فال روزانه ۷ شهریور ۹۸

هیچ کس نمی‌تواند به عقب برگردد و چیزی را عوض کند اما همه می‌توانند از همین حالا شروع کنند و پایان تازه‌ای بسازند…. طالعتان درخشان.

 

♈   فروردین  ♈

مطالعه موضوعات روانشناسی امروز برایتان بسیار جالب می شود. کشف های جدیدی که در رسانه ها داشته اید علاقه شما را برانگیخته اند و شما را وادار کرده اند که به کتابخانه سری بزنید و کتاب های مربوط به این موضوع را پیدا کنید. زمان خوبی برای پیگیری این موضوع است. ذهن شما آماده است تا آن را درک کند و این موضوع را برای اطرافیان شما از جمله خود شما روشن می کند. اگر امروز مسائل برای شما و طرف مقابل تان در این رابطه آن طور که دوست داشتید پیش نرفت جنجال راه نیندازید و خودتان را عذاب ندهید. انرژی امروز کائنات بدان معناست که دنیا برایتان چیزهای زیادی دارد و شما باید هرچه می خواهید از آن طلب کنید. ولی یادتان باشد که قبلاً مسائل بین خودتان را حل کنید.

 

♉   اردیبهشت  ♉

مدتی است که خود را درگیر زندگی کرده‌اید و از یاد خداوند غافل شده‌اید دریغ از اینکه تا اراده و خواست خداوند نباشد برگی از درخت نمی‌افتد پس در کنار سعی و تلاش‌های روزانه خود حتما خداوند را در نظر داشته باشید و اگر می‌توانید دست نیازمندان را بگیرید چراکه این کار‌های خیر راه را برایتان هموار خواهد ساخت.

 

♊   خرداد   ♊

امروز در یک بحث یا فعالیت گروهی تکلیف خیلی از مسایل و مشکلات حل خواهد شد و پاسخ خیلی از سوال هایتان را می گیرید. همه آن معماهایی که از کودکی شنیده بودید و مشکلات اسرارآمیز دیگری که ناگهان توجه همه شما را جلب می کنند و باعث می شوند که صحبت ها و بحث های داغی در مورد نحوه حل آنها و راه حل ها و پاسخ های آنها داشته باشید. شاید بخواهید در ذهنتان ایده هایی که هر کس مطرح می کند را بسنجید. هر راه حل احتمالی به شما در مورد فرد پیشنهاد دهنده چیزهایی یاد می دهد.

 

♋   تیر  ♋

بشدت نگران و مضطرب هستید و از اینکه به هدفتان نرسید احساس پریشانی می‌کنید اما سعی کنید این ترس‌ها و نگرانی‌ها را کنار بگذارید و زندگی را برای خودتان به جهنم تبدیل نکنید چرا که زندگی یک سفر است نه یک مقصد پس سعی کنید از این سفر لذت ببرید.

 

♌   مرداد   ♌

امروز احتمال انجام شدن کار اداری که مدت هاست پیگیرش هستید، زیاد است. شاید این کار اداری و کاغذبازی، یک قرارداد یا توافقنامه باشد. هرچه باشد، شاید بخواهید قبل از اجرا یا امضای آن تحقیقاتی کنید و کمک بگیرید. زبان این قراردادها برای شما آشنا نیست و بعضی از ماده های آن برایتان معنا ندارد یا حداقل حس خوبی درباره آنها ندارید. این شما را ناامید کرده، ولی مهم است که امروز آن را به انجام برسانید. امروز روز خوش یمنی برای شما است و امروز سر نخ هایی برای پیدا کردن چیزی که مدت هاست به دنبال آن هستید می بابید.

 

♍   شهریور  ♍

ممکن است در آینده نه چندان دور فردی از شما تقاضایی عاشقانه بکند که توصیه می‌شود عجولانه و خودسرانه تصمیم نگیرید و تا جایی که می‌توانید به خودتان زمان دهید و سپس براساس ندای قلبتان تصمیم بگیرید. اگر قلبا دوست دارید اقدام کنید و در غیر این صورت بهتر است این کار را انجام ندهید.

 

♎   مهر  ♎

یکی از همکاران جوان شما باعث می شود که موقعیت شغلی شما در شرایط عجیب و غریبی قرار بگیرد و این شما را شوکه می کند. این ممکن است مربوط به موقعیت شغلی باشد که مدت هاست دوست دارید آن را بدست آوردید. شاید زمان آن رسیده است که رویاهایتان به واقعیت تبدیل شود . شما و عشقتان هر دو می دانید و آگاه هستید که چقدر تغییر دیدگاه در مورد این مسئله مهم است و نگرش جدید شما قطعاً باعث می شود که همه چیز برای هر دوی شما بهتر شود، اما اکنون زمان آن رسیده که به طور جدی به مشکلاتتان رسیدگی کنید تا تکلیف خود را بهتر  بدانید.

 

♏   آبان   ♏

سعی کنید امروز سحر خیز باشید  و صبح زود کارهای اداریتان را انجام دهید چرا که این پروسه ممکن است کمی وقت گیر باشد. شاید این کار نوعی قرارداد باشد، یا تجدید بیمه نامه یا کاری دیگر، ولی نترسید از اینکه از فردی آگاه در مورد چیزهایی که نمی دانید سوال کنید. شاید رابطه شما چیزی درباره شما نشانتان داده است که قبلاً متوجه آن نبودید. امروز با شفافیت زیاد می بینید که زمان اقدام و عمل کردن است تا بتوانید پیشرفتی در این زمینه داشته باشید.

 

♐   آذر ♐

زندگی را سخت نگیرید و سعی کنید در لحظه زندگی کنید هیچ کس از آینده خبر ندارد و نمی‌‌داند چه پیش خواهد آمد پس سعی کنید از حال لذت ببرید و خوشحال باشید مطمین باشید آینده درخشانی نیز خواهید داشت پس بیهوده زمان حال و جوانیتان را حرام نکنید. این روزها گره مشکلاتی که مدت هاست به دنبال حل آن هستید، باز خواهد شد و شما روی خوشی از زندگی را خواهید داشت.

 

♑   دی  ♑

همیشه هم همه چیز بر اساس شانس و اقبال پیش نمی‌رود، بلکه درکنار آن سعی و تلاش هم بسیار مهم است و این دو در کنار هم نتیجه خواهند داد پس مراقب باشد که از وقتتان به خوبی استفاده کنید و به تلاشتان ادامه دهید اگر می‌خواهید به نتیجه مطلوب خود دست یابید.

 

♒   بهمن   ♒

سعی کنید اجتماعی تر باشید و از این مردم گریز بودن پرهیز کنید. با افراد جدید آشنا شوید و از تجربیات آن ها برای پیشرفت خود و آینده کاری تان استفاده کنید. امروز برای خرید خوب است اما باید مراقب باشید چرا که با توجه به روحیه امروزتان ممکن است پول زیادی را خرج کنید که بعدا از خرج کردن آن مقدار اضافی پول پشیمان شوید.

 

♓   اسفند   ♓

اطلاعاتی که از راه دوری دریافت می کنید امروز شما را هیجان زده می کند تا چیزهای بیشتری در این مورد کشف کنید. شما انگیزه می یابید تا از دانش خود در پروژه ای استفاده کنید که شریکتان هم در آن هست. در چنین زمانی ذهنتان پر از افکار گوناگون است، بنابراین اگر قرار باشد تصمیمی بگیرید، امروز روز دنبال کردن قلبتان است. اگر دیدید که توانایی های تله پاتی تان گسترش یافته تعجب نکنید! شما امروز حس درونی قوی و نیرومندی را در مورد فردی که می شناسید تجربه می کنید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , , ,