فال روزانه ۲۶ مرداد ۹۸

وقتی شما خوش‌بین هستید، زندگی شیوه‌ای بامزه برای مراقبت از شما دارد. طالعتان درخشان.

 

 

♈   فروردین  ♈

امروز احساس می کنید همه اطرافیان در حال یادگیری و آغاز کارها و فعالیت های جدید هستند و نمی خواهید از این قافله عقب بمانید. اما سعی نکنید روش دیگران را تقلید کنید و درست همان راهی را بروید که دیگران می روند. کمی خلاقیت داشته باشد و موقعیت کنونی خود را تغییر دهید. زندگی همچون مسابقه ای است که باید در آن برنده شوید و برای این منظور باید زمان بندی صحیح نیز داشته باشید.

 

♉   اردیبهشت  ♉

شما استعدادها و توانایی‌های زیادی دارید که کشف نشده اند، یکی از دلایل آن این است که خودتان و توانایی‌هایتان را باور ندارید و اعتماد بنفستان کم است. وقت آن رسیده که به استعداد هایتان آگاه شوید و از آنها استفاده کنید و زندگیتان را تغییر دهید.

 

♊   خرداد   ♊

امروز همه چیز به خوبی و آسانی برای شما پیش می رود و کارهای زیادی را با تلاش کم به انجام می رسانید. با آنکه پیشرفت های قابل توجهی صورت نمی گیرد، ولی همه چیز برایتان به خوبی جلو می رود. ممکن است امروز پاداش بزرگی نگیرید، ولی برای فردای خود چیزهایی را نگه خواهید داشت. صبور باشید. موفقیت یک شبه بدست نمی آید. امروز گویی گذشته برایتان زنده می شود. مسئله خاصی مورد توجه شما قرار می گیرد و باید از عشقتان کمک بگیرید تا نقشه خوب و درستی برای آن بکشید. با کمک همدیگر است که می توانید از چیزهایی که اجتناب ناپذیرند لذت ببرید.

 

♋   تیر  ♋

همه رویدادها دست به دست هم خواهند داد تا شما بتوانید با موفقیت کارهای خود را پیش ببرید. اگر بتوانید امروز مقدمات و امکانات لازم برای اجرای پروژه های کاری جدید را مهیا کنید، قدم بعدی برایتان بسیار آسان تر خواهد شد. اما اگر جزئیات را نادیده بگیرید، ممکن است با مشکل مواجه شوید. امروز خیلی دوست دارید به طور عمیق در مورد رابطه خود فکر کنید. تغییرات موجب هراس شما هستند اما می توانند فاز جدیدی از رابطه را برایتان نمایش دهند که شاید خوشایندتر باشد. البته تغییرات نیز با گذشت زمان مثبت یا منفی بودن خود را نشان می دهند.

 

♌   مرداد   ♌

بهتر است سعی کنید اگر در شرایط دشواری قرار دارید که کنترل زندگیتان را از دست داده‌اید کمی آرامش خود را حفظ کنید و این موضوع را نیز در نظر بگیرید که اگر مسیری که انتخاب کرده‌اید برای رسیدن به هدف نتیجه نداده‌ است، مسیر دیگری را انتخاب کنید.

 

♍   شهریور  ♍

امروز مسوولیت انجام کارها را به فردی واگذار خواهید کرد که تصور می کنید بهتر از شما می تواند آن را مدیریت کند. اگر واقعا تصور می کنید مهارت و توان انجام پروژه را ندارید، این کار را انجام دهید زیرا باعث می شود تا دیگران احترام بیشتری برای شما قایل شوند. در غیر این صورت ممکن است نتیجه بدی در انتظار شما باشد. مدتی است احساس می کنید رابطه شما تکراری و خسته کننده شده است اما امروز این فرصت را پیدا خواهید کرد تا رو در رو با شریک خود صحبت کنید. این مکالمه می تواند دید جدیدی از رابطه به شما بدهد. در ضمن، باید صادق نیز باشید.

 

♎   مهر  ♎

امروز تجربه های احساسی عجیبی خواهید داشت. شاید حتی امروز برای مساله ای اشک بریزید که تا دیروز حتی احساسات شما را تحریک هم نمی کرد چه برسد به اینکه موجب برانگیخته شدن هیجانات شما بشود. نگران چیزی نباشید فقط به احساسات خود اجازه نمایش بدهید. چه اشکالی دارد اگر دیگران از تمایلات و روحیات درونی شما آگاه شوند؟ راحت باشید. همیشه دوست دارید همه چیز سر جای خودش باشد اما امروز رابطه شما با شریک زندگیتان اصلا خوب نیست. احتمالا با هم مشاجره ای خواهید داشت که خیلی خوشایند نیست.

 

♏   آبان   ♏

انرژی امروز باعث می شود که نتوانید کاملاً طرف مقابل خود را درک کنید. گویی او در حال و هوایی کاملاً متفاوت با همیشه قرار دارد و نزدیک شدن به او ممکن نیست. ولی رفتار او باعث می شود به این فکر کنید که باید در مورد موضوع خاصی با او حرف بزنید و این صحبت کاملاً جدی و مهم است. شاید بهتر آن باشد که یک روز به او کاری نداشته باشید، زیرا امروز او موافق باشد یا نباشد جوابش به هر چیزی “نه” خواهد بود. در شروع هفته کاری متوجه می شوید که سرعت و شتاب بالایی در انجام کارها وجود دارد و شما این قضیه را دوست دارید و می پسندید. این همان محیطی است که شما در آن پیشرفت خواهید کرد، بنابراین باید از انرژی آن حداکثر بهره را ببرید. برای خودتان قهوه درست کنید و میل کنید زیرا کار زیاد است.

 

 

♐   آذر ♐

امروز با همه وجود در مسیر موفقیت حرکت خواهید کرد. امروز بسیار مهم است و همه جانبه موفق خواهید بود. از این فرصت استفاده کنید. از آینده هراسی نداشته باشید و سوار بر قطار پیشرفت، به جلو برانید و متوقف نشوید. امروز جمعی از دوستان را به خانه خود یا کافی شاپ دعوت می کنید تادر کنار یکدیگر چندین ساعت شاد باشید. این کار برایتان بسیار جالب خواهد بود و می خواهید آن را ادامه دهید. این کار نیز باعث می شود تا دایره دوستانتان گسترده شود و در میان این آدم ها، فردی قلب شما را تسخیر می کند و می خواهید این رابطه صمیمی تر و گسترده تر شود.

 

♑   دی  ♑

امروز آشنایی جالب و تعجب برانگیزی با یک نفر خواهید داشت که نوع خاصی از رابطه را برایتان فراهم می کند. انرژی امروز نشان می دهد که شما فهمیده اید که این ملاقات ساده و عادی آنطور هم که ظاهری به نظر می رسد نیست. شما حس می کنید که کیمیای قدرتمندی بین شما دو نفر وجود دارد. قطعاً می خواهید که چیزهای بیشتری در مورد یکدیگر کشف کنید و این برای هر دوی شما خوب است. اطاعت محض و کورکورانه از رؤسا شاید امروز بهترین ایده برای شما نباشد. قبل از هر کاری سوالات خود را بپرسید و بجای آنکه فوراً وارد عمل شوید و کاری که دیگران از شما خواسته اند را انجام دهید، خوب فکر کنید و محتاط باشید. شما حق دارید که بخواهید در انجام کارها احتیاط کنید.

 

♒   بهمن   ♒

شاید تصور کنید همه کارهای لازم برای پیشبرد کارها و بهبود رابطه خود را انجام می دهید و اگر یک لحظه دست از تلاش بردارید، همه چیز خراب خواهد شد. اما این طور نیست و خیلی به خود سخت نگیرید. دیگران نیز وظایف خود را به خوبی می شناسند و از عهده کارهای خود به خوبی بر می آیند. شاید فردی که نیاز به تغییر دارد شما هستید، نه اطرافیان! امروز در خانه شما به روی دوستان باز است. امروز بهترین فرصت برای دعوت از دوستان است تا در کنار یکدیگر لحظه های شادی داشته باشید. در میان این افراد فردی هست که شما بسیار او را دوست دارید و شاید بخواهید با او رابطه نزدیک تری داشته باشید.

 

♓   اسفند   ♓

انرژی های امروز باعث می شود که امروز چشمان شما برق خاصی داشته باشند. به احتمال زیاد دلیلش این است که شما رویداد اجتماعی خاصی دارید که باید در آن شرکت کنید و شاید جلسه ای داشته باشید که اصول مهمی در آن مورد بحث و بررسی قرار گیرد. چه با یک فرد خاص وارد گفتگو شوید، چه در مورد گردش روزگار صحبت کنید، تأثیری که طرف مقابل روی شما دارد امروز کاملاً غیرمنتظره است. امروز شما در محل کار خودتان را گویی شبیه به جزیره ای در دریای پریشانی و آشفتگی می بینید که آبهای گیجی دور شما در حال موج زدن و کف انداختن هستند. اطرافیان برای گرفتن راهنمایی و مشاوره نزد شما می آیند زیرا آنها به سان کشتی های گمشده است هستند که دنبال مسیر درست می گردند. کمک کردن به این افراد بسیار مهم است.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , , ,