فال روزانه ۲ مهر ۹۸

موفق ترین انسانها آنهایی نیستند که به ثروت یا قدرت رسیده اند، بلکه کسانی اند که هیچگاه دیگران را نرنجانده اند و دلی را نشکسته اند.

 

♈  فروردین  ♈

امروز از جانب خانواده یا دوست صمیمی خود دچار ناراحتی می شوید. از نظر مالی هم بودجه کافی برای خریداری آنچه نیاز دارید را ندارید و این بیشتر ناراحتتان می کند. خیلی دوست دارید پول کافی داشته باشید تا بتوانید نیازهای آنها را برآورده کنید و به این فکر می کنید که خدا را شکر. عبارت «اکنون نه» به معنای «هرگز» نیست و این می تواند تسلای خاطر آنها و خودتان باشد. امروز می توانید در مورد رابطه عاشقانه خود دید بهتری داشته باشید اگرچه شاید در این میان مسایلی هم باشند که به هیچ عنوان برایتان جالب و راضی کننده نیستند.

 

♉   اردیبهشت  ♉

امروز در مورد یکی از نزدیکان یا اعضای خانواده خود دچار نگرانی خواهید شد. این فرد شاید مشکل مالی، احساسی یا کاری داشته باشد. شاید در عشق خود شکست خورده باشد. شاید بخواهید با او حرف بزنید اما انتظار نداشته باشید پاسختان را بدهد. حتی با واژه های مهربانانه نیز نمی توانید احساسات او را تحریک کنید. اجازه دهید در تنهایی های خودش این مشکل را تا حد زیادی برطرف کند. شما خودتان هم در رابطه عاشقانه کنونی خود احساس رضایت ندارید. همه تلاشتان این است تا به رابطه خود ادامه دهید اما چیزی این میان مانع از پیشرفت می شود. به درستی هم نمی توانید تصمیم گیری کنید.

 

♊   خرداد   ♊

حس خستگی و بیماری همه انرژی شما را می گیرد. البته هیچ دلیل یا نشانه مشخصی برای آن وجود ندارد. همه چیز ظاهرا خوب پیش می روند و هیچ کدام از اطرافیان نیز به نظر نمی رسد مشکلی داشته باشند. شاید فقط احساسات شما و توجهتان به اطراف باعث شده باشد تا کمی حس خستگی داشته باشید. بهتر است خود را در دام این مسایل نیندازید. در رابطه عاشقانه خود برایتان سخت است تا خود را راضی نگه دارید و نشان دهید از بودن در این رابطه خوشحال هستید. امروز تا حد زیادی از این ربطه ناراحت هستید و احساس می کنید شرایط روحی خوبی برای شما ایجاد نمی کند. اما این احساسات گذرا هستند.

 

♋   تیر  ♋

امروز یک دوست که احتمالا خانم هم هست، از دست شما ناراحت خواهد شد. این ناراحتی تا اندازه ای می تواند مربوط به مسایل مالی باشد. اما شما به هیچ طریقی نمی توانید او را راهنمایی یا آرام کنید. لازم نیست برای اطمینان او تلاش زیادی انجام دهید. گذشت زمان همه مسایل را درست می کند. شما همه تلاش خود را کرده اید و اگر مسایل به درستی پیش نرفته اند، این دیگر مشکل شما نیست. امروز این شهامت را خواهید داشت تا سروسامانی به رابطه عاشقانه کنونی خود بدهید. شاید کارهایی که انجام می دهید کمی ساده به نظر برسند اما کاربردی هستند و شما را یک پله جلوتر از آنچه اکنون هستید، قرار خواهند داد.

 

♌   مرداد   ♌

امروز روز خوبی برای زمان گذاشتن روی مسائل معنوی و فکر کردن به آنهاست. کاری الهامبخش انجام دهید که شما را با اعماق روحتان متصل کند. به زیارتگاهی بروید و شمع روشن کنید. بیرون بنشینید و به آسمان و ابرها بنگرید یا به موزه یا فرهنگسرای محله خود بروید. در مورد مفهوم معنویت و انسان ها، گذشته، حال و آینده فکر کنید. این کار تأثیر عمیقی روی شما می گذارد و برایتان مفید است. با انرژی امروز شما زمان بسیار خوب و شادی را می گذرانید.

 

♍   شهریور  ♍

اگر قصد سفر برای درست کردن اوضاع و شرایط کنونی خود را دارید، باید بدانید نه تنها باعث بهتر شدن نمی شود، بلکه همه چیز را خراب تر هم می کند. مثلا ممکن است هواپیما تاخیر داشته باشد یا وسیله ارزشمندی را جا بگذارید. اگر مجبور به سفر هستید، برای وسایل موردنیاز خود فهرست تهیه کنید و آن را در طول سفر همراه داشته باشید تا چیزی از قلم نیفتد. در مورد مسایل عاشقانه نیز در شرایطی قرار خواهید داشت که همیشه از آن گریزان بوده اید و دوستش نمی داشتید. همه فکر شما گذشته و رویدادهای آن و نگرانی از فردا است. اما بدانید همه این تفکرات و احساسات گذرا هستند و می توانید خیلی سریع از آنها عبور کنید و به راحتی برسید.

 

♎   مهر  ♎

امروز شاید در رابطه با یکی از دوستان خوب و نزدیک خود دچار مشکل شوید. این مساله می تواند مربوط به مسایل مالی باشد. اگر این طور است، طوری رفتار کنید که شایسته هردو شما است. همیشه شرایطی برای معاملات دو سر برد وجود دارد. باید سعی کنید انرژی خود را برای مسایل مهم و ارزشمند صرف کنید. اینگونه ناراحتی ها همیشه گذرا هستند. تمرکز خود را بر کارهای حرفه ای خود قرار دهید. در مهمانی که امشب حضور دارید مدام به این فکر نکنید که آیا می توانید نظر فرد مورد علاقه خود را جلب کنید یا خیر. یا به این فکر کنید که فردی که به شما پیشنهاد آشنایی می دهد را رد کنید. امروز به طور کلی دید خوبی به آینده ندارید و نمی توانید به راحتی تصمیم گیری کنید. بنابراین، بهتر است به موضوعات مهم زندگی خود فکر نکنید.

 

♏   آبان   ♏

رویدادهای اجتماعی شما را در مقابل فردی قرار می دهد که بسیار عصبانی و مملو از ناراحتی ها است. این رویارویی برای شما چندان جالب نیست. اما خونسردی خود را حفظ کنید. خود را عصبانی نکنید و همچنان احترام و ادب را رعایت کنید. در این جمع افراد دیگری نیز حضور دارند که می توانید از هم صحبتی با آنها لذت ببرید. امروز با همه وجود دوست دارید رابطه عاشقانه شما به سمت و سوی خوبی پیش برود و هر آنچه خوبی است در آن شکوفا شود. برای این منظور باید ابتدا ذهن خود را از بدبینی ها و نگرانی ها خالی کنید.

 

♐   آذر ♐

امروز احتمالا یک روز عالی در پیش خواهید داشت. خیالپردازی و درک و بینش شما امروز زیاد خوهد بود. می توانید با کارهای هنری و ارزشمند همه ذهن خود را به سمت زیبایی ها سوق دهید. شاید فکر بدی نباشد در مورد ایده های خود با دیگران حرف بزنید و نظرات آنها را نیز جویا شوید. البته در رابطه های دوستانه یا خانوادگی خود امروز خیلی موفق نخواهید بود. اما نگران نباشید. همه چیز گذرا است. رابطه عاشقانه شما نیز خیلی خوب پیش نخواهد رفت. البته این شما هستید که با افکار خود این روابط را چندان خوب نمی بینید.

 

♑   دی  ♑

امروز در محل کار با حجم وسیعی از شایعات یا سیاست های شرکتی مواجه خواهید شد که باعث حواس‌پرتی شما می شوند و نمی توانید به درستی بر کارهای خود تمرکز کنید. بهتر است خود را درگیر این مسایل نکنید. یا اگر در توانتان است ترجیحا آنها را سریع تر پایان ببخشید. فرصت های زندگی را نباید با حرف های بیهوده یا رفتارهای اشتباه هدر داد. امروز می توانید موقعیت های دشوار رابطه خود را از بین ببرید و یک دوستی واقعی را با فردی که دوستش دارید، برقرار کنید. ولی باید بدانید نخستین قدم برای دوستی صداقت است. بنابراین در مورد خود با صداقت و راستگویی کامل حرف بزنید.

 

♒   بهمن   ♒

امروز احتمالا یک روز عالی در پیش خواهید داشت. خیالپردازی و درک و بینش شما امروز زیاد خوهد بود. می توانید با کارهای هنری و ارزشمند همه ذهن خود را به سمت زیبایی ها سوق دهید. شاید فکر بدی نباشد در مورد ایده های خود با دیگران حرف بزنید و نظرات آنها را نیز جویا شوید. البته در رابطه های دوستانه یا خانوادگی خود امروز خیلی موفق نخواهید بود. اما نگران نباشید. همه چیز گذرا است. رابطه عاشقانه شما نیز خیلی خوب پیش نخواهد رفت. البته این شما هستید که با افکار خود این روابط را چندان خوب نمی بینید.

 

♓   اسفند   ♓

امروز یکی از همکاران شما به یک گوش شنوا و شانه ای برای گریستن نیاز دارد. استرس های ناشی از کار و فشار کاری او را عصبی و ناامید کرده اند. بنابراین، اگر حتی گریه های او را دیدید، چندان تعجب نکنید. البته خودتان هم امروز کم صبرتر از همیشه هستید. شاید بد نباشد غروب با دوستان خود بیرون بروید و هوایی تازه کنید. رابطه ای که قبلا با دوست خود داشته اید بر رابطه عاشقانه کنونی شما تاثیر منفی می گذارد و باعث می شود تا در تصمیم گیری در مورد رابطه عاشقانه ارزشمند خود دچار شک شوید. اما هوشمندانه ترین تصمیم، فراموش کردن گذشته و نگاه به آینده است.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , , ,