اگر انسان بتواند رنج را مانند شهری ترک کند، می‌تواند خوشبختی را از سر گیرد. طالعتان درخشان.

 

 

♈  فروردین  ♈

مقداری پول از طرف فردی  به دست شما خواهد رسید، این میزان پول ممکن است در ازا کاری که انجام داده‌اید و یا سود حاصل از سرمایه‌گذاریتان که قبلا انجام داده‌اید باشد یا ممکن است پولی که قبلا به فردی به عنوان قرض داده‌اید به شما پس داده شود.

 

♉  اردیبهشت  ♉

بهترین زمان برای عملی کردن برنامه‌هایتان همین امروز است چرا که امروز می‌توانید نتیجه‌های چشم‌گیری ببینید. با یکجا نشستن و کاری نکردن کاری را پیش نخواهید برد پس دست به زانو بزنید و بلند شوید زیرا غیر از خودتان کسی نمی‌تواند به شما کمک کند.

 

♊  خرداد  ♊

ممکن است به دلایلی تصمیم به جابجا کردن محل کار یا محل زندگیتان شوید اما نگران نباشید اگر جابجایی هم صورت گیرد به نفع شما خواهد بود و مقدماتی برای بروز تحولات مثبت در زندگیتان فراهم می‌شود پس در برابر هرگونه تغییر و تحول در زندگی سختگیر نباشید و آن را به فال نیک بگیرید.

 

♋  تیر  ♋

احتمالا یک مشکل و یا نابسامانی بر سر راهتان قرار بگیرد که مدتی شما را درگیر کند اما در نهایت این مساله ممکن است باعث بروز تغییرات مثبتی در شما شود پس ناامید نشوید و خودتان را نبازید. فقط سعی کنید با آرامش و همفکری افراد با‌تجربه مشکلاتتان را سپری کنید.

 

♌  مرداد  ♌

از یک رابطه ناخوشایند و یا احساس تنهایی زیاد رنج می‌برید اما به زودی با فردی رو‌به‌رو می‌شوید که می‌تواند به این وضعیت سروسامان دهد، ممکن است این فرد از آشناهایتان باشد که مدتی است همدیگر را ملاقات نکرده‌ایدو یا ممکن است از دوستان قدیمیتان باشد.

 

♍  شهریور  ♍

سعی کنید روابطتان را قوی‌تر کنید و بیشتر با دیگران در ارتباط باشید، با گوشه‌گیری کردن و تنهایی ممکن است خیلی از موقعیت هایتان را از دست بدهید پس مراقب باشید چون ممکن است به‌زوری موقعیت شغلی مناسبی برایتان پیش بیاید که با حفظ روابطتان می‌‌توانید این موقعیت شغلی را بدست آورید.

 

♎  مهر  ♎

امروز ممکن است مساله کوچکی باعث دلگیری شما شود، این دلگیری ممکن است بخاطر شنیدن حرفی تلخ از طرف همکار یا یکی از دوستانتان باشد پس بهتر است امروز کمتر وارد بحث‌های دوستانه و یا جمع‌های همکارانتان شوید.

 

♏  آبان  ♏

محبت خود را از دیگران مخصوصا خانواده خود دریغ نکنید و سعی کنید بیشتر با آنها وقت بگذرانید و خوشحالشان کنید زیرا این خوبی‌ها باعث سعادت و برکت در زندگیتان خواهد شد و در ضمن حمایت خانواده‌تان را به همراه خواهد داشت.

 

♐  آذر  ♐

در شرف گرفتن یک تصمیم مهم در زندگی هستید ولی به‌شدت مردد و دودل هستید اما بهتر است ترس را کنار بگذارید و کمی هم خوشبین باشید، همه انسانها بد نیستند و گاهی همین افراد می‌توانند باعث رونق در زندگیتان شوند.

 

♑  دی  ♑

بیش از حد به گذشته فکر می‌کنید و این موضوع سرعت شما را برای رسیدن به اهدافتان کم کرده‌است، با افسوس خوردن و گله و شکایت فقط زمان باقی مانده را از دست می‌دهید. گذشته‌ها گذشته، هوشیار باشید و آینده خود را بسازید.

 

♒  بهمن  ♒

درگیر مشکلات مالی هستید و این موضوع باعث آشفتگیتان شده است اما این مشکل به زودی حل خواهد شد پس اگر تصمیم به فروش دارید بهتر است عجولانه تصمیم نگیرید و قبل از اقدام تمام تلاشتان را بکنید و با افرادی که دلسوزتان هستند به خوبی مشورت کنید.

 

♓  اسفند  ♓

ممکن است به زودی سفری پیش رویتان باشد و احتمالا سفری خارجی باشد، این سفر به خوبی پیش خواهد رفت و برای شما برکت و شادی زیادی همراه خواهد داشت پس اجازه ندهید دخالت‌های اطرافیان و حسادت های آنها شما را مضطرب و نگران کند.

 

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments