فروردین

فکرهای بزرگی که طی این چند هفته گذشته داشته‌اید، امروز واقعی‌تر می‌شوند. این مثل برنامه‌ای می‌ماند که فکر می‌کردید در آینده‌ای دور تحقق پیدا می‌کند اما الان به نزدیک‌تر شده‌اید؛ اما اینکه شما به دنبال ایجاد هیجان در زندگی اتان هستید دلیل بر رسیدن شما به اهدافتان نیست. هنوز خیلی کاردارید تا به آرزوهایتان پی ببرید بنابراین وقت را تلف نکنید تا بتوانید به‌زودی موفقیت خود را جشن بگیرید.

 اردیبهشت

امروز که ماه به سمت سیاره بخت شما یعنی ونوس متمایل شده است برای شما هم فوایدی دارد. ولی نباید سعی کنید که همه مارها را در مدت‌زمان کوتاهی به اتمام برسانید. شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و در عوض بهتر است که ابتدا به‌آرامی کاره‌ای‌تان را شروع کنید و انرژی‌تان را برای آخر کار ذخیره کنید. شما در پایان روز وظایفتان را به‌طور کامل تمام خواهید کرد و احساس بهتری خواهید داشت.

خرداد

امتحان کردن فرضیه‌های شما در مورد کار و تفریح امروز می‌تواند یکی از ارتباطات مهم را روشن کند. اگر شما عضوی از یک گروه اجتماعی هستید، شاید وقت این باشد که بین نیازهای شخصی و اهداف افراد گروه تعادل ایجاد کنید. از بحث کردن با دوستتان در مورد چیزهایی که شما در این مراحل یاد گرفته‌اید، نهراسید، این کار می‌تواند شمارا به یکدیگر نزدیک‌تر کند.

تیر

شما در تصمیم‌گیری‌های مهم زندگی خود نقشی زیادی ندارید یا این تصمیمات برای شما گرفته می‌شود یا این‌که خودتان تمایلی ندارید برای ﺁینده‌تان برنامه‌ریزی کنید به همین دلیل هر حرفی را که بقیه به شما می‌گویند برایتان تفاوتی ندارد، صحبت‌هایشان درست باشد یا نادرست فقط آن‌ها را اجرا می‌کنید. این‌قدر بی‌انگیزه به کارهایتان ادامه ندهید برای ادامه زندگی‌تان باید انگیزه داشته باشید تا موفق شوید. ﺁذر شما در این روزها استرس‌های فراوانی را در قلب خود احساس می‌کنید به همین دلیل نمی‌توانید کاره‌ای‌تان را انجام دهید و بسیاری از کاره‌ای شما ناتمام بر روی زمین‌مانده‌اند. مهم این است که در تمام تصمیماتی که می‌گیرید موفق شوید مهم این است که شما تمام تلاش خود را برای پیشبرد کاره‌ای‌تان انجام داده‌اید.

مرداد

امروز برقراری یک رابطه عاطفی برای شما لازم است. شما کاملاً برای این ارتباط آمادگی دارید. حتی اگر فکر می‌کنید با ابراز نکردن احساساتتان می‌توانید از قبول کردن این رابطه احساسی فرار کنید، شما باید خوب استراحت کنید و بعد در مورد آن صحبت کنید. پس معطل نکنید، برای اینکه امکان دارد تا چند روز آینده کم‌کم دید مثبت خود را از دست بدهید.

شهریور

شما وقتی هنگام رسیدگی کردن به مسئله مالی‌تان با ناسازگاری روبرو می‌شوید، دوست دارید که راحت و بی‌خیال باشید، البته اتفاق خطرناکی هم نخواهد افتاد. این موضوع فقط در مورد مسائل مالی صدق نمی‌کند، بلکه در مورد شخصی هم که شما بر او نظارت دارد اتفاق می‌افتد. تا زمانی که احساس امنیت را در خودتان به وجود نیاورده‌اید حرکت کردن برای شما مشکل است؛ اما ثبات و پایداری زمانی به وجود می‌آید که درروش و رفتارتان انعطاف‌پذیر و سازش‌پذیر باشید.

مهر

امروز وقتی‌که افراد مختلف با داستان‌های سرنوشت درام خود وارد زندگی‌تان می‌شوند، زندگی شما نیز پر از نگرانی‌های دوستانه خواهد شد. خواه این فرد نامزد یا معشوقه‌تان باشد، خواه یک دوست خیلی معمولی، شما احساس می‌کنید که او قدرت بیان شمارا محدود کرده است. هم‌اکنون آزادی و استقلال داشتن برایتان اهمیتی حیاتی دارد، برای اینکه اگر شما وقت نگذارید و انرژی خود را تازه نکنید، چیز زیادی نخواهید داشت که به افراد دیگر بدهید.

آبان

می خواهید کارها و فعالیت‌های تازه‌ای را ﺁغاز نمایید اما برای این مارها جرات و جسارت لازم را ندارید. بهتر است بدانید تمام افرادی که موفق شده‌اند آن‌ها نیز مثل شما روزی جرات شروع و استارت کاره‌ای را نداشتند و با این‌که می‌دانستند در خلا هستند و از ﺁینده‌شان خبری نداشتند، اما این مارها را ﺁغاز کردند. صحبت‌هایی را که در قلب خود دارید و فقط مختص به شما می‌شوند زیرا این مسائل فوق‌العاده خصوصی هستند را نباید با اشخاص دیگر در میان بگذارید زیرا به ضرر شما تمام می‌شود

آذر

شما امروز نسبت به گذشته خودتان با حساسیت و احتیاط بیشتری عمل می‌کنید، به همین علت وارد مسیر تازه‌ای از زندگی‌تان خواهید شد، فقط باید مراقب منفعت‌هایی که به دست می‌آورید باشید تا آن‌ها را بیهوده هدر ندهید. موفقیت‌ها و راه‌های کوچکی که در آینده به آن‌ها می‌رسید پلی برای دستیابی به موفقیت‌های بزرگ‌تر است.

 

دی

شما حرف‌هایی برای گفتن به خانواده یا نزدیک‌ترین دوستانتان دارید، اما به‌آرامی صحبت کردن برای اینکه مکالمه‌ای مطلوب داشته باشید برایتان کار سختی است. ممکن است افکار شما خیلی پراکنده باشند. شما حتی شاید نفهمید که چگونه می‌توانید موضوع صحبت را به سمت موضوعاتی که لازم است گفته شود بکشانید. مهم نیست که این موضوع چقدر پیچیده باشد، شما می‌توانید ابتدا با صحبت کردن در مورد کلیات مبهم به نتیجه برسید و سپس به‌آرامی مطلب را به مبحثی بکشانید که می‌دانید موردقبول اطرافیانتان واقع می‌شود.

بهمن

و به‌طور موقت با فشارهایی که رویتان اعمال می‌شود راحت کنار می‌آیید. شاید راه‌هایی را برای از بین بردن یکنواختی زندگی در نظر گرفته‌اید، اما الان بهتر است برای مدت طولانی‌تری شرایط موجود را حفظ کنید. اگرچه برای صبر کردن بیشتر اشتیاق دارید، اما این کار لزوما مشکلات پشت پرده را حل نمی‌کند؛ اما تنبل نشوید و از خود راضی هم نباشید؛ شما هنوز باید تغییر و تحولاتی در برنامه منظم روزانه‌تان ایجاد کنید.

 اسفند

شما هم‌اکنون کمی عصبانی هستید! برای اینکه می‌دانید ماندن سر قولتان و تمام کردن کارهایی که متقبل شده‌اید چقدر اهمیت دارد؛ اما امروز وسوسه خوش‌گذرانی کردن بیشتر جلوه می‌کند و شما تاب مقاومت خود را از دست می‌دهید. خوشبختانه شما قادر هستید آن‌قدر سخت کارکنید که هم به کاره‌ای قبلی خود برسید و هم برای انجام دادن برنامه‌های جدی‌تر وقت کافی پیدا کنید.

فال حافظ و فال‌های روزانه ماه تولد را در عاشقنامه دنبال کنید

 

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments