فال روزانه ۸ شهریور ۹۸

دو چیز در عالم از همه چیز زیباتر است؛ آسمانی پر ستاره و وجدانی آسوده.

 

 

♈  فروردین  ♈

نیروی درونی دارید که باعث می شود حس کنید توان جابجا کردن کوه را دارید. اگر در مورد اقدامی فکر می کنید که دیگران معتقدند غیرممکن است، امروز زمان شروع آن است. مسائل کاری، و پروژه های خلاقانه امروز با تلاش دقیقی که از سوی شما صورت می گیرد، پیشرفت زیادی می کند. با کمی فکر و تجزیه و تحلیل، ایده هایتان را یادداشت کنید و همه احتمالات را در نظر بگیرید و جلو بروید. امروز در فضا حس رمانتیک زیادی وجود دارد و صمیمیت از همیشه بیشتر است. شانس زیادی وجود دارد که شما بطور روراست و رک احساس خود را بگویید و مسائلی که روشن نبود را کاملاً واضح بگویید.

 

♉   اردیبهشت  ♉

امروز بسیار زیبا و جذاب به نظر می رسید و انرژی بسیار خوبی هم دارید. همین انرژی موجب جذب اطرافیان می شود. اگر حتی در رابطه دایمی با فردی هستید، دلیل نمی شود به خودتان نرسید و از زیبایی و انرژی های خود غافل شوید. می توانید با شریک عاطفی یا همسر خود برای شام در یک رستوران خوب قرار بگذارید و از این همه هیجان و انرژی نهایت استفاده و لذت را ببرید. اگر هم مجرد هستید، می توانید با فرد دلخواهتان قرار ملاقاتی تنظیم کنید و بیشتر با هم آشنا شوید.

 

♊   خرداد   ♊

نیروی ذهنی بالا و قوی شما باعث می شود که به مطالعه و انجام کارهای پژوهشی رو بیاورید. کنجکاوی شما امروز خیلی بالا می رود. حتی ممکن است به پیشبرد و ترقی تحصیلی فکر کنید، به خصوص از وقتی که علایق جدیدی باعث شده که کارهای جدیدی انجام دهید. امروز ممکن است دوستان جدیدی پیدا کنید و با طرز فکر های تازه آشنا شوید. ممکن است در جاهای غیرمنتظره ای با آن فرد خاص که دنبالش هستید آشنا شوید. امروز کمی بیشتر مراقب اموال خود باشید و بهتر از آنها مراقبت کنید.

 

♋   تیر  ♋

در حال حاضر انرژی زیادی را در خود  برای کار و تلاش احساس می کنید. شراکت های حرفه ای و خلاقانه مستلزم پروژه ای جدید هستند که به آن ایمان کامل داشته باشید. از رویدادها و اتفاقاتی که در کشورهای دیگر رخ می دهند الهام بگیرید. در مکان های دور چیزی آغاز شده است که می تواند تخیل شما را قویتر کند. سعی کنید کمی شور و هیجان به زندگیتان اضافه کنید و زندگی خود را زیبا تر و خاطره انگیز تر کنید.

 

♌   مرداد   ♌

در روزهای اخیر، احساس جاه طلبی اجتماعی شما را در شرایط دشواری قرار داده بود. اما امروز ورق بر می گردد و آرزوها و تمایلات جدیدی را تجربه خواهید کرد. البته اینها طبیعی هستند و از ذات درونی شما منشا می گیرند اما به این معنی نیست که ارزش و اهمیتی ندارند. در مورد حرفه خود نیز دید و نگاه بهتر و سالم تری پیدا خواهید کرد و خودپسندی را کنار می گذارید.

 

♍   شهریور  ♍

امروز برای شما می تواند حکم یک شروع جدید باشد، می توانید همه چیز را از نو شروع کنید. دوستی قدیمی ناگهان در زندگی تان ظاهر می شود و خاطرات قدیمی و خوشایند گذشته را زنده می کند. زیاد نگران این موضوع نباشید. احتمالاً به این فاز زیاد احتیاج داشتید. باید در گروه هایی قرار بگیرید که با اهداف شما همسو هستند، با این کار می توانید به اهدافتان زودتر و راحتتر جامه عمل بپوشانید.

 

♎   مهر  ♎

امروز از آن روزهایی است که زیاد به گذشته و خاطراتش فکر میکنید و گذشته را مرور می کنید اما بهتر است روزتان را خراب نکنید و سعی کنید اگر نمی توانید تمکز کنید با دوستانتان قرار ملاقات بگذارید و لحظه های خوشی را برای خود بسازید و برای آینده برنامه ریزی کنید.

 

♏   آبان   ♏

امروز همان روزی است که منتظرش بودید. همه مشکلاتی که مدت های گرفتار آن بوده اید برطرف می شوند و از نظر احساسی در بالاترین و خوش بینانه ترین حد ممکن قرار دارید. شما حتی به خودتان هم اعتماد نداشته اید. اما این حس های منفی امروز از بین می روند. البته این را بدانید که امروز هر که از شما تعریف کند، بسیار مورد توجه شما قرار خواهد گرفت.

 

♐   آذر ♐

امروز کمی سخت گیر شده اید و حتی چیزهای کوچک می تواند شما را ناراحت کند. کسی در اطراف شما ممکن است به این حالت شما دامن بزند اما بهتر است به خود آگاه باشید و آرامش خود را حفظ کنید تا از بحث و جدل جلوگیری کنید. در حال حاضر شما احساس قدرت می کنید و وسوسه می شوید تا خودتان را قاطی ماجرا کنید، ولی بهتر است از این مسائل دور بمانید و نیرو و علاقه خود را به سمت کارهای خودتان هدایت کنید. این به احتمال زیاد برایتان نتایج مثبت و بهتری خواهد داشت.

 

♑   دی  ♑

در یک ماه اخیر احساس بی تفاوتی خاصی را تجربه کرده اید که شما را از انجام تعهدات و وظایف خود بازداشته بودند. اما خبر خوش اینجاست که متوجه اشتباهات روزهای اخیر خود خواهید شد و دیگر هرگز آنها را تکرار نخواهید کرد. اکنون حواس جمعی دارید و می توانید به آینده فکر و برای آن برنامه ریزی کنید. اگر عشقتان کمی مضطرب و هیجانی به نظر می رسد، احتمالا بر اثر انرژی های ماورایی امروز است. ممکن است کمی با هم دچار درگیری لفظی شوید که با سازش و مصالحه برطرف می شود.

 

♒   بهمن   ♒

نیروی ذهنی بالا و قوی شما باعث می شود که به مطالعه و انجام کارهای پژوهشی رو بیاورید. کنجکاوی شما امروز خیلی بالا می رود. حتی ممکن است به پیشبرد و ترقی تحصیلی فکر کنید، به خصوص از وقتی که علایق جدیدی باعث شده که کارهای جدیدی انجام دهید. دوستان جدیدی به انحای جالب پیدا می کنید و با طرز فکر های نو آشنا می شوید. زمان خوبی برای مد نظر قرار دادن این قضیه است. ممکن است در جاهای غیرمنتظره ای با آن فرد خاص که دنبالش هستید آشنا شوید.

♓   اسفند   ♓

بالاخره امروز احساسات شما همانی می شوند که می خواهید. در طول هفته های گذشته نوعی بی حسی روحی را تجربه می کردید که شما را از گرفتن هر نوع تصمیمی عاجز کرده بود. اما امروز خوب هستید و همه آن حس های عدم اعتماد نیز از بین می روند. اعتماد به نفس شما باز می گردد و این موجب خرسندی است.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , ,