فروردین

امروز ازنظر فکري در شرايط بسيار متعادلي قرار داريد و می‌توانید با آسايش در مورد آينده و کارهاي خود فکر و برنامه‌ریزی کنيد. بهتر است ابتدا مسائل شخصي و فردي خود را سروسامان بدهيد و با خودتان خلوت کنيد. پس‌ازآن نيز شايد تمايل داشته باشيد در خانه يا محل کار خود تغيير دکوراسيوني به وجود بياوريد. اين کارها موجب بهبود روحيه شما می‌شوند. حتي اين فرصت رادارید تا رابطه‌هایی که خراب‌شده‌اند را بهبود ببخشيد و دوباره با آن افراد ارتباط سالم‌تر برقرار کنيد. در مورد مسائل عاطفي، بسيار شاد هستيد و دوست داريد جوک تعريف کنيد و همه‌چیز را به شوخي بگيريد. اما مراقب باشيد به رابطه عاطفي شما لطمه نزند و از احساسات شمارا دور نکند. شايد شريک عاطفی‌تان برخي حرف‌ها را به خود بگيرد و آن‌وقت بايد براي او توضيح دهيد که فقط قصد شوخي داشته‌اید. براي پيشگيري از اين شرايط، متعادل رفتار کنيد.

اردیبهشت

امروز همه تلاش و فکر و ذکر شما سازمان‌دهی و نظم بخشيدن به کارها است. اين حس در کارهاي خانه نيز مصداق دارد و دايم در حال تميزکاري و جمع‌وجور کردن خواهيد بود. ترجيحا کارهايي که زمان بسياري از شما می‌گیرند و در آخر نيز نتيجه خاصي ندارند را کنار بگذاريد. بيشتر تمرکز خود را بر انجام کارهاي مفيدتر بگذاريد. ذهن خود را از مسائل بيهوده خالي کنيد. اگر مجرد هستيد، امروز اين فرصت رادارید تا با فردي آشنا شويد که همه‌جانبه با روحيات شما تناسب دارد و می‌تواند به افزايش اعتمادبه‌نفس شما کمک بسياري کند. با او قرار دونفره بگذاريد و يک روز شاد و آرام را در کنار يکديگر تجربه کنيد.

خرداد

امروز شايد رفتارهاي ناخواسته‌ای داشته باشيد که خودتان هم از آن‌ها آگاه نيستيد. به‌جای اينکه انگشت اتهام را به‌سوی افراد ديگر نشانه برويد، آینه‌ای رو به روي خود بگذاريد و رفتارهاي خود را ببينيد. با تعمق در رفتار و افکار خود می‌توانید متوجه شويد که اشکالاتي که از ديگران می‌بینید، درنتیجه رفتارهاي خودتان است. امروز همه فکر خود را روي زندگي خود متمرکز و ايرادهاي آن را برطرف کنيد. در رابطه احساسي خود شايد شاهد تغيير فاز ناگهاني باشيد. بسيار احساساتي و هیجان‌زده خواهيد بود و دوست داريد شريک عاطفی‌تان نيز همین‌طور باشد. اما شايد او نتواند به‌اندازه شما هيجاني برخورد کند. امروز از هرگونه تصمیم‌گیری جدي در زندگي پرهيز کنيد.

تیر

تلاش براي آغاز مشارکت شخصي، حرفه‌ای يا هدف ديگر  کمي دشوار به نظر می‌رسد. بااینکه همه جوانب را کاملا بررسي کرده‌اید اما تصور می‌کنید تعادلي که می‌خواهید وجود ندارد. شريک خود را دعوت کنيد و باهم در مورد همه جزئيات حرف بزنيد تا هر مساله نامفهومي وجود دارد، برطرف شود. خيلي صادقانه و با آرامش در مورد خواسته‌های خود حرف بزنيد و صحبت‌های او را نيز کامل بشنويد. در مورد مسائل ارتباطي نيز اگر کسي در نزديکي شما هست که به‌اصطلاح روي اعصابتان راه می‌رود، فقط نفس عميق بکشيد و از کنار او عبور کنيد. در رابطه عاطفي خود نيز نمی‌توانید رابطه خوبي با عشقتان برقرار کنيد. تحمل امرونهی نداريد اما بايد در اين مساله تعادل برقرار کنيد تا با مشکل مواجه نشويد.

مرداد

اگر در ارتباطات اجتماعي خود احساس آرامش نداريد و تصور می‌کنید افرادي که دوست می‌پندارید، افراد قابل‌اعتمادی نيستند، بهتر است کمي از آن‌ها دوری‌کنید. در مورد رفتارها و کاره‌ای‌شان فکر کنيد و سپس تصميم بگيريد که آيا دوستي خود را ادامه دهيد يا خير. به داده‌ها و گرفته‌های خود فکر کنيد تا بتوانيد با يک حساب سرانگشتي دوست را از دوست‌نما تشخيص دهيد. در مورد مسائل عاطفي نيز در مورد حرف‌هايي که به زبان می‌آورید بسيار حواستان باشد. هر چيزي که در ذهنتان می‌گذرد را به زبان نياوريد. اگر دنبال ايجاد هيجان شاد و مثبت در رابطه خود هستيد، بهترين کار ايجاد تنوع در سرگرمی‌ها يا مکان‌هایی است که می‌روید. اگر مجرد هستيد، امروز اين فرصت رادارید تا با فرد مناسبي آشنا شويد.

شهریور

امروز بيشتر ذهن شما روي تميزکاري و سازمان دادن به کارهاي خانه متمرکز است. دوست داريد همه‌چیز در جاي درست خود باشد تا بتوانيد با خيال راحت به بقيه بخش‌های زندگي خود رسيدگي کنيد. می‌توانید تغييراتي که مدت‌ها در ذهن داشته‌اید را امروز اجرايي کنيد. با مديريت درست بودجه می‌توانید به اهداف بيشتري دست بيابيد. اين کارها باعث خشنودي بيشتر شما می‌شوند و احساس می‌کنید زندگي چقدر خوب پيش می‌رود. در مورد مسائل احساسي از رؤیاپردازی دست خواهيد کشيد. شايد تقریبانمان عادت‌های هميشگي خود در رابطه را داشته باشيد اما مسايلی هم در اين ميان تغيير می‌کنند که جنبه‌های مثبت دارند. اگر مجرد هستيد، با فردي ملاقات خواهيد کرد که بسيار برايتان جذاب و جالب است.

مهر

پيش از اينکه بخواهيد در مسير موفقيت وارد شويد و تخت گاز به جلو پيش برويد، داشته‌های خود را بسنجيد. همه موانع احتمالي را رصد کنيد و مطمئن شويد در ادامه مسير با مشکلي روبه‌رو نخواهيد شد. منظور اين است با برنامه‌ریزی درست و دقيق به سمت هدف پيش برويد. حتي می‌توانید پيش از آن، در مورد راه‌های رسيدن به هدف خود مطالعه يا در کلاس‌های آموزشي شرکت کنيد تا بافکر بازار و اعتمادبه‌نفس بيشتر به سمت موفقيت بتازيد. در مورد مسائل ارتباطي و احساسي بسيار آسان‌گير و راحت هستيد. همه‌چیز خيلي خوب پيش می‌روند و می‌توانید در کنار فرد موردعلاقه‌تان، لحظات آرام و شادي را تجربه کنيد.

آبان

امروز بايد ذهن خود را از همه مشغولیت‌ها دور کنيد تا بتوانيد باانرژی بيشتر در مورد مسائل مختلف کار وزندگی تصمیم‌گیری و اقدام کنيد. اين پاک‌سازی‌ها نبايد فقط به ذهن شما محدود شود. بايد دوستان و کارهاي اضافه‌ای که در زندگي داريد را نيز کنار بگذاريد تا انرژی‌های منفي از شما دور شوند و با حس بهتر و ذهن بازار براي آينده تصمیم‌گیری کنيد. همه افرادي که طرز فکرهاي متفاوت با شما دارند و نمی‌توانید آن‌ها را درک کنيد، کنار بگذاريد تا بار بزرگي از ذهن شما برداشته شود. در مورد مسائل عاطفي، بايد گوش شنواي خوبي براي شريک عاطفي خود باشيد. اگر عشقتان از چيزي شکايت می‌کند با صبوري حرف‌هاي او را گوش کنيد و با حرف‌هاي خود موجب آرامشش بشويد. اگر مجرد هستيد، شايد تنهايي باعث بشود به دوست قبلي خود زنگ بزنيد اما اين را بدانيد گذشته‌ها را بايد فراموش کرد و هرگز نبايد به سراغ آن‌ها رفت.

آذر

امروز خیال‌پردازی را تعطیل کنید و به دنبال واقعیت باشید. همان جهت حرکت کنيد. بايد با خودتان صادق باشيد. در ضمن، در ارتباطات اجتماعي خود نيز کمي تجدیدنظر کنيد. برخي از افراد به‌گونه‌ای هستند که فقط انرژي منفي به شما می‌دهند و موجب عقب افتادن روند پيشرفت شما در زندگي می‌شوند. ترجيحا باکمی فکر و تصمیم‌گیری درست، آن‌ها را از زندگي خود حذف کنيد. در عوض با انسان‌های خلاق و مثبت، ارتباط نزدیک‌تري داشته باشيد. البته در اين ميان بايد به خود و رفتارهاي خود هم‌فکر کنيد و اشکالات آن را برطرف کنيد. در مورد عشق و عاطفه، امروز بسيار پرانرژي و پرهيجان هستيد. البته پيش از هر اقدامي به‌خوبی در مورد آن فکر کنيد.

دی

خانم‌های امروز ذهنشان به ارتباط با مردها مشغول است و دوست دارند با فردي آشنا بشوند که همه‌جانبه خوب و مناسب باشد تا بتوانند روي او حساب کنند. اگر در اطراف خود فردي که می‌شناسید که ازنظر شما مناسب است، می‌توانید به‌واسطه دوستان با او قرار ملاقاتي ترتيب دهيد و با يکديگر در مورد اهداف و احساسات خود حرف بزنيد. البته مرده‌ای دی‌ماه نيز امکان آشنا شدن با زن دلخواه خود رادارند. امروز براي هر دو ن و مرد اين ماه، فرصت خوبي براي آغاز يک ارتباط احساسي است. در مورد مسائل زندگي و کار نيز اين را بدانيد که شما حاکم دنياي خود هستيد و خودتان بايد در مورد آينده و اهداف برنامه‌ریزی داشته باشيد. از مشورت ديگران کمک بگيريد اما اين را بدانيد تصمیم‌گیرنده نهايي شما هستيد و بايد با تکیه‌بر دانش خود، بهترين مسير را به‌سوی موفقيت انتخاب کنيد.

بهمن

امروز شايد لازم باشد در مورد زندگي اجتماعي خود بازبینی‌هایی داشته باشيد. بايد برخي از افراد را از فهرست دوستان حذف کنيد. اين کار موجب می‌شود تا مشغولیت‌هاي فکري شما کمتر شوند. می‌توانید مسائل زندگي خود را بهتر و با ذهن باز مديريت و براي آينده برنامه‌ریزی کنيد. با افرادي که هميشه حس خوبي به شما می‌دهند ارتباط خود را نزدیک‌تر کنيد. از افراد منفي نيز دوری‌کنید. اين کارها در بهبود ارتباطات اجتماعي شما نيز موثر هستند. در مورد مسائل عاطفي بهتر است روشن فکرانه برخورد کنيد. اگر شريک عاطفي شما دقيقا آن‌کسی نيست که انتظارش را داشتيد، لازم نيست رابطه خود را به‌طور کامل تمام کنيد. برخي مسائل می‌توانند در رابطه شما تغييراتي ايجاد کنند که حتي تصورش را هم نمی‌توانید بکنيد.

اسفند

این روزها به‌واسطه درآمد سرمايه شما افزايش پيدا می‌کند. البته همه این‌ها به شما و رفتار و تصمیم‌هایتان بستگي دارد.  فکر کردن به اين مسائل و برنامه‌ریزی براي آن شمارا در مسير درست قرار می‌دهد. می‌توانید به آينده مالي خود بسيار اميدوار باشيد. در مورد مسائل عاطفي کمي از فرد موردعلاقه خود دوري می‌کنید. نمی‌توانید باهم ارتباط خوب و مثبتي برقرار کنيد و براي پرهيز از هر نوع مشاجره‌ای، ترجيح می‌دهید از هم دورباشید. اگر مجرد هستيد  فعلا به دنبال برقراری ارتباط نرویپ. در شرایط کنونی این برای شما بهتر است.

فال روزانه ۱۹ اسفند ۹۷

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments