فال روزانه ۲۶ تیر ۹۸

انسان هر چیزی را که بتواند تصور کند، به آن می‌‌رسد. طالعتان درخشان.

 

 

♈   فروردین  ♈

امروز با مشکلات خود رودررو می شوید. فرد مهمی که همیشه کارهای زیادی برای شما انجام می داد، امروز  هیچ تلاشی برای شما انجام نخواهد داد. این روند چندان برایتان خوشایند نیست. اما اجازه ندهید این مسایل شما را در خود فرو ببرند و از زندگی عادی باز بمانید. خودتان را مجبور کنید تا با دیگران در ارتباط باشید.

 

♉   اردیبهشت  ♉

امروز نمی توانید پاسخ منطقی برای احساسات خود بیابید. مشکلات احساسی باعث می شود تصور کنید در برهوتی از ندانسته ها گرفتار هستید و نمی دانید راه درست چیست و به کدام مسیر باید بروید. شاید لازم باشد اداره امور امروز رابه فرد دیگری بسپارید تا شما را در مسیر درست هدایت کند.

 

♊   خرداد   ♊

امروز باید از رویاپردازی و ارتباط با دیگران لذت ببرید نه اینکه مدام در حال نظر دادن و پاسخ دادن به سوالات دیگران باشید. سعی کنید هرکاری انجام می دهید در جهت سرگرمی و تفریح باشد. بیرون بروید و از هوای تازه لذت ببرید. بودن در میان جمع به شما کمک می کند تا لحظه های بسیاری شادی را تجربه کنید. امروز نمی توانید اشتباه کنید و فقط باید از همه لحظه های روز خود استفاده کنید. رابطه عاشقانه شما به بهترین شکل پیش خواهد رفت.

 

♋   تیر  ♋

گل یا گیاه باعث شادابی روحیه و فضای خانه شما می شود. امروز احساس می کنید وسایل خانه تا حدی نخ نما و کهنه شده اند. به همین منظور با چند ترفند ساده و با وسایل موجود، می توانید ظاهر خانه را تغییر دهید و برای خود تنوع ایجاد کنید. گلدان های زیبای طبیعی  و یا وسایل تزیینی مورد علاقه خود را در کنار پنجره بگذارید و تاثیر آن در روحیه خود را به خوبی احساس کنید.

 

♌   مرداد   ♌

امروز نخواهید که پاسخ همه چیز را بیابید زیرا بیش از همیشه دچار ناامیدی خواهید شد. هرچه کمتر تلاش کنید تا به دیگران فشار بیاورید، متوجه می شوید همه چیز چقدر خوب و به نفع شما پیش می رود. امروز روزی نیست که بخواهید برای همه مشکلات خود راهکار بیابید، باید از همه لحظه های خود لذت ببرید و در مورد مسایل موردعلاقه خود مسایل جدید بیاموزید. چرا دوست دارید در مورد همه چیز و همه افراد با خوش بینی نگاه کنید؟ همه آدم ها همیشه به آن خوبی که شما تصور می کنید نیستند.

 

♍   شهریور  ♍

امروز حالت معنوی زیادی دارید. رویاهای شما بسیار زنده هستند و در تلاش هستید تا حرف های خاص و مهمی را بیان کنید. به شدت نیاز به سفر را در خود احساس می کنید و دوست دارید برای آشنایی با فرهنگ های دیگر به شهر یا کشورهای دیگر سفر کنید. البته در حال حاضر، این سفر چندان کاربردی نیست و می توانید برای علاقه مندی های خود در اینترنت جست‌وجو و اطلاعات موردنیاز را پیدا کنید. از نظر احساسی نیز تصور می کنید همه چیز بسیار عجیب پیش می رود. همه مردم به شدت جذب و شیفته شما می شوند.

 

♎   مهر  ♎

از کارهای روزانه خود دست بردارید و کمی متفاوت به زندگی و رویدادهای زندگی نگاه کنید. امروز دنیا به کام شما است. از ثانیه به ثانیه آن استفاده کنید. بدانید امروز هر تصمیمی بگیرید کاملا درست خواهد بود. امروز به هیچ عنوان اجازه ندهید احساسات منفی بر شما غلبه کنند. درد و ناراحتی امروز هیچ مفهومی ندارد. رویاهای خود را تا حد امکان به واقعیت تبدیل کنید و از آنها لذت ببرید. اگر قرار است امشب بیرون بروید و فرد جدیدی را ملاقات کنید، خیلی به جزئیات مسایل اهمیت ندهید.

 

♏   آبان   ♏

با اینکه همیشه دوست دارید وقت خود را بیرون و در میان مردم صرف کنید، اما امشب بهتر است در خانه بمانید و استراحت کنید. اگر می توانید بعدازظهر مرخصی بگیرید و به خانه بروید. کتاب موردعلاقه خود را مطالعه کنید یا در باغ یا پارک نزدیک خانه پیاده روی کنید. گاهی انسان به استراحت و تجدید نیرو نیاز دارد.

 

♐   آذر ♐

امروز مسایل گیج کننده ای برای شما پیش می آید که نمی توانید به راحتی آنها را مدیریت کنید. هیچ چیز گویا سر جای خود نیست. نمی توانید درست تصمیم گیری کنید و همه مسایل در هاله ای از ابهام قرار دارند. بهتر است خیلی به این مسایل فکر نکنید و بعدازظهر با دوستان قرار بگذارید و بیرون بروید و تفریح کنید. تصمیمات مهم زندگی را به روز دیگری موکول کنید. شاید خیلی شجاع و پرجرات باشید و اجازه ندهید کسی به شما بی احترامی کند. اما امروز اینها اهمیتی ندارند.

♑   دی  ♑

امروز با همه وجود احساسات اطرافیان را درک می کنید. البته گاهی هم بسیار برایتان سخت است که رفتارهای دیگران را تحمل کنید. اما امروز این شانس را دارید تا با دیگران همدردی کنید. امروز یکی از دوستان نزدیک و صمیمی با شما درددل خواهد کرد تا کمی سبک شود. با مهربانی و صبر به حرف های او گوش کنید و پیشنهادهای خوب و درست به او بدهید.

 

♒   بهمن   ♒

برخی از مسایل به نظرتان خیلی غیرواقعی هستند. به حرف های دیگران و غیبت های آنها خیلی بها ندهید. امروز باید با فردی تماس بگیرید و پس معطل نکنید و همین الان گوشی را بردارید و شماره او را بگیرید. بهترین زمان برای بیان کردن رویاها و ایده های خود برای آینده امروز است. همیشه صادق باشید و از اینکه احساسات خود را بیان می کنید، خجالت نکشید. امروز مدام در این فکر هستید که آیا فرد دلخواهتان شما را دوست دارد یا ندارد. اینها افکاری هستند که همه ذهن شما را درگیر کرده اند.

 

♓   اسفند   ♓

اگر فعالیت بدنی زیادی دارید بد نیست کمی به خود استراحت دهید. در زمان کنونی، بدن شما به استراحت و کمی آرامش نیاز دارد. خوب است امروز جلوی تلویزیون دراز بکشید و یک کاسه پر پاپ‌کورن کاراملی میل و برنامه مورد علاقه خود را تماشا کنید. این استراحت زیاد باعث می شود تا احساس کنید نیروی دوباره یافته اید و با ذهن باز و بدن کامل ورزیده به کارهای روزانه خود بازخواهید گشت.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments