دستانی که کمک می‌کنند پاک‌تر از دست‌هایی هستند که دعا می‌کنند. طالعتان درخشان.

 

♈   فروردین  ♈

خاطرات قدیمی، ضربه های روحی و ترس های گذشته ممکن از امروز بر حال و هوای شما تأثیر بگذارند. شاید بدون آنکه دلیلش را بدانید، افسرده شده اید. یک رویداد در زندگی تان این احساسات را بدون ذکر منبع برایتان آشکارتر کرده اند. اگر رویاهای بدی داشته اید یا تخیلات و تصورات شما آزاردهنده بوده اند، می توانید آنها را یادداشت کنید. شاید این خواب ها و رویاها به شما سرنخی در مورد آنچه در جریان است بدهند. مدیتیشن یا همخوانی آزاد آن نوع آزادی که می خواهید در اختیارتان می گذارند. احساسات شما در حال حاضر به نحوی برایتان نیروی زیادی به همراه دارند. انرژی امروز به شما تمایل استفاده از انرژی عاطفی تان را می دهند و این تحت انرژی امروز برایتان بسیار مؤثر است. بهتر است بی خیال شوید و طبیعی تر از همیشه رفتار کنید تا رابطه شما بدین ترتیب ادامه پیدا کند. اگر طرفتان را دوست دارید، باید به او اعتماد کنید.

 

♉   اردیبهشت  ♉

امروز یکی از دوستان شما کمی احساس افسردگی می کند و به شادی و خنده نیاز دارد. رویدادهای اجتماعی یا فعالیت های گروهی برای شاد کردن دوستتان بسیار مناسبند و برای خودتان هم شادی آفرین هستند. یک هدف بلندمدت دارید که بالاخره به آن نایل می شوید و باید آن را جشن بگیرید. تعامل با یک گروه زمان و تمرکز شما را می گیرد، ولی مواظب باشید زیاد خودتان را خسته نکنید. انرژی امروز بدان معناست که شما تاحدودی در مورد شریک زندگی تان وسواس دارید. گاهی با این حس وسواس و تعصب مشکل دارید، ولی وقتی با نوعی از پایبندی ترکیب می شود، قطعاً رفتار خوب و سالمی نیست. اگر بتوانید خودتان را از او دور کنید و کار متفاوتی انجام دهید، یا اینکه تمرکز خود را جای دیگری بگذارید، این به هر دوی شما استراحت کافی می دهد تا خودتان را جمع و جور کنید.

 

♊   خرداد   ♊

امروز باید کاملاً در مورد مسائل کاری محوری فکر کنید. در آینده نزدیک شاید خیلی چیزها در ریسک قرار بگیرد. شما به هر وظیفه و کاری که تمایل پیدا کنید، به تلاش و تمرکز و دقت زیادی نیاز دارد. ریسک آن هست که شما به خاطر آن افسرده شوید، ولی سعی کنید در این دام نیفتید. به احتمال زیاد آنچه امیدوارید به آن برسید را بدست می آورید، پس این ایده و فکر را فراموش نکنید. به نظر می رسد که ایده بسیار خوبی در ذهن شما گیر کرده باشد، و شریک شما فکر مشابهی در این مورد ندارد. انرژی امروز کائنات به شما انگیزه لازم برای تغییرات بزرگ در زندگی تان را می دهد و قاعدتاً این شما شریک زندگی تان هم می شود. در حال حاضر شما آنقدر مجذوب او شده اید و خودتان را فراموش کرده اید که یادتان رفته است از او بپرسید چه حسی در این باره دارد.

 

♋   تیر  ♋

امروز شما متوجه می شوید که یک رویای بلندمدت بالاخره به حقیقت می پیوندد. شاید سفری که شما در مورد آن مدتی طولانی است فانتزی سازی کرده اید بالاخره نشانه هایی از تحقق یافتن نشان دهد. رویکرد متدیک و عملی برای پرداختن به جزئیات شاید باعث شود که همه چیز برایتان واقعی تر به نظر برسد. با این حال، مواظب باشید که با برنامه ریزی دقیق برای هر قدم خود در نهایت کارها را سخت تر نکنید. انرژی امروز کائنات نشان می دهد که یک سری باورها با رابطه فعلی شما تداخل دارند. این باورها متعلق به شما باشند یا شریک زندگی تان، حس می کنید که نوعی اصطکاک وجود دارد. شاید بهتر باشد از خودتان بپرسید آیا اصول و ایده آل ها مهمتر از با هم بودن هستند. اگر جواب شما بله است، باید ترتیب دیگری اتخاذ کنید. اگر جواب شما خیر است، خودتان می دانید چه باید بکنید.

 

♌   مرداد   ♌

بعضی از رویاهای تیره و تار و عجیبی که شما داشته اید امشب هم به سراغتان می آیند. اگر به آنها مجال دهید، به نحوی ناراحت کننده و افسرده کننده دوباره در طول روز روی سرتان خراب شوند. آنها را یادداشت کنید تا برای تعبیر احساسات و عواطف منفی به کارتان بیایند. کمی هم در مورد پول نگران هستید. امروز روز خوبی برای سرمایه گذاری، شروع یک بیزنس جدید یا افتتاح حساب پس انداز نیست. چند روز صبر کنید تا آبها از آسیاب بیفتد و بعد در مورد این مسائل تصمیم گیری کنید. علاقه یک چیز است و وسواس چیز دیگری است. انرژی امروز کائنات نشان می دهد که شاید شما یک نفر را بسیار جذاب بدانید تا جائیکه این کم کم دردسر ساز شود. با این تأثیر، حتماً باید بی خیال شوید و بگذارید رویدادها همانطور که هستند جریان یابند، زیرا این برای شما مشکل است. در نهایت، زندگی برایتان آسانتر می شود.

 

♍   شهریور  ♍

عدم برقراری ارتباط با یکی از اعضای خانواده که ناراحت است شاید به شما حس یأس و سردرگمی بدهد. از خودتان می پرسید که آیا کاری کرده اید که باعث شده به این فرد بر بخورد. به احتمال زیاد قضیه این نیست. بهترین راه برای رسیدگی به موقعیت هایی همچون این موقعیت، این است که آن فرد را تشویق کنید با شما حرف بزند. اگر او جوابی نداشت، یکی دو روز صبر کنید و دوباره سوال کنید. این حالت افسردگی بعد از چند روز برطرف می شود، پس خودتان را بر سر آن دیوانه نکنید. انرژی امروز باعث می شود که زندگی برایتان سخت شود. اگر برای مهمانی یا رویدادی اجتماعی بیرون می روید، یک ملاقات برایتان فراموش نشدنی می شود. وقتی شروع به صحبت با یکدیگر می کنید، متوجه می شوید که رابطه ای طبیعی بین شما وجود دارد که باعث می شود در کنار یکدیگر احساس راحتی و آرامش زیادی نمایید. عمق این برخورد بدان معناست که شاید شما شریک روحی یکدیگر هستید.

 

♎   مهر  ♎

قول ترفیع یا افزایش حقوق امروز در ذهن شماست. شما سعی می کنید که گام های بعدی را تصویرسازی کنید و وظایفی که تلاش و دقت بیشتری می برند را پیش بینی کنید. هل نشوید. بهتر است که بیشتر به خودتان فشار بیاورید. چند روز صبر کنید تا اوضاع سبک تر شود و آن کاری که باید انجام شود را تمام کنید. شما در بلندمدت موفق خواهید بود. گاهی یک ایده یا فکر به مدتی کوتاه ما را درگیر می کند و ما نمی دانیم با آن چه کنیم، زیرا تأثیر زیادی در زندگی های ما دارد. انرژی امروز کائنات شاید باعث شود که شما تحت تسخیر نیروهای قدرتمندی قرار بگیرید که پتانسیل ایجاد تغییرات بزرگ را دارد. اگر شما در رابطه ای هستید، باید قبل از هر چیز در مورد آن با شریک زندگی تان حرف بزنید.

 

♏   آبان   ♏

امروز تصمیم می گیرید که بخش زیادی از روزتان را روی پروژه ای کار کنید که به انرژی ذهنی زیادی نیاز دارد. برنامه ریزی کرده یاد تا با یکی از دوستان صمیمی یا عشقتان وقت بگذرانید و شاید ملاقات شما با این افراد آنطور که امیدوار بودید نباشد. دوست شما حال و هوایی افسرده و ناراحت دارد. یک شب سرگرم کننده با هم بگذرانید؛ به سینما بروید و فیلم خنده داری ببینید یا با هم به کنسرت بروید و تنش ها و استرس ها را از خود دور کنید. انرژی امروز کائنات به شما اجازه می دهد که خودتان را به دست احساسات پرشور و قدرتمند بسپارید و با عشقتان خوش بگذرانید. امروز شدت و حدت زیادی در فضا وجود دارد که بدان معناست که شما از ملاقات با یک فرد بسیار خوشحال و غرق در شادی می شوید. شاید دلیلش این باشد که شما این فرد را خوب نمی شناسید و شخصیت او در حال حاضر برای شما اسرارآمیز و هیجان انگیز است. شما دو نفر مسلماض می خواهید یکدیگر را بیشتر ببینید.

 

♐   آذر ♐

امروز تصمیم می گیرید که بخش زیادی از روزتان را روی پروژه ای کار کنید که به انرژی ذهنی زیادی نیاز دارد. برنامه ریزی کرده یاد تا با یکی از دوستان صمیمی یا عشقتان وقت بگذرانید و شاید ملاقات شما با این افراد آنطور که امیدوار بودید نباشد. دوست شما حال و هوایی افسرده و ناراحت دارد. یک شب سرگرم کننده با هم بگذرانید؛ به سینما بروید و فیلم خنده داری ببینید یا با هم به کنسرت بروید و تنش ها و استرس ها را از خود دور کنید. انرژی امروز کائنات به شما اجازه می دهد که خودتان را به دست احساسات پرشور و قدرتمند بسپارید و با عشقتان خوش بگذرانید. امروز شدت و حدت زیادی در فضا وجود دارد که بدان معناست که شما از ملاقات با یک فرد بسیار خوشحال و غرق در شادی می شوید. شاید دلیلش این باشد که شما این فرد را خوب نمی شناسید و شخصیت او در حال حاضر برای شما اسرارآمیز و هیجان انگیز است. شما دو نفر مسلماض می خواهید یکدیگر را بیشتر ببینید.

 

♑   دی  ♑

شاید اطلاعات ناراحت کننده ای امروز به گوشتان برسد، ولی نباید آنها را جدی بگیرید. شاید بدتر از آنچه به نظر می رسد نباشد. قبل از آنکه خودتان را بر سر این چیزها دیوانه کنید، واقعیت ها و حقیقت ها را چک کنید. امروز روز خوبی برای بازدید یا انجام خرده کارها در محل نیست، زیرا ترافیک سنگینی وجود دارد. امروز هر آنچه تصمیم به خواندنش می گیرید کسل کننده به نظر می رسد، بنابراین فیلم های سینمایی بهترین گزینه برای سرگرمی و تفریح هستند. انرژی امروز کائنات نشان می دهد که شما باید بی خیال بعضی چیزها شوید تا بتوانید احساسات و عواطف عمیق تر خود را نشان دهید. شاید هم آنها را رو نکنید و برای خودتان نگه دارید، ولی این به موقعیت فعلی شما کمکی نمی کند. اگر شما سعی می کردید که خودتان و دیگران را به خطر نیندازید، زیرا نگران طرز فکر آنها نسبت به خودتان بودید، پس زمان آن رسیده که هیاهو به پا کنید.

 

♒   بهمن   ♒

ناراحتی و ناامیدی در مورد مسائل پولی امروز بالاخره گریبانتان را می گیرند. با این حال، چیز زیادی برای نگرانی و ناراحتی وجود ندارد. از لحاظ مالی، مسائل کاری و حرفه ای شما خوب پیش می روند، بنابراین همه چیز بهتر از آنچه هست پیش می رود. امروز احتیاط کردن به کارتان می آید، به خصوص در مورد خرید و فروش وسایل لوکس. شما قطعاً نمی خواهید که چیزهایی که خریده اید را برگردانید. شاید فکر کنید مسائل و رویدادهای امروز برای شما سنگین بوده اند. انرژی امروز باعث می شود که موقعیت عاطفی بین شما و عشقتان به انتها برسد. با این وجود شاید در آن تأخیری صورت بگیرد. با آنکه احساسات شما با سرعت رو می شوند، شما کم کم شروع به بیان آنچه باید گفته شود می کنید و گفتگوی بین شما کم کم راحت تر می شود و آنچه در دل دارید را به تدریج بیان می کنید.

 

♓   اسفند   ♓

امروز حس می کنید که کمی افسرده و ناراحت هسیتد، ولی به نظر نمی آید که دلیلی برای آن داشته باشید. شما فقط شب بدی را گذرانده اید و به خواب بیشتری نیاز دارید. خبرهای خوبی که از دور برایتان می رسد امشب شما را خوشحال می کند و روحیه شما را بالا می برد. شما از سوی دوست صمیمی تان دعوت می شوید که برای شام بیرون بروید. بالاخره حس می کنید که خود قدیمی شما به سویتان برگشته است. انرژی امروز برایتان تمایل زیادی ایجاد می کند تا با فردی که دوستش دارید باشید. اگر مدتی است که این فرد را می شناسید، پس مسئله این است که می خواهید احساسات عمیق تر خود را با او در میان بگذارید و ارتباط معناداری با هم داشته باشید. فقط باید با خودتان روراست باشید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , ,