همیشه لبخند بزنید؛ روزی زندگی از آزردن شما خسته خواهد شد. طالعتان درخشان.

♈ فروردین♈

امروز در مورد عشق در زندگی شما، گویی همه چیز به بن بست می رسد. شاید شما حس کرده بودید که همه چیز به خوبی و خوشی پیش می رود و چیزی برای نگرانی وجود ندارد. در واقع تعریف شما از “خوب و خوش” انکار بعضی مسائل و واقعیت ها است و شما فکر می کردید که بدون آنکه فکر کنید کارهای شما چه تأثیری بر زندگی دیگران دارد می توانید به مسیرتان ادامه دهید. آماده باشید که با واقعیت ها روبرو شوید زیرا اصلاً انتظارش را نداشتید. انرژی امروز کائنات باعث می شود که پایداری و دوام رابطه شما بیشتر شود. شاید بین شما عشق و شور زیادی نباشد و شاهد صحنه های عاشقانه بین شما دو نفر نباشیم، ولی بدانید که رابطه و پیوند شما واقعی و بادوام و محکم است. اگر مسائل عملی هست که باید آنها را بین خودتان حل کنید، الان زمان آن است که کاری بکنید، زیرا طرف شما امروز بیش از همیشه نظم و برنامه ریزی دارد.

 

♉اردیبهشت♉

امروز عشق برایتان واقعی تر و حقیقی تر می شود. شما می خواهید مسائل را جدی بگیرید و شاید هم زیادی جدی بگیرید. این یکی از آن عواطف و احساساتی است که در نهایت مغز شما را پر می کند و جایی در مغزتان برای افکار عقلانی در این مورد نمی گذارد. خبر خوب ما برای شما این است که مسائلی که در مورد عشق و رمانس هستند باید در حال حاضر استوار و پایدار شوند و این به شما فرصت رویایی با این بخش از زندگی تان را از دیدگاهی معقول تر می دهد. شما دوست دارید که در کنار عشقتان احساس امنیت کنید و انرژی امروز این امکان را به شما می دهد. شما از هر رابطه ای که در آن بی خبر نگه داشته شوید و اینکه ندانید در قدم بعدی چه باید بکنید، متنفرید. فقط بدانید که آن کاری که امروز در حال انجامش هستید، بعدها بهتر و بهتر می شود.

 

♊خرداد ♊

مسائل دلی و عشقی امروز کمی بغرنج و پیچیده می شوند. شاید حس کنید که انگار فردی خودش را از شما دور نگه می دارد و در این مورد لجاجت می ورزد. شاید این فرد به شما بی محلی می کند و نمی خواهد با شما آشتی کند تا وقتی که با معذرت خواهی به سراغش بروید. مشکل اینجاست که شما هم مغرور و لجوج هستید و این باعث می شود که مشکل شما به این راحتی حل نشود. انرژی امروز پایه و اساس هارمونی و هماهنگی واقعی و ماندگار بین شما دو نفر را فراهم می کند. ولی حواستان باشد که کلید حل مشکل اینجاست که نه با صحبت کردن در مورد حل مشکل بلکه عمل کردن برای حل آن جلو بروید. هرگونه تلاش و کوشش و زمانی که برای این کار بگذارید ارزشش را دارد زیرا رابطه شما بالاخره ثمربخش خواهد بود.

 

♋ تیر♋

ذات صمیمی و رمانتیک شما امروز خودش را نشان می دهید، چه شما متوجه بشوید چه نشوید. شاید گاهی حس کنید که هیجان در زندگی شما و به خصوص در رابطه شما کافی نیست. فکر نکنید این بدان معناست که باید تغییر کنید تا دیگران را راضی نگه دارید. ذات آرام و پایدار شما است که به افراد و اطرافیانی که درکتان می کنند آرامش می دهد. امروز آخرین چیزی که می خواهید این است که تظاهر به چیزی کنید که نیستید. امروز اگر شما با عزیزان و اطرافیان خود مشکل داشته اید و سوءتفاهم برای آنها پیش آمده، شاید بتوانید بالاخره منظور طرف مقابل را درک کنید و از دیدگاه او مطلع شوید. همچنین اگر فکر می کنید منظور شما را اشتباه فهمیده اند، امروز روز خوبی برای بیان احساسات خود است. اگر در رابطه ای هستید، شاید بهتر باشد بیشتر به عشقتان توجه داشته باشید.

 

♌ مرداد ♌

وقتی صحبت از رمانس در زندگی شما می شود، صحبت های زیادی هست که شما انجام می دهید ولی عملی در مورد آنها انجام نمی دهید. شاید شما انسان خوش صحبتی باشید و از لحاظ گفتاری رشته صحبت را به خوبی ادامه می دهید، ولی واقعاً این حرف ها هیچ سودی ندارند زیرا هیچ وقت آنها را عملی نمی کنید و در واقع در قالب رابطه عاشقانه خود فقط در حد حرف و حدیث هستید. امروز روزی است که تعارض منافع و علایق بیش از همیشه خودش را نشان می دهد. انرژی امروز برای شما فرصتی فراهم می کند تا برای کسی که عمیقاً دوستش دارید کاری انجام دهید. در این فرصت حرف ها یا احساسات نیستند که پیوند شما را تحکیم می کنند، بلکه هدیه ای عالی از ته دلتان است که باعث می شود او ببیند که شما واقعاً برایش ارزش قائلید. حتماً چیز باکیفیت و مرغوبی برای او تهیه کنید.

 

♍شهریور♍

امروز در حوزه عشق و رمانس همه چیز پیشرفت زیادی می کند. شاید شما در حال پرورش این رابطه بوده اید و عشق و علاقه زیادی برای ساختن این پیوند خرج کرده اید. حالا زمان آن رسیده که قدمی به عقب بگذارید و ببینید از این کارها چه سودی عایدتان شده است. آیا کسی را بدست آورده اید که تا آخر عمر همراه شماست یا کسی که شما را آنطور که هستید قبول ندارد؟ با آنکه در مسیر عشق چیزهایی زیادی هست که باید تجربه کنید، انرژی امروز نشان می دهد که اگر برای اولین بار با کسی آشنا می شوید، اقدام به شناخت عمیق او می کنید. این رابطه بیشتر دوستانه است تا عاشقانه. ولی گاهی بهترین دوستی ها از سطوح بسیار پائین آغاز می شوند و با صمیمیت و صداقت به جاهای بهتری می رسند.

 

♎ مهر ♎

برای شما عشق مانند ماجراجویی یا ورزشی دیوانه وار یا نوعی بازی ویدئویی است. شما اخیراً در جنبه فانتزی عشق بیشتر گیر کرده اید و ماهیت عملی آن را جدی نگرفته اید. شما باید دیدگاه واقع گرایانه تری اتخاذ کنید. بیشتر به احساسات و عواطف خود توجه داشته باشید و برای آنها ارزش قائل باشید. انرژی امروز شاخص طبیعی هارمونی بین شماست و تأثیر آرامش بخشی روی تنش هایی دارد که در رابطه شما تلنبار شده بودند. از این فرصت استفاده کنید و عشق خود را به روش های عملی به طرف مقابل نشان دهید مثلاً برایش پیام عاشقانه بفرستید یا او را برای شام بیرون ببرید یا برایش هدیه بخرید. او قطعاً از تلاش شما سپاسگزار خواهد بود.

 

♏ آبان♏

عشق و رمانس امروز برای شما خیلی خوب پیش می رود. با این حال امروز شما متوجه می شوید که بعضی چیزها بین شما و او واقعی نیست یا نسبت به وضعیت فعلی شک دارید. وقتی پرده های فریب و ریا کنار می روند، یک نفر در موقعیت بدی قرار می گیرد و واقعیت برملا می شود. شاید توضیح این مسئله خیلی سخت باشد. همانطور که آب درون کانال یا مسیری جریان پیدا می کند، شما هم به مبنای مطمئن و درستی نیاز دارید تا احساسات شدید و عمیق خود را در این رابطه عاشقانه فاش کنید. انرژی امروز به شما حس امنیت لازم را که امیدوار بودید بدست آورید می دهد. شما متوجه می شوید که فردی که با او هستید کسی نیست که با کوچکترین مشکلی تسلیم شود.

 

♐ آذر ♐

مسئله حقیقت امروز بخاطر کسی که شما را بهتر از همه می شناسد، کتمان می شود. مدت زیادی طول نمی کشد که با گفتگوهای عمیق یا توضیحات اضافی واقعیت برملا می شود و در واقع ناامید باعث شده بود که واقعیت پنهان شود. سعی نکنید از عزیزان خود که می کوشند بهترین کار ممکن را برایتان انجام دهند پنهان شوید. با کسانی که برایتان ارزش قائلند روراست و صادق باشید. انرژی امروز شاید هیجان انگیزترین چیز در دنیا نباشد، ولی در مورد حیات عاشقانه شما تأثیر مثبت و مفیدی دارد. گاهی لازم است که انسان قبل از شروع رابطه جدید با واقعیت مادی و عملی روبرو شود. به شما الهام می شود کاری را انجام دهید که برای رسیدن به این هدف لازم است.

 

♑ دی♑

هر آنچه از دستتان برمی آید انجام دهید تا عواطف شما پایدار گردد. رمانس امروز کند و آهسته می شود اما در صورتی که با خودتان و دیگران در مورد احساساتتان روراست باشید. شاید شما آنقدر در دنیای فانتزی گم شده اید که نمی توانید چیزهایی که به نفعتان جریان دارند ببینید. تضاد و تعارضی که امروز پیش می آید شما را ناراحت می کند، ولی نهایتاً حقیقت ماجرا مشخص می شود. شما آنقدرها ساده لوح نیستید که مسئله مالی کسی که عاشقش شده اید را نادیده بگیرید. می دانید که او به پول احتیاج دارد و بهتری رابطه ها هم می توانند در اثر بی پولی از هم بپاشند. انرژی امروز نشان می دهد که اگر می خواهید بیشتر و بیشتر همدیگر را بشناسید، باید از میزان درآمد او هم خوشحال باشید و او را همانطور که هست بپذیرید.

.

♒ بهمن ♒

امروز باید در مورد مسئله عشق و رمانس آهسته تر پیش بروید. شاید شما روی این فرضیه اقدام کنید که همه چیز خوب پیش می رود و می توانید با سرعت برق و باد جلو بروید، در حالیکه مدتها پیش شما نقشه راه را گم کرده اید. در دنیای شما درجه ای از فانتزی وجود دارد. چیزهایی هستید که شما باید در مورد آنها با طرف مقابل روراست باشید و بعضی چیزها را آرام تر و کندتر جلو ببرید. انرژی امروز به شما انگیزه و محرک لازم برای تحقق بخشیدن به یک رویا را می دهد. اگر به برگزار کردن یک مهمانی و دعوت کردن افراد خاص فکر می کنید، باید مطمئن شوید که فضایی گرم و صمیمی و راحت برای همه وجود دارد. کسی که دوستش دارید به این مسائل اهمیت می دهد.

 

♓ اسفند♓

مسائل مربوط به عشق و رمانس امروز برایتان خوب پیش می روند و متوجه می شوید که هر جای این رابطه که باشید، حق دارید که بپرسید جایگاه شما کجاست. عنصر فانتزی و تخیل امروز باعث می شود که شما به رویاها و افکار رمانتیک آسیب پذیر شوید. خبر خوب ما برای شما این است که شما قدرت تحقق بخشیدن به این رویاها را دارید. تأثیر انرژی امروز برای شما هماهنگ و صمیمی و لذتبخش است. این روی شما و اطرافیان شما اثر آرامش بخش دارد و رابطه شما را عمیق تر می کند. همچنین به شما فرصت بررسی احساسات تان را می دهد به نحوی که می توانید از آن مطمئن باشید. شما می توانید خودتان باشید و بدانید که دوستتان دارند و شما را می پذیرند.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , , , ,