امیدواریم امروز روز، روز شما باشد.

فروردین

با وجود اینكه شما در حالیكه به برنامه‌های آخرهفته و تعطیلات خود فكر می‌كنید به فكر شادی كردن و تفریح نیز هستید، نگذارید حالات و گرایشات جدی شما مانع از رویاپردازی‌تان بشود. هم اكنون واقعاً برایتان بهتر است كه از جذابیتهای جدید خود استفاده كنید و بیشتر به جنبه‌های كاربردی‌تر زندگی توجه كنید تا بتوانید زیربنای محكمی برای مسافرت بزرگی كه قبلاً فقط تصورش را می‌كردید بسازید.

اردیبهشت

شما امروز بین اعتقادات خود و عقایدی که بازخوردهای ناراحت کننده به دنبال دارد در جدال هستید. شما دوست ندارید چیزهایی که برایتان مهم هستند را قبول کنید، زیرا اگر شما به عقاید خود وابسته باشید آن‌ها بخشی از شما می‌شوند. خوشبختانه توانایی تحلیل کردن و خونسردی شما می‌تواند بهتان کمک کند در عین حال که نقطه نظرات دیگران را هم قبول می‌کنید، راهی پیدا کنید که بتوانید به عقاید خود نیز پایبند بمانید.

خرداد

ممکن است امروز وظایف خانوادگی به شکل غیر قابل انتظاری پیش بیایند، شاید شما اشتباها فکر می‌کردید که مسایل قدیمی ‌همه تمام شده‌اند، اما می‌بینید که خرده کارهای زیاد دیگری هستند که انتظار شما را میکشند. یک مقدار تمرکز عمیق می‌تواند واقعا احساس آزادی بیش از آنچه انتظار دارید به شما ببخشد، پس هر کاری را که فکر می‌کنید سرانجامی ‌برای شما نخواهد داشت قبل از اینکه شروع به انجامش کنید خاتمه دهید.

تیر

حتی اگر شما تعطیلات آخر هفته خیلی پرمشغله‌ای داشته باشید، ولی هر روزی كه آغاز می‌شود شما جدی‌تر می‌شوید. ممكن است شما توانایی این را نداشته باشید كه به همه قرار ملاقات‌های كاری‌تان برسید و چون نمی‌توانید در تمام جلسات شركت كنید نگران عكس‌العمل دیگران هستید. اگر كسی قصد دارد برنامه‌های شما را تغییر دهد او را موفق كنید. در حال حاضر شما بهتر از هر كس دیگری می‌دانید كه چه چیزی به نفعتان است

مرداد

امروز شما بر سر دوراهی قرار می‌گیرید. از یک طرف شما می‌خواهید کار خاصی انجام دهید؛ شما کارهای عقب افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و شور و هیجان شما می‌تواند تبدیل به عصبانیت شدید بشود. از طرف دیگر اگر کمی ‌تلاش کنید محیط امن و آرامی‌ برای خود درست کنید، عجیب اینکه احساس خواهید کرد بیشتر از خلوت و محیط دنج خود جدا افتاده‌اید؛ اما الان نباید نگران این باشید که چه راهی را انتخاب کنید؛ فقط ببینید که طالع شما چیست و سرنوشت شما را به چه مسیری هدایت می‌کند.

شهریور

این روزها  راجع به آنچه در سر فکر می‌کنید و آنچه واقعا در قلب نگران هستید به خودتان اعتراض می‌کنید که چراعواطف خود را درگیر کارهایتان می‌کنید؛ اما زبان همیشه قادر به بیان درست احساسات نیست. صبور باشید، حتی اگر اوضاع به راحتی پیش نرفت، شرایط بیشتر این احساس را ایجاد می‌کند. بعدازظهر ماه بخت تو را وارد می‌کند.

مهر

امروز فرصت بسیار مناسبی است که از در مخالفت با کسانی درآیید که تمام نیرویشان را علیه شما بکار گرفته‌اند؛ اما درگیری مستقیم گزینه مناسبی نیست. در عوض هرچقدر می‌توانید موقعیت خود را بسنجید و به‌آرامی ‌و با اطمینان حرکت کنید. این‌گونه است که تمام موانع به طرز معجزه‌آسایی از سر راه کنار خواهند رفت.

آبان

شما توانایی بسیار زیادی برای سازمان‌دهی اطلاعات پیچیده و ترغیب مردم به انجام وظایف مشخص دارید که برای یک کار منظم آن‌ها را به هم پیوند می‌دهد. برای رهبری و گرفتن زمام امور، آن‌ها را چنگ بزنید و به حال خود رها نکنید.

آذر

امروز مسئولیت‌های شغلی شما باعث شده علاقه‌تان به حمایت كردن از دیگران كم‌تر بشود، اما لازم است كه قبل از اینكه به كسی قول بدهید اول تعهداتی كه قبلاً به دیگران داده‌اید را انجام دهید. شما واقعاً دوست دارید به كسانی كه بهتان احتیاج دارند كمك كنید، اما زمان لازم برای انجام دادن این كار ندارید. به خاطر کارهایی كه نتوانسته‌اید انجام دهید زیاد به خودتان سخت نگیرید، فقط به‌نوبت و یکی‌یکی همه آن كارها را انجام بدهید.

دی

شما در محل کار تقریبا خوش‌بین هستید، اما همیشه و همه‌جا نمی‌توانید این خصلت را داشته باشید. شاید امروز نسبت به کسانی که زیاد با شما همکاری نمی‌کنند خشمگین شوید. به حس‌های منفی خود بها ندهید؛ اطرافیان شما بیشتر از قبل ازتان حمایت می‌کنند، پس پیشنهاد‌هایی که به شما می‌دهند را قبول کنید و برنامه‌های خود را به‌پیش ببرید.

بهمن

امروز شما باکارهای زیادی مواجه هستید و کار سخت شما ممکن است مقداری خسته‌کننده باشد. به‌هرحال طفره رفتن از آن‌ها موجب می‌شود که هیچ کاری انجام نشود و شما تا زمانی که وظایفتان را کاملا انجام ندهید نتوانید از تعطیلات آخر هفته خود لذت ببرید. خوشبختانه،‌برداشتن گامی‌استوار که تمام طول روز بتوانید آن را ادامه دهید برایتان بسیار مناسب‌تر از گرفتن یک جایزه جالب‌توجه است.

اسفند

شما دوستان زیادی دارید که مشتاق‌اند امروز یک مهمانی ترتیب دهند؛ اما وقتی شما بیشتر بیشتر در خود فرومی‌روید آن مهمانی برایتان خسته‌کننده می‌شود. فکر نکنید که هیچ حق انتخابی ندارید. شما واقعا نیازی به انتخاب بین دنیای بیرونی و درونی ندارید. آن دو یکی هستند و یکسان.

فال روزانه ۱۲ اسفند ۹۷

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments