زندگی تنها یکبار اتفاق می افتد، پس کارهایی را انجام بده که خوشحالت می کند.

 

 

♈  فروردین  ♈

امروز مسایل عاطفی و عشق بسیار برایتان سطحی هستند و به همین دلیل، باید مراقب برقراری ارتباط با فرد موردنظر خود باشید. اگر به رفتار و حرف های خود توجه نداشته باشید، ممکن است مورد حمله شایعات و حرف های بی ارزش قرار بگیرید. اما اجازه ندهید این مسایل احساسات واقعی شما را تحت تاثیر قرار دهد. در ضمن، احساسات واقعی خود را نیز از همان ابتدا بروز ندهید. رابطه واقعی با فردی که دوستش دارید را می توانید در سکوت بهبود ببخشید. امروز این شهامت را دارید تا با دیگران در زمینه ای صحبت کنید و به آنها دید تازه ای ببخشید. امروز هر چه صادق تر باشید با مشکلات کمتری مواجه خواهید شد.

 

♉   اردیبهشت  ♉

امروز چندان ذهن باز و دید وسیع ندارید. اما بدانید که همه چیز به نفع شما پیش می روند. انعطاف و تغییرپذیری شما باعث می شود تا بتوانید کارهای موردنظرتان را به خوبی انجام دهید. البته این در مورد مسایل عشقی و عاطفی صدق نمی کند. شما رابطه ای که دوست دارید را ندارید و همه رویایتان این است که دوستی نزدیک تری با هم داشته باشید و بیشتر یکدیگر را درک کنید. این حس تا اندازه ای زیاد است که فکر می کنید با غریبه ها بسیار راحت تر ارتباط برقرار می کنید تا آشنایان و اطرافیان. شاید بهتر باشد مدتی را از هم دور باشید تا این همه تنش و درگیری از میان برود.

 

♊   خرداد   ♊

از جست‌وجو برای یافتن شریک عاطفی برای خود دست برندارید. امروز شانس با شما یار است و می توانید با فرد رویاهای خود ملاقات داشته باشید. این مساله باعث هیجان زده شدن شما می شود، اما سعی کنید خیلی آن را بروز ندهید. با او قرار ملاقاتی را ترتیب دهید تا بیشتر یکدیگر را بشناسید. همه رویدادها به نوع رفتار شما بستگی دارد. انتخاب های شما، نوع حرف زدن یا رفتارهای شما در رفتار و احساس طرف مقابل تاثیر مستقیم دارد.

 

♋   تیر  ♋

به هیچ عنوان عشق خود را به فردی ابراز نکنید که مدت کوتاهی است او را می شناسید. شما شاید صادقانه همه احساس خود را در طبق اخلاص به او تقدیم کنید اما این را بدانید که او را هنوز درست و کامل نمی شناسید. بنابراین نباید به طور صددرصد به او اعتماد کنید. حتی نباید صحبت های جدی در مورد عشق و علاقه با هم داشته باشید. عجول نباشید تا نتیجه بهتری حاصل کنید. شما همیشه صادق هستید و امروز هم این فرصت را دارید تا حرف های دل خود را مطرح کنید. اما همان طور که گفتیم احتیاط شرط عقل است.

 

♌   مرداد   ♌

مشکلات عشقی و رابطه رمانتیک شما امروز بیش از هر زمان دیگری خواهد بود. شما در مسیری قرار دارید که شاید امروز به طور کلی تغییر کند و تغییر جهت دهد. شاید صحبت هایتان به بحث و مشاجره جدی تبدیل شود. یا شاید متوجه شوید بیشتر از آنچه باید به طرف خود اعتماد کرده اید خیلی بیشتر از لیاقتش برای او ارزش قایل شده اید. اگر با کسی در رابطه نیستید، امروز برایتان کاملا معمولی سپری خواهد شد. رابطه عاطفی شما امروز کاملا به نوع رفتار و گفتار شما بستگی دارد. خیلی با احتیاط برخورد کنید. امروز شاید از همیشه عصبی تر و بی حوصله تر باشید. اگر بتوانید آرامش خود را حفظ کنید روز بهتری خواهید داشت.

 

♍   شهریور  ♍

شما امروز مورد توجه فردی قرار خواهید گرفت. این توجه در نتیجه چیزی است که به طور اجتماعی به اشتراک گذاشته اید. هر دو شما به هنر، موسیقی و شام عاشقانه علاقه مند هستید. اما باید بدانید این فرد، رفیق همیشگی و یار طولانی مدت نیست. در ضمن، او هرگز پیش قدم هیچ کاری نخواهد بود و نسبت به مشکلات بسیار بی تفاوت است. بهتر است از همین ابتدا موضع خود را تغییر دهید و سراغ فردی بروید که بیشتر شما را درک می کند. امروز تغییراتی در زندگی احساسی شما روی خواهد داد. این تغییرات موجب خرسندی شما خواهند شد. البته رفتار و حرف های شما نیز بر نتیجه رویدادها تاثیر مستقیم دارد.

 

♎   مهر  ♎

عشق و رویا کلیدی ترین رویدادهای امروز شما هستند. امروز در یافتن فرد موردنظر و دلخواه خود بسیار مشکل پسند و ایرادگیر هستید و نمی توانید هر کسی را دوست داشته باشید. باید بدانید که کارهای شما در تغییر شرایط تاثیری ندارد و بهتر است بگذارید همه چیز به صورت طبیعی و نرمال پیش برود. شما همیشه از اینکه مورد توجه بقیه باشید و پیشرفت کنید، لذت می برید. اما امرو زمتوجه می شوید این رفتار و طرز فکر می تواند برایتان خطرناک باشد. امروز بهتر است دهان خود را بسته نگهدارید و حرفی نزنید زیرا ممکن است همه چیز به ضرر شما تمام شود.

 

♏   آبان   ♏

اگر بخواهید همه چیز را تغییر بدهید و رابطه عاطفی خود را زیر و رو کنید، باید بدانید نخستین واکنش شما به این تصمیم بسیار عجولانه و بی فکر است. این دقیقا برعکس کاری است که شما امروز باید انجام دهید. به جای اینکه از همان ابتدا به انتهای کار بروید، بهتر است اجازه دهید اتفاقات آرام و به روش طبیعی پیش بروند. این همه عجله و هیجانی رفتار کردن فقط به ضرر شما تمام خواهد شد. امروز بیش از روزهای دیگر احساساتی و بی منطق خواهید بود. این روی زندگی رمانتیک شما تاثیر منفی دارد. اگر شریک زندگی شما این تغییر حالت های روحی شما را می شناسد و آن را قبول کرده است، شاید کمی شانس داشته باشید. در غیر این صورت خودتان به دست خود همه چیز را خراب خواهید کرد. کمی صبر داشته باشید.

 

♐   آذر ♐

امروز همه حرف ها و عقاید شما در زمینه عشق و عاطفه، بیشتر برگرفته از حرف های دیگران است. موردی را می خواهید به صورت راز نگه دارید، امروز برملا خواهد شد و همه اطرافیان متوجه آن خواهند شد. از این مساله عصبی نشوید و آرامش خود را حفظ کنید. هر چه محترم و صبورتر رفتار کنید، نتیجه بهتری از رویدادهای منفی حاصل خواهید کرد. اگر امروز روحیه حساسی دارید بهتر است چند ساعت را به تنهایی سپری کنید. به تنهایی به نمایشگاه آثار هنری بروید و ترجیحا در خانه نمانید تا احساسات منفی بر شما غلبه کند.

 

♑   دی  ♑

بخش مهمی از زندگی شما در حال تغییر است که موجب می شود تا رابطه عاطفی شما نادیده گرفته شود. هر چه به یک موضوع بیشتر تمرکز کنید، به همان اندازه مسایل دیگر را از دست خواهید داد. باید این قدرت را پیدا کنید که تشخیص دهید کدام راه برای شما ارزشمندتر و مهم تر است. شاید بیش از آنچه باید امروز حرف بزنید. اگر از رابطه کنونی خود عاصی و خسته شده اید، شاید بتوانید با بیان حرف های کنایه آمیز در زمان درست از این رابطه خلاص شوید. اگر هم از رابطه خود راضی هستید، بهتر است پیش از هر حرفی خوب به آن فکر کنید.

 

♒   بهمن   ♒

امروز همه فکر و کارهای شما حول مسایل عاطفی و عشق می چرخد. باید بدانید امروز وارد عرصه جدیدی از عشق و رابطه خواهید شد. در این مسیر با افراد جدید آشنا و هم‌نشین خواهید شد و باید با احتیاط با آنها رابطه دوستانه ای برقرار کنید. امروز زمان تغییر است. امروز خیلی مراقب حرف های خود باشید و با احتیاط زیاد کلمات و واژه ها را انتخاب کنید. امروز انرژی منفی در هوا جریان دارد و باید سعی کنید از هر گونه تنشی پرهیز کنید. اگر به فردی علاقه شدید دارید بهتر است این عشق را به زبان نیاورید. مطمئن باشید در آینده از این سکوت خرسند خواهید شد.

 

♓   اسفند   ♓

شاید امروز ترجیح دهید در حوزه مسایل عاطفی کمی دور از انظار باشید. این به هیچ عنوان بد نیست. در واقع این کار امروز به نفع شما تمام می شود. اجازه دهید همه رویدادها به روش طبیعی حادث شوند. سرنوشت شما را به آنجایی خواهد کشاند که برای شما بهتر است. به این ترتب می توانید بیشتر انرژی خود را بر خود و نیازهای خود متمرکز کنید و آن را هدر ندهید. رابطه نزدیکی که با یکی از دوستان خود دارید، امروز کمی دچار مکشل خواهد شد. هر دو شما از این درگیری ناگزیر هستید. البته این اتفاق را به فال نیک بگیرید و برای یک بار هم که شده، خود را به جای طرف مقابل قرار دهید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , , , ,