فال روزانه۲۸ تیر ۹۸

در لحظات تصمیم‌گیری است که سرنوشت شما شکل می‌گیرد. طالعتان درخشان.

 

 

♈   فروردین  ♈

مدتی است که برای رسیدن به هدفی در تلاش هستید و مشتاق رسیدن ب هآن هستید اما بدانید که هیچ چیز باارزشی به آسانی بدست نخاهد آمد و باید برای هر آنچه که فکر می کنید با ارزش است بجنگید و نهایت تلاشتان را انجام دهی، مایوس نباشید زیرا هر آنچه در تقدیرتان باشد رخ خواهد داد.

 

♉   اردیبهشت  ♉

تغییرات ناگهانی ممکن است در زندگی شخصی یا محیط کاریتان رخ دهد که این تغییرات ممکن است شما را نگران کند، درست است که پذیرفتن تغییرات برای شما سخت است ولی نتیجه آن برای شما بسیار خوشایند خواهد و باعث پیشرفت در زندگی شما خواهد شد.

 

♊   خرداد   ♊

امروز احساس می کنید نیاز دارید که تنها باشید و با خودتان خلوت کنید و بیشتر به مسایل و مشکلات زندگیتان فکر کنید. این موضوع بسیار می تواند به شما کمک کننده باشد  و می توانید راه حل بسیاری از مشکلات خود را پیدا کنید و آرامش خود را بدست آورید.

 

♋   تیر  ♋

از یک رابطه ناخوشایند و یا احساس تنهایی زیاد رنج می‌برید اما به زودی با فردی رو‌به‌رو می‌شوید که می‌تواند به این وضعیت سروسامان دهد، ممکن است این فرد از آشناهایتان باشد که مدتی است همدیگر را ملاقات نکرده‌ایدو یا ممکن است از دوستان قدیمیتان باشد.

 

♌   مرداد   ♌

سر دو راهی بزرگی در زندگی قرار دارید، توصیه میشود عجولانه تصمیم نگیرید و وقت و انرزی کافی بگذارید . اگر فرد قابل اعتمادی در زندگی شماست می توانید از او کمک بگیرید تا بتوانید تصمیم بهتری بگیرید. در کل نگران نباشید اتفاق های خوشایندی در راه است.

 

♍   شهریور  ♍

ممکن است امروز با فردی ملاقات کنید که بتواند تاثیر بزرگی در آینده شما داشته باشد، پس امروز ملاقات‌هایتان را جدی‌تر بگیرید و از کنار آنها راحت عبور نکنید. زیرا ممکن است یکی از این ملاقات‌ها فرصت بزرگی را برای شما به وجود آورد.

 

♎   مهر  ♎

ذهن شما احتمالاً امروز تغییری عرفانی می کند. امروز روز خوبی برای مطالعه مفاهیم معنوی و متافیزیکی یا گسترش دانش تان در رشته های ستاره شناسی، عدد شناسی یا علوم ماورا الطبیعه است. کتاب ها و سخنرانی ها امروز مورد توجه شما قرار می گیرند و صحبت با دوستانی که علایق مشترکی با شما دارند امروز ذهن شما را به جریان می اندازند. نگذارید امروز بیهوده بگذرد. ذهن تان را گسترش دهید.

 

♏   آبان   ♏

بهتر است به فکرکسب تجربیات جدید و هیجان‌انگیزی در زندگی خود باشید و زندگی خود را از حالت یکنواخت خارج کنید زیرا عمر مثل باد در حال گذر است و چیزی که می‌مانند اوقات خوش و هیجان انگیز زندگی است پس توصیه می‌شود این اوقات خوش را با سفر و تفریحات مختلف برای خودتان بسازید.

 

♐   آذر ♐

فقط به خود متکی نباشید و در حل شدن مشکلاتتان و رسیدن به اهداف و آرزوهای خود به خداوند توکل کنید چراکه هیچ برگی از درخت بدون خواست خداوند از درخت نمی‌افتد و در کنار تلاش و پشتکار از خداوند بخواهید که راه را برایتان هموار کند.

 

♑   دی  ♑

در واقع شما خیلی مسائل را به دل می گیرید و این برایتان عذاب آور است. در هر صورت، باید سعی کنید دقت کنید و ببینید که اطرافیان شما چه می خواهند و باید نسبت به نیازهای دیگران حساسیت داشته باشید. این حساسیت را باید هم در روابط رمانتیک و هم در کسب و کار داشته باشید. نترسید و از مهارت های خود استفاده کنید. احساسات و عواطف شما هر روز متفاوت هستند و با انرژی امروز کائنات این در رابطه فعلی شما هم صادق است. ولی هر دوی شما باید به عمق احساسات و رابطه خود مراجعه کنید تا ببینید که برای این رابطه چه کارهایی می توانید بکنید. بهتر است که صادق باشید و بهم راستش را بگوئید

 

♒   بهمن   ♒

ممکن است در آینده سفری برایتان پیش آید که این سفر می‌تواند کاری باشد و یا تفریحی که در هر دو حالت این سفر بسیار مفید خواهد بود به طوری که اگر کاری باشد نتیجه‌ای فوق العاده خواهد داشت و اگر تفریحی باشد بسیار اوقات خوشی برایتان به وجود می‌آید.

 

♓   اسفند   ♓

اگر امروز با افراد جدیدی آشنا شدید، مراقب باشید. بعضی ها خیلی جذاب به نظر می رسند، زیرا جسور یا خطرناک هستند. شاید کارهایی بکنند که اصلاً خوابش را هم نمی بینید. با آنکه این چیزها برایتان وسوسه انگیز است، ولی می تواند دردسرساز باشد و اگر احتیاط نکنید به شما آسیب بزند. به استانداردهای معمول خود پایبند باشید. اگر خطر شما را خیلی هیجانزده می کند، زمان آن رسیده که در زندگی خود تغییراتی ایجاد کنید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments