فال روزانه ۳۰ تیر ۹۸
همیشه یادتان باشد که وضعیت کنونی شما سرنوشتتان نیست، روزهای خوب خواهد آمد.

 

♈ فروردین ♈

امروز روز مناسبی برای شماست که به اتفاقاتی که باعث ناراحتی شما شده است بیشتر فکر کنید ، لازم است کمی با خودتان خلوت کنید و به این گونه مسایل فکر کنید، این تفکر می تواند بسیار به شما کمک کند تا به خودتان بیایید و ریشه اصلی بسیاری از مشکلاتتتان را متوجه شوید و در صورت امکان این مشکلات را حل کنید.

 

♉ اردیبهشت ♉

دوستان و اطرافیان می توانند از هر نظر به شما اعتماد کنند. بنابراین مراقب باشید آنها را به مسیر خطا راهنمایی نکنید. قضاوت ها و نظرات شما باید همان یباشد که خود نیز عمل می کنید و اعتقاد دارید. امروز فقط باید به این فکر کنید که همه کارهای خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. با خود تصور می کنید رابطه خاصی در حال شکل گیری است و شکوفه های آن را می توانید از هم اکنون ببینید. اما پیش از هر اقدامی بهتر است دست نگه دارید و همه جوانب امر را در نظر بگیرید.

 

♊ خرداد ♊

جاه طلب بودن خوب است اما تا زمانی که فقط باعث پیشرفت خودتان شود و باعث تحقیر و ناراحتی دیگران نشود پس سعی کنید در زندگی تعادل را رعایت کنید طوری که محبوبیتتان را نزد اطرافیانتان از دست ندهید و در عین حال با بلند پروازی هایتان خود را پیشرفت دهید.

 

♋ تیر ♋

امروز انرژی فراوانی برای کار کردن با دیگران دارید. در واقع، شاید این انرژی آنقدر زیاد باشد که بخواهید با کسی رقابت کنید. دنبال کارهای فیزیکی مانند ورزش یا کار جسمی باشید زیرا انرژی زیادی برای سوزاندن دارید. قطعاً می توانید با رقبا مبارزه کنید. شما و شریک زندگی تان صحبتی جدی دارید و این صحبت مدتی ادامه می یابد. لازم نیست صحبت تند و تیزی باشد، ولی همه چیز را روشن می کند و شانس صحبت بهتر زمانی که نیاز به حل مسائل عملی هست، را فراهم می کند. رابطه شما با آیتم های مکانیکی و الکتریکی در سه هفته اخیر کم شده بود. امروز همه چیز آسان می شود و آنطور که انتظار می رود کار می کند و متوجه می شوید که کامپیوتر شما مثل قبل خراب نمی شود.

 

♌ مرداد ♌

مدتی است که به شدت نگران مسایل مالی خود هستید و به دنبال راهی برای افزایش درامد خود می گردید. توصیه می شود که تا حد امکان تلاشتان را بکنید و از کارهای کوچک و درامد کم شروع کنید چراکه همین کارهای کوچک در دراز مدت نتیجه های بزرگی به شما خواهد داد و زندگیتان را به شدت تغییر خواهد داد.

 

♍ شهریور ♍

سعی کنید اطلاعات عمومی و سطح آگاهی خود را بالا ببرید و تا می توانید چیز های جدید یاد بگیرید چرا که اگر می خواهید زندگیتان دچار تغییر اساسی شود نیاز است که سطح اطلاعات و توانایی هایتان را بالا ببرید و این کار به خودی خود باعث به وجود امدن تغییرات بسیار مثبت و بزرگی می شود.

 

♎ مهر ♎

امروز شما برای کار کردن انرژی فراوانی دارید. یکی از دلایل لذت بردن از انجام کارها برای شما این است که به آنچه در حال حاضر انجام می دهید افتخار می کنید. عمدتاً برای تلاش های خود خواستار تقدیر هستید. چرا که نه؟ شاید بازیکن تیمی نباشید، ولی می توانید ستاره باشید. اگر حس می کنید که حال و هوایی جدی دارید و امشب باید سر آن قرار بروید، نگران نشوید. انرژی امروز پیشنهاد می کند که حتی با آنکه حال و هوای امشب شاید تیره و تار باشد، ولی چیز بدی نیست. نگذارید حوصله شما جلوی بیرون رفتن و لذت بردن از امشب را بگیرد. هر دوی شما می فهمید که باید درباره بعضی چیزها حرف بزنید و اینکه وابسته شدن بهم می تواند دلگرم کننده باشد. سفرهای کوتاه برایتان پیش می آید. شاید توجه کرده باشید که بخاطر تأخیرهای پرواز، رسیدن به بعضی جاها برایتان سخت تر و طولانی تر از همیشه شده است. می توانید آرام بنشینید تا این تأخیرها تمام شوند.

 

♏ آبان ♏

شما شک نمی کنید و نیازها و خواسته های خود را با دیگران بخصوص شرکا و دوستان نزدیک در میان می گذارید. یکی از شما گله هایی را مطرح می کند. گاهی خوب است که بعضی چیزها را راحت بگویید البته تا وقتیکه آن را زیاد احساسی نکنید. امروز شما بیشترین هیجان و سرگرمی را در کتاب خوانی می بینید و این اشکالی ندارد. امروز در شرایطی قرار می گیرید که می توانید چیزهای خاصی یاد بگیرید و راه حل هایی برای مشکلات بلندمدت با عشقتان بیابید. اخیراً سردرگمی و پریشانی ذهنی زیادی داشتید و خبر خوب این است که همه چیز به زودی تغییر می کند. امروز چیزهایی که شما را عقب نگه می داشت یا در زندگی تان وقفه ایجاد می کرد، دوباره رو به جلو پیش می رود.

 

♐ آذر ♐

امروز کمی احساس خستگی و کسالت می کنید از این رو بهتر است برای یک سفر کوتاه مدت برنامه ریزی کنید، جایی که مدتهاست دوست دارید به آنجا بروید زیرا این کار می تواند حال روحی شما را بسیار خوب کند و باعث شاد شدن و حال خوب در شما شود.

 

♑ دی ♑

امروز پر از انرژی هستید و می خوایهد تفریح کنید و دوست دارید به تعطیلات بروید و کمی دور شوید. امروز روز مهمی برای رویدادهای ورزشی است زیرا شما رقابت را دوست دارید. همچنین روز خوبی برای فعالیت های پرخلاقیت است. امروز شما به این نتیجه می رسید که می توانید در مورد رابطه خاصی تصمیم گیری نمایید. اگر حس می کردید که نمی دانید موضع تان کجاست، باید با ذهن باز این مسئله را روشن کنید. آنچه می توانید و نمی توانید بپذیرید را دقیق بگویید تا او هم موضع خودش را بداند. از دست دادن قرار و تماس های تلفنی در چند هفته اخیر برایتان عادی شده است. امروز همه چیز آرام می شود و بی نظمی ها تمام می شود.

 

♒ بهمن ♒

بحث های خانوادگی امروز بازده زیادی دارند. مردم می خواهند درباره تعمیرات و نحوه انجام کارها صحبت کنند زیرا آنها نتایج عملی می خواهند. با این حال روز خوبی برای استراحت در منزل و نظم دادن به کارها است. امروز شانس برگرداندن فردی را دارید که کسی او را زیرکانه از شما دزدیده بود. حال و هوای خشنی دارید و خجالت نمی کشید که یادآوری کنید چه لحظات خوب و شادی با هم داشتید.

♓ اسفند ♓

امروز استعدادهای ذهنی شما بطور عجیب غریبی زیادند، به همین دلیل روز خوبی برای تفکر جدی و موضوعات مهم است. امروز هر کاری بکنید، آن را با دقت و کامل انجام می دهید. ولی درباره موضوعات مهم توافق نمی کنید، فقط اطلاعات جمع آوری می کنید. اگر می خواهید ظاهر جذابی داشته باشید، باید افکار خود را شکل بدهید. او شاید از بعضی از روتین های شما خسته شده باشد و دوست دارد روزی غیرقابل پیش بینی برایش بسازید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments