ماه را نشانه بگیر، حتی اگر تیرت خطا رود در میان ستارگان فرود خواهی آمد. . طالعتان درخشان.

 

 

♈   فروردین  ♈

یکی از دوستان یک مهمانی راه می اندازد و شاید انتظار داشته باشید که دعوت شوید. شما روز پراسترسی داشته اید و دوست ندارید به این مهمانی بروید. دوستتان به شما اصرار می کند و شما از نرفتن احساس گناه می کنید. در این دام نیفتید. اگر حس می کنید ارزش رفتن را دارد بروید در غیر این صورت بهتر است استراحت کنید. دوستتان ناراحت نمی شود. شما و عشقتان امروز می توانید موسیقی زیبایی با هم بسازید. امروز آگاهانه به کشف فانتزی های هم بپردازید. کائنات همه کمک و حمایتی که لازم دارید را برایتان فراهم می کند.

 

♉   اردیبهشت  ♉

امروز شاید سعی کنید با چند نفر تماس بگیرید و هیچ کدام از آنها در دسترس نیستند. شما می خواهید با یکی از دوستان یا اقوامتان ارتباط برقرار کنید که خیلی دور از شما زندگی می کند. این شما را عصبانی می کند که نمی توانید با او تماس بگیرید زیرا اخبار خوبی برایش دارید. سعی خود را بکنید. بالاخره موفق می شوید با او تماس بگیرید و او از شنیدن صدای شما خوشحال خواهد شد. شاید هم شما را به منزلش دعوت کند. امروز شما در صحبت با شریک زندگی تان طوری صحبت می کنید انگار هر حرفی که می زنید گویی شعری عاشقانه است. او حرف شما را می شنود، درک می کند و به آن اعتنا می کند. فضای رمانتیک و خوبی برای امشب درست کنید و از زندگی لذت ببرید.

 

♊   خرداد   ♊

یک شب آرام در منزل دقیقاً همان چیزی است که می خواهید، ولی یکی از همکارانتان از شما می خواهد که در یک مناسبت کاری حضور یابید. شما این چند روز استرس داشته اید. چنین مناسبتی آخرین چیزی است که به آن فکر می کنید. نترسید و به او جواب منفی بدهید. شاید همکاران زیادی آنجا باشند. فوقش این است که سری به آنها می زنید و سری بیرون می آیید. در حال حاضر بیشتر به استراحت نیاز دارید تا اجتماعی شدن. شما امروز از تخیل خود استفاده می کنید تا زندگی خود را تا حد ممکن پر از عشق و احساس کنید. فانتزی ها و رویاهایتان به شما نیروی لازم را می دهند. پس اگر سلول های خاکستری مغزتان را به کار بیندازید، می توانید به کارهای خلاقانه ای فکر کنید و عشقتان را خوشحال کنید.

 

♋   تیر  ♋

امروز به هدفی می رسید که مدتها است امید داشتید به آن دست یابید. عجیب است که دوستان، خانواده و حتی عشقتان آنطور که انتظار داشتید خوشحال نیستند. احتمالاً آنها اخیراً بسیار عصبانی و ناامید بوده اند و موفقیت شما فقط همین را یاد آنها می اندازد. به آنها زمان بدهید تا امور خود را ردیف کنند و سپس به شما تبریک بگویند. آنها هم انسان هستند. راه و رسم های قدیمی را کنار بگذارید و راه های جدید را امتحان کنید. این تغییر برایتان موفقیت می آورد. امروز احتمالاً روز بسیار شگفت انگیزی برای شما و عشقتان است. شما می توانید سناریوی جالبی برای امتحان کردن فانتزی هایتان بیابید. شما در نحوه لباس پوشیدن و عطر زدن و درست کردن موهایتان بسیار ماهرید و جذابیت خاصی دارید. حتماً او را مسحور خواهید کرد.

 

♌   مرداد   ♌

امروز در فضای پر استرسی قرار می گیرید. اطرافیان شما هم اضطراب دارند و شما از آنها مستثنی نیستید. شما باید در این محیط بمانید تا اهداف خود را عملی کنید. احتمالاً دوست دارید امشب را جلوی تلویزیون بگذرانید و به هیچ چیزی فکر نکنید. شما برای چنین روزهایی ساخته شده اید و انرژی شگفت انگیزی دارید. شما روح شاعرگونه ای دارید و شعر به هزار و یک طریق در عشق شما به شریک زندگی تان جاری می شود. چه در حال غذا درست کردن باشید، چه بیرون رفتن، چه مرتب کردن منزل، شما جادویی واقعی به زندگی او می آورید و دلیلی برای لبخند او هستید.

 

♍   شهریور  ♍

شما و شریک زندگی تان در مورد نحوه گذراندن وقت تان یا بیرون رفتن با دوستانتان اختلاف نظر دارید. اگر هر دوی شما روز سختی داشته اید، احتمالاً اعصابتان خرد شده است و به هم می پرید. بهترین راه این است که آشتی کنید. یکی دو ساعت را با دوستانتان بگذرانید و سپس به خانه بیایید و استراحت کنید. بدین ترتیب هر دو طرف راضی می شوند. امروز هر دوی شما از رمانس زیبا و پاکی لذت می برید و فانتزی های محبوبتان تحقق می یابند. اگر برای اولین بار با کسی بیرون می روید، زمان خوبی را به صحبت در مورد موضوعات مختلف می گذرانید. هر دوی شما قطعاً می خواهید دوباره یکدیگر را ببینید.

 

♎   مهر  ♎

در گذشته کار‌هایی انجام داده‌اید که به زودی تاثیرات آن در زندگیتان ظاهر خواهد شد. این تاثیرات مثبت است و برای شما خوشایند خواهد بود پس با اشتیاق از تغییرات پیش رو استقبال کنید که زمان رسیدن به اهدافتان نزدیک است پس وقت آن رسیده که نگرانی ها و اضطراب ها درباره آینده را کنار بگذارید و امیدوار باشید.

 

♏   آبان   ♏

امروز برای شما سر و کله زدن با کلمات بسیار سخت می شود. شاید کسی به شما کتابی قرض دهد و شما با سوژه ای که درک نمی کنید مواجه شوید. در واقع، شاید این کتاب را کسل کننده بیابید. نمی خواهید به احساسات دوست تان لطمه بزنید. کتاب را کنار بگذارید و بعداً آن را بخوانید. امروز برای یک بار هم که شده گرایش شما به بی تدبیری تعدیل می شود و عشقتان می بیند که چقدر به او اهمیت می دهید. حتی شاید اشک به چشم او و خودتان بیاورید. پیوند جدیدی بین شما ایجاد می شود. حالا زمانی است که شما باید پاداش سخت کوشی خود در ده ماه گذشته را بگیرید.

 

♐   آذر ♐

امروز از وقت گذراندن با خانواده کمی اضطراب دارید. زیرا کارهایی هست که اول باید آنها را انجام دهید. این موجب استرس شما می شود. آستین بالا بزنید و هر کاری که باید انجام شود را انجام دهید. سپس برگردید و استراحت کنید و از مصاحبت با عزیزان و اعضای خانواده لذت ببرید. امروز رمانس از هر روزنه وجودتان تراوش می کند. شاید مسیر کند را در پیش بگیرید و همه فانتزی های محبوبتان را سیر کنید و هنوز هم فانتزی های بسیاری برایتان وجود داشته باشد. از این مناسبت برای عاشق شدن و لذت بردن از مصاحبت با اطرافیان بهره ببرید.

 

♑   دی  ♑

امروز شما سیگنال های درونی ناراحت کننده ای از یک یا چند نفر از دوستانتان دریافت می کنید. شاید یکی از آنها حالش خوب نیست. حس کردن تنش و ناراحتی دیگران باعث می شود که شما هم غمگین شوید. اطرافیان امروز همه اضطراب دارند و سر هر چیز کوچکی از کوره در می روند. بهتر است تنهایی کار کنید و سرتان در لاک خودتان باشد. رمانس زیادی در هوا وجود دارد که باعث می شود یخ دلها باز شود و شما به طرفتان فرصت دیگری بدهید. شاید دوره سختی را گذرانده باشید، ولی می توانید درمان شوید و همه چیز را درست کنید و پیوند بین خودتان را محکم کنید. با هم مهربان باشید.

 

♒   بهمن   ♒

امروز متوجه می شوید که تقریباً همه زوج هایی که می شناسید دعوا می کنند. شما هم شاید با طرفتان اختلافاتی داشته باشید، ولی این چیزی نیست که نگرانش باشید. شما بخاطر فشارهای بیرونی دچار تنش و اضطراب و استرس شده اید. بنابراین زودتر از همیشه کنترل خود را از دست می دهید. سعی کنید صبر خود را بیشتر کنید. تا فردا همه چیز درست می شود. امروز می توانید با احساسات و فانتزی های خود ارتباط برقرار کنید و افکار خود را با عشقتان در میان بگذارید. گاهی شک می کنید که این کار را بکنید یا خیر زیرا حس می کنید که باعث می شود شما آسیب پذیر شوید و روی ضعیف تر شما آشکار شود. یک بار هم که شده، با جریان احساسات خود پیش بروید و در مورد عشقتان صداقت داشته باشید.

 

 

♓   اسفند   ♓

خبری که امروز از سوی دوست یا همکاری به دستتان می رسد شما را شوکه می کند. متوجه می شوید که آنچه یاد گرفته اید در مورد مفاهیمی که در تمام زندگی پذیرفته بودید، شک و تردید ایجاد می کند. این شما را گیج می کند. احساس تهدید نکنید. هر کسی باید گاهی ارزش هایی برای خودش بسازد. وقتی آرامش ذهنی بیشتری داشتید درباره آن فکر کنید. شما در مورد حیاط عشقی خود انتخاب دارید. باید شک و تردیدها را کنار بگذارید و نسبت به احساسات خود در مورد کسی عمیقاً دوستش دارید آزادانه تر فکر کنید. باید جادوی موجود در فضا را حس کنید. انتخاب ها و پیامدها در این موقعیت کاملاً متعلق به شما هستند.

 

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , , ,