فروردین

اکنون افکار واضح و روشن کمی تیره و مبهم می شوند، زیرا سیاره ی شما که عطارد است با نپتون ابر مانند به هم قلاب می شوند. شاید مجبور شوید تا با یک حس قوی که از شما می خواهد تا از محدودیت های زندگی تان بگریزید مبارزه کنید، زیرا فرار از این محدودیت ها کمکی به شما نخواهد کرد. در عوض باید یاد بگیرید که صبور باشید تا به اهداف بلند مدت تان برسید. اگرچه امروز کمی دشوار است که آهسته و پیوسته گام بردارید، اما مرحله به مرحله قدم برداشتن یکی از ترکیبات اصلی فرمول کنونی تان برای رسیدن به موفقیت است.

اردیبهشت

وقتی به پیش رفتن دشوار می گردد، گاو نر (نماد برج ثور) سرسخت درون تان می تواند بیش از پیش تعیین کننده شود. شما کسی نیستید که پاسخ نه را بپذیرد، پس بیشتر تلاش می کنید و در عوض می خواهید جلوتر بروید. اما ممکن است امروز به خاطر شتابی که در پیشرفت دارید هدف تان را فراموش کنید. اگر موقتاً خود را از دست رفته حس می کنید اصلاً نگران نباشید، زیرا مدت زیادی طول نخواهد کشید؛ شما کسی نیستید که بدون هدف و در گیجی حرکت کند. اما اکنون این خیالات شماست و نه عقل تان که ترغیب تان می کند تا تقریباً هر مانعی را که بر سر راه تان وجود دارد کنار بزنید.

خرداد

ممکن است آن قدر اشتیاق شما زیاد باشد که بتوانید با خوش بینی کورکورانه و تنها ایمان به کاری که انجام می دهید راه تان را به سوی یک موقعیت چالش برانگیز باز نمایید. اما امروز آن قدر احساسات تان شدید هستند که می توانید بدون در نظر گرفتن حقایق خیلی دیوانه وار عمل کنید. واضح است که روش مطمئن تری که کمتر مخرب است این است که آهسته تر گام بردارید. تنها دلایلی که اکنون شما را به پرواز در می آورند دلایل تخیلی هستند. پس کمی نرم تر شوید و به جمع دوستان تان روی آورید. سپر جنگی تان را زمین بگذارید و در عوض انرژی خود را به سوی چیزی یا کسی که این شور و علاقه ی شما را شعله ور می سازد هدایت کنید.

تیر

امروز ممکن است احساس خوبی نداشته باشید، زیرا جریان های کهکشانی شما را به اقیانوس وسیع و بی پایان تجربه می کشانند. افق های وسیع می توانند شما را عصبی کنند، زیرا معمولاً فضای آشنای یک خلیج کوچک را ترجیح می دهید. از یک طرف، آزاد هستید که قلمروهای جدید را تجربه کنید و افکارتان می توانند در کنار ترس های گذشته سبکبارانه حرکت کنند. از طرف دیگر، عدم هماهگنی شما را گیج کرده و بدون جهت گیری رهای تان می کند. در مقابل چیزی که اجتناب ناپذیر است مقاومت نشان ندهید و در عوض آن را با آغوش باز بپذیرید. هرگز نمی دانید در مسیری که می روید چه چیزهایی یاد خواهید گرفت.

مرداد

پیدا کردن یک تعادل کارآمد بین مقاومت های بیرونی و خیالات بارور درون تان ممکن است امروز یک موقعیت چالش برانگیز را برای تان رقم بزند. خوش بینی شما ترغیب تان می کند تا درباره ی قابلیت های پنهان و گسترده ی پیش روی تان بلند پروازی کنید. اما حالا که تمایل دارید تا همه ی جزییات مهم را همان طور که خستگی ناپذیر به سوی هدف تان حرکت می کنید توضیح دهید، خطر در کمین شماست. به شما توصیه می کنیم که کمی احتیاط کنید. اگر به محدودیت های خود اعتراف کنید، شانس بیش تری خواهید داشت تا به رویاهای تان برسید.

شهریور

اکنون برای شما که در برج سنبله به دنیا آمده اید و بسیار باریک بین هستید زمان پارادوکس ها و تناقض هاست، زیرا می خواهید حقایق زیادی را فاش کنید تا از آن ها برای تایید نظرات تان استفاده نمایید. اما از آن جایی که امروز سیاره ی شما که عطارد است با نپتون مبهم و رویاگونه پیوند خورده است، شما به درون دریای ابر مانند رویاها کشیده می شوید و از دنیایی که به دقت هدایت تان می کند و می خواهید در آن باشید دور می شوید. ممکن است به جای این که خودتان را به عقل و منطق محدود سازید، بخواهید بر اساس احساس خود عمل کنید. اما خیلی از نقشه ی اصلی دور نشوید. میانه رو باشید و راهی را پیدا کنید که به شما اجازه می دهد عقل و احساس را با هم داشته باشید؛ به این ترتیب مسیرتان را گم نخواهید کرد.

مهر

اصلاً مهم نیست که امروز چه قدر مصمم هستید، شاید مجبور شوید با موجی موقتی از شک و تردید به خود دست و پنجه نرم کنید. بین شما و اهداف تان یک مه غلیظ و غیر قابل نفوذ دیده می شود. باورهای معنوی تان می توانند به کمک تان بیایند، البته تا زمانی که سعی نکنید بر ابهامات پیش روی تان غلبه کنید. در عوض حساسیت خود را به مهربانی و سردرگمی تان را به انعطاف پذیری تبدیل نمایید. بر دنیای درون تان تمرکز کنید و به دنبال این نباشید که موفقیت خود را در دنیای بیرون دنبال کنید. آرامش ذهن از دنیای درون برمی خیزد.

آبان

ممکن است تصویر ایده آلی که از آینده دارید آن قدر زنده به نظر برسد که وقتی می فهمید از شرایط فعلی تان خیلی دور است دچار هراس شوید. اما این همیشه خبر بدی نیست وقتی که ابرهای خیالات به زمین می بارند، زیرا این همان جایی است که چرخ ها جاده ی زندگی را لمس می کنند و این درست همان زمانی است که کار واقعی شما آغاز می شود. هر دو طرف را تجربه کرده اید: هم خیالات واهی را دیده اید و هم واقعیت عریان را. اکنون زمان آن رسیده است که راهی جادویی بسازید که به شما اجازه می دهد تا آزادانه بین این دو دنیای نا مربوط حرکت کنید.

آذر

به نظر می رسد که از منطقه ی تاریک و روشن و مبهم عقل عبور می کنید و افکارتان از مسیر اصلی خارج می شوند. خوشبختانه اگر می توانید به ایده های رویایی خود که در مسیرتان پیش می آیند اطمینان کنید خطری وجود ندارد. این در طبیعت شماست که تناقض های کهکشانی را متعادل سازید، اما گاهی پیش می آید که نمی توانید افکارتان را سر و سامان دهید. حالا می توانید یک تصمیمی بگیرید، اما شاید نتوانید تصمیم تان را برای دیگران توجیه کنید. این بهترین، هنری ترین و رمانتیک ترین نوع الهام است. فقط این که این ها را با واقعیت اشتباه نگیرید.

دی

اگرچه عجیب به نظر می رسد، اما تصورات تان امروز شما را قادر می سازند تا انرژی عاطفی و احساسی خود را پیدا کنید و از کوهی که جلوی شما سر بر آورده است بالا بروید. از سطح واقعیت عبور کنید و به دنیای خیالات تان فرو بروید، زیرا این درست همان جایی است که جواب ها از دید پنهان شده اند. از رویاهایی که از ناخودآگاه تان برمی آیند استفاده کنید تا آینده ی تان را همان طوری که آرزو می کنید رنگ و لعاب ببخشید. هر کاری که می کنید به یاد داشته باشید که آن چه را می بینید باور نکنید، بلکه آن چه را باور دارید ببینید.

بهمن

در رویاهای تان به آینده فکر می کنید. شما مانند کاهنی هستید که افق دید خود را مدیریت می کند و دیگران ممکن است چه بخواهید و چه نخواهید برای راهنمایی پیش تان بیایند. این مسئولیت ممکن است موقتاً توانایی شما را برای مسقل بودن محدود کند، زیرا حالا وظایف مهمی وجود دارند که به عهده ی شما گذاشته می شوند. سعی نکنید تا از این ندای معنوی فرار کنید. تاثیر مثبتی که بر دیگرانی که به شما اطمینان می کنند می گذارید بارها و بارها به خودتان برمی گردد.

اسفند

امروز زمان آن رسیده است که آینده را با آغوش باز بپذیرید، حتی اگر نمی توانید بدانید که مرحله ی بعدی چیست. با آهنگی که به گوش می رسد برقصید، حتی اگر نمی دانید که این آهنگ از کجا می آید. خوش بینی درون تان را پیدا کنید و بخواهید تا کمک تان کند. اطراف شما پر از نیروهای جادویی است و آگاهی از وجود این نیروها یک شروع فوق العاده است. حالا وقت آن نیست که به خاطر انتظارات دیگران خودتان را ناراحت کنید. کار شما این است که مشکلاتی را که غیر قابل حل به نظر می رسند به موقعیتی تبدیل کنید که به سود شما کار کنند؛ شاید حتی چیز مرموز جالبی را در این میان به وجود بیاورید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments