.

 

♌   مرداد   ♌

امروز احساس می کنید همه اطرافیان در حال یادگیری و آغاز کارها و فعالیت های جدید هستند و نمی خواهید از این قافله عقب بمانید. اما سعی نکنید روش دیگران را تقلید کنید و درست همان راهی را بروید که دیگران می روند. کمی خلاقیت داشته باشد و موقعیت کنونی خود را تغییر دهید. زندگی همچون مسابقه ای است که باید در آن برنده شوید و برای این منظور باید زمان بندی صحیح نیز داشته باشید ولی در عین حال سعی کنید از زندگی لذت ببرید.

 

♍   شهریور  ♍

امروز کارهای بسیاری برای انجام دادن دارید. یکی از آنها در حوزه اسناد و کاغذ بازی های اداری است که به امضا نیاز دارد. شما بسیار باهوش هستید و به خوبی می توانید کنترل مسایل مختلف را به دست بگیرید. ارتباط با همسایه ها کمی به نظرتان جالب نیست و حس بد بینی به آنها دارید، اگر همچین حسی دارید می توانید خیلی زیاد به این افراد نزدیک نشوید اما در عین حال توصیه می شود برای داشتن آرامش بیشتر  عینک بدبینی را بردارید و گمان نکنید که همه افراد بد هستند و یا از شما خوششان نمی آید.

 

♎   مهر  ♎

سفرهای کوتاه و مکالمه های طولانی در صدر فعالیت های امروز شما قرار دارند. امروز دوست دارید به اطراف شهر بروید و وقت خود را در طبیعت بگذرانید. امروز یک تماس مشکوک از طرف یک آشنا خواهید داشت. او هر حرفی را به شما نمی گوید به همین دلیل ممکن است شما مضطرب و نگران شوید اما جای نگرانی نیست. سعی کنید آرام باشید شما از هر آنچه قرار است باخبر شوید، باخبر می شوید.

 

♏   آبان   ♏

امروز ممکن خبر دعوت شدن به یک ضیافت را بشنوید که شما را غافل گیر خواهد کرد اما هر آنچه پیش می آید کاملا برای شما خوب است و اثرات مثبت خواهد داشت . دوستی ممکن است سرزده نزدتان بیاید و به شما در زمینه خاصی کمک کند.  شما همچنین ممکن است خودتان را برای حل کردن مشکلی خسته کنید. زیاد به خودتان سخت نگیرید، در غیر این صورت ممکن است هیچ انرژی ای برای خانواده و یا مهمانان خود را نداشته باشید!

 

♐   آذر ♐

امروز ممکن است از طرف فردی که مدت هاست از او بی خبرید، پیشنهادی به شما شود و شما بر سر دوراهی قرار بگیرید که این پیشنهاد را قبول کنید یا نه اما توصیه می شود روابط آشنایی را در نظر نگیرید و در این مورد خاص منافعتان را در نظر بگیرید و خجالت را کنار بگذارید.

 

♑   دی  ♑

خبر افزایش حقوق ممکن است امروز به گوشتان برسد. امروز احساس می کنید پرانرژی هستید و بنابراین وسوسه می شوید که بیش از پیش تلاش کنید. این خیلی خوب است ولی یادتان باشد که شتاب خود را حفظ کنید و تندروی نکنید. اگر می خواهید مسیر فعلی خود را ادامه دهید، باید کمی از انرژی تان را برای فردا و روزهای بعدی حفظ کنید. لازم نیست بخاطر اینکه عشقتان چیزی را اشتباه متوجه شده و سوءتفاهم برایش ایجاد شده ناراحت باشید. امروز با حرف ها و صحبت هایتان می توانید مشکلات و ضربه ای که فکر می کنید به رابطه شما وارد شده جبران کنید.

.

♒   بهمن   ♒

امروز خیلی رک و راست هستید و حتی شاید رفتارهای ناشایست و از روی عصبانیت نیز از خود بروز دهید. این رفتارها را هیچ کس نمی پسندد. روی گفتار و کردار خود کنترل داشته باشید و اجازه ندهید بخش عصبانی مغز شما کارهایی کند که باعث رنجش دیگران می شود. به دیگران نیز اجازه ندهید موجب ناراحتی شما شوند. امروز باید چهارچشمی مراقب رابطه خود باشید زیرا ممکن است انتظارات و خواسته های شما از همسر یا نامزدتان به اندازه ای باشند که موجب خستگی او شوند. و این مساله می تواند رابطه شما را بهم بزند. پس مراقب حرف ها و رفتارهایتان باشید.

 

♓   اسفند   ♓

امروز فرصت هایی برای سرمایه گذاری برایتان فراهم می شود. این شامل سرمایه گذاری روی زمان، پول و منابع دیگر می شود. همچنین ممکن است بخواهید یک شروع تازه و هیجان انگیز داشته باشید. البته نباید قبل از ملاحظه همه نقاط قوت و ضعف قضیه در مورد چیزی هیجان زده شوید. شاید بهتر باشد با دوست یا شریکی مشورت کنید پس امروز عجولانه هیچ تصمیمی نگیرید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , ,