فروردین

شما این روز‌ها اعتمادبه‌نفس زیادی پیداکرده‌اید و این موضوع همان‌قدر که می‌تواند خوب باشد می‌تواند برایتان مشکل‌ساز نیز باشد. طبیعتاً یکی از بزرگ‌ترین توانایی‌های شما این است که می‌توانید قبل از دست به عمل زدن تا رسیدن به موقعیت درست صبر کنید. باوجوداینکه صبر کردن و تأمل می‌تواند جلوی بعضی از کار‌های اشتباه را بگیرد، همچنین می‌تواند باعث شود بعضی از فرصت‌های خیلی خوب را از دست بدهید. ولی امروز این‌گونه نیست. شما وسوسه شده‌اید که کاری جدید را شروع کنید و خیلی سریع آن را تمام کنید. فراموش نکنید که احتیاط داشتن شرط عقل است.

اردیبهشت

در حالیکه امروز را به شکل انسانی آرام شروع کرده و مثل آدمی شجاع به پایان می‌رسانید، در این روز شخصیت دوگانه‌ای خواهید داشت. وقتی که ماه وارد برج حساس حمل می‌شود و درحالیکه طبیعت مبارزه جوی تان را به یاد شما می‌آورد، در نیمه روز فورانی از انرژی در شما به وجود می‌آورد. شما تصمیم گرفته اید که به زودی به معنویات نزدیکتر بشوید و عقایدتان را به دیگران تحمیل نکنید. حالت خونسردانه شما تا مدت‌ها ادامه دارد؛ وقتی شما همین الان تصمیم می‌گیرید که برنامه‌هایتان را اجرا کنید، حداقل با آگاهی و مهربانی این کار را انجام دهید.

خرداد

ممکن است شما دوست داشته باشید که رویه خود را تغییر داده و از زندگی‌تان لذت ببرید، اما به نظر می‌رسد دیگران نسبت به شما تصور دیگری در ذهن دارند. اگرچه شما باید سعی کنید که با توجه به برنامه‌هایتان پیش بروید، اما اگر به نقطه‌ای رسیدید که فکر کردید نباید تا اینجا پیش روی می‌کردید نگرانی به خود راه ندهید. فقط چند نفس عمیق کشیده و مرز‌هایی را که برای خودتان تعیین کرده‌اید را به دیگران نیز بگویید تا از راهی که شما برگزیده‌اید متعجب نشوند.

تیر

امروز شما وقتی که با شرایط جدید روبرو می‌شوید، به‌خصوص بعدازاینکه چند اتفاق عجیب باعث ناراحتی شما شده‌اند، احساس خوبی خواهید داشت. اما نباید خیلی هم احساس راحتی کنید، برای اینکه همه‌چیز در حال تغییر کردن است. حتی اگر استرس‌ها تمام‌شده باشند، شاید شما امروز قادر نباشید که به هر چیزی که می‌خواهید برسید. خوشبختانه شخصی که قبلاً نسبت به شما ستیزه‌جو بوده است، اکنون برای اینکه با شما هم‌پیمان شود می‌تواند رویه‌اش را تغییر دهد؛ بنابراین بی‌جهت به توانایی‌های این حامی حسادت نداشته باشید.

مرداد

باوجوداینکه امروز شما می‌توانید به‌اندازه کافی باهوش باشید تا برای مشکلات زیادی که دارید راه‌حلی پیدا کنید مایل نیستید که قبل از موقع سیاست‌های خود را با دیگران در میان بگذارید. به‌جای رهبری کردن یک رژه باشکوه بهتر است که کار خود را شروع و آنچه لازم است را انجام دهید تا به اهداف خود برسید. اگر موفق شدید بعدا می‌توانید درباره روشتان با دیگران صحبت کنید به‌جای اینکه وقتی هنوز مطمئن نیستید که کارتان درست است یا نه در رابطه با آن صحبت کنید.

شهریور

امروز شما باید منحصرا روی کارتان تمرکز کنید. اما شما همچنین مخفیانه درباره یک ماجراجویی هیجان‌انگیز خیال‌پردازی می‌کنید. اما اکنون ایده‌های رمانتیک خود را درباره سفر دور دنیا کنار بگذارید. به‌جای اینکه امروز خیال یک سرزمین بیگانه را به خاطر دور از دسترس بودن آن کنار بگذارید سعی کنید تا فرهنگ آن را یاد بگیرید؛ غذا‌های آن‌ها را امتحان کنید و زبان آن‌ها را نیز یاد بگیرید. این تنها راهی است که می‌توانید حس سفر دوستی خود را ارضا کنید.

مهر

به همان مقدار تفریحی که امروز دارید قناعت کنید، به این خاطر که می‌دانید زندگی طی روز‌ها و هفته‌های آینده چقدر جدی می‌شود. زمانیکه می‌دانید باید کاری انجام دهید که به بهبود وضعیت فعلی تان کمک کند، برایتان سخت است که کاملاً بازنده باشید. باوجود این، زمانیکه فرصتی برای کار کردن به وجود می‌آید، هنوز ایده خوبی است که خوش گذرانی کنید؛ اگر زمانی برای آرامش به خودتان بدهید، راحت‌تر می‌توانید به سر کار برگردید.

آبان

اگر الان شما فردی تک‌رو هستید، اکنون زمان تنها به مسافرت رفتن نیست. اگر شما اخیراً یک رابطه دوستی جدید را شروع کرده‌اید یا انگیزه پیداکرده‌اید که اینک رابطه جدیدی را شروع کنید فقط این اطمینان را کسب کنید که هیچ‌کدام از نیاز‌های شما بی‌اهمیت پنداشته نمی‌شود.

آذر

شما در این روز‌ها در حال متعادل کردن یا آزمودن اخلاق و رفتار خود را با شخص یا اشخاص دیگری هستید. شما نکاتی را یافته‌اید که در این زمینه‌ها با آن شخص دارای اختلاف هستید، اما حساسیت‌های زیادی و افراطی را به خرج ندهید، زیرا باعث می‌شود شخص مقابل از شما بگریزد. امروز روزی نیست که شما با سرنوشتتان بجنگید.

دی

شما به دنبال این هستید که امروز در خانه کمی خودتان را سرگرم کنید. همان‌قدر که از بیهودگی و بی‌حوصلگی فراری هستید، اما نمی‌خواهید که انرژی‌تان را تلف کنید برای اینکه دنبال کاری برای انجام دادن بگردید. با داشتن ونوس در دومین خانه پول شما، زمان مناسبی است سعی کنید به‌طور -حتی- شبانه‌روزی در زندگی خود پیشرفت کنید، مخصوصا اگر ارزش شخصیتی شما را بالا ببرد.

بهمن

بیشتر وقت‌ها نگاه کردن به جلو راحت‌تر از تجزیه‌وتحلیل کردن گذشته است، برای اینکه شما بیشتر تمایل دارید چیز‌های جدید را تجربه کنید. اما هم‌اکنون شما به خاطر اینکه از زمان حال فرار کنید روی  آینده تمرکز کرده‌اید. زمان کافی برای کار و فعالیت‌های جدید خود اختصاص بدهید و قبل از اینکه دیر بشود کار‌هایی که لازم است را انجام دهید.

اسفند

شما امروز فوق‌العاده سرسخت شده‌اید، چراکه می‌دانید زمان در حال سپری شدن است و می‌خواهید که تمام نقاط مبهم  را رفع کنید. اما بعضی از چیز‌ها را باید رها کرده و کاری بهشان نداشته باشید. شاید ترجیح می‌دهید که کارهایتان را الویت بندی کرده و طبق برنامه پیش روید. کار‌هایی که در دراز مدت به نفعتان نیست را رها کنید و اجازه دهید هر استراتژی و ایده قدیمی که خوب عمل نمی‌کند از برنامه‌های شما یا هر فرد دیگری پاک شود.

فال روزانه ۲۱ اسفند ۹۷

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments