فروردین

تغییر نظر ناگهانی شما درباره تصمیمی که قبلا گرفته‌اید همکارانتان را متعجب خواهد کرد، ولی درواقع رفتار شما آن‌قدرها هم تعجب‌آور نیست. برای خودتان کاملا مشخصی است که تصمیمی که قبلا گرفته‌اید شمارا به آینده‌ای که لیاقتش رادارید نخواهد رساند. مثل‌اینکه رویاهای گذشته‌تان یک‌باره جان تازه‌ای یافته‌اند و ذهن شمارا درگیر خودکرده‌اند. ولی بیان کردن این رویاها و نقشه‌هایی که در رابطه با آن‌ها دارید کاری غیرضروری است که ممکن است به اعتبارتان لطمه بزند. به‌مرورزمان و با پیشروی شما به‌سوی اهدافتان دیگران نیز متوجه دلیل اصلی این تغییرات خواهد شد. به اسم‌های داخل دفترچه تلفنتان نگاه کنید و با چند نفر از دوستانی که مدت‌هاست از آن‌ها بی‌خبر هستید تماس بگیرید.

 اردیبهشت

امروز شاید ارزش‌هایی که پیش‌ازاین برای خودتان تعریف کرده بودید را زیر سوال ببرید، به‌ویژه اگر با فردی روبرو شوید که نگرشی متفاوت از شما نسبت به زندگی دارد که برای شما کاملا تازه و ناشناخته است. در ابتدا شاید با تمام وجود در برابر این دیدگاه مقاومت و مخالفت کنید، ولی هر چه بیشتر راجع به آن بحث کنید برایتان جذاب تر خواهد شد. از آنجایی که شما آدمی نیستید که به‌سادگی ذهن و طرز تفکر خود را تغییر دهد، فکر کردن به این‌که افکار و عقاید فعلیتان ممکن است بیهوده و حتی مانعی برای پیشرفتتان باشند شمارا آزار خواهد داد. ولی خوشبختانه عجله‌ای در کار نیست و شما می‌توانید بادید باز همه جوانب را در نظر گرفته و خودتان تصمیم بگیرید.

خرداد

شما به توانایی خود در تحلیل واقعیت‌ها و تشخیص اطلاعاتی که کاربردی هستند افتخار می‌کنید. ولی امروز از این توانایی‌های موردعلاقه‌تان نخواهید توانست استفاده کنید، زیرا هرچقدر هم که سعی کنید پیدایشان نخواهید کرد. امروز وقت آن رسیده است که کمی از دنیای واقعیت فاصله گرفته و به قدرت خیالتان اجازه بدهید آزادانه پرواز کند و از زاویه‌ای دیگر معنای زندگی را درک کنید. نمی‌دانید در رابطه با اتفاقاتی که دارند در اطرافتان می‌افتند باید سکوت کرده یا در مورد آن‌ها اقدامی بکنید. اگر فکر می‌کنید واکنش نشان دادن به معنای دخالت کردن در کارهای خصوصی دیگران خواهد بود بهتر است سکوت کنید، وگرنه با شجاعت تمام در برابر کارهای اشتباه دیگران بایستید.

تیر

امروز شما نگران این نیستید که باکمی مخالفت از جانب دیگران مواجه شوید و درواقع حتی برای مواجه‌شدن با چنین وضعیتی آماده هستید. هیچ‌چیزی مثل جنگیدن برای این‌که سطح آدرنالینتان را بالا نگه‌دارید به کارتان نخواهد آمد و شما هم به‌هیچ‌عنوان قصد ندارید جلوی خودتان را بگیرید. بااین‌حال بهتر است کمی احتیاط به خرج دهید، زیرا به‌احتمال‌زیاد دشمنی که برای خودتان انتخاب کرده‌اید نه‌تنها دشمنی واقعی نیست، بلکه دوستی خیرخواه است که قصد کمک کردن به شمارا دارد. بهتر است فعلا دست نگه‌دارید و قبل از ضربه فنی کردن کمی به حریفتان فکر کنید. امروز به دیدن مادرتان بروید و به او بگویید چقدر دوستش دارید و از او به خاطر زحماتش تشکر کنید

مرداد

امروز هرچقدر هم که مدام مسیرتان را تغییر دهید از این‌که درراه درستی قرار دارید که شمارا به‌سوی موفقیت خواهد برد مطمئن هستید. بااین‌حال ممکن است باکمی مخالفت مواجه شوید که اعتمادبه‌نفس زیاد شماراکمی زیر سوال خواهد برد. به‌جای آن‌که آن‌قدر صبر کنید که شرایط به وجود آمده خسته‌تان کنند، قدرتتان را با نشان دادن تردیدها و نگرانی‌هایتان به نزدیکان خود نشان دهید. مرز مشخصی بین انگیزه داشتن و دچار توهم شدن وجود دارد که باید آن را تشخیص بدهید. تمام احتمالات را در نظر گرفته و با واقع‌بینی پیش بروید. سری به کتاب‌فروشی نزدیک خانه یا محل کارتان بزنید و حتی اگر قصد خرید ندارید در میان قفسه‌ها قدم زده و کتاب‌ها را ورق بزنید.

شهریور

وقتی دست سرنوشت ناگهان و بی آن‌که انتظارش را داشته باشید باز جدیدی را برای شما در نظر می‌گیرد طبیعی است که آشفته شده وندانید چه باید بکنید. شما متوجه این هستید که تغییراتی دارند ایجاد می‌شوند، ولی هنوز برای پذیرفتن آن‌ها آماده نیستید. شما نگران این هستید که آیا زندگی‌تان دارد به ثبات می‌رسد یا این اوضاع تنها شرایط را برایتان بدتر خواهد کرد و برنامه‌ریزی‌هایتان را به هم خواهد زد. به‌جای این‌که هول شوید و به فکر برنامه‌ریزی‌های تازه برای آینده‌تان فروبروید، روی زمان حال و این‌که در این لحظه باید چه کاری تمرکز کنید. وقتی بی‌ثباتی موجود در شرایط فعلی را بپذیرید موقعیت‌های فوق‌العاده‌ای که برایتان فراهم‌شده‌اند را خواهید دید.

مهر

اتفاقاتی غیرمنتظره که فکرش را هم نمی‌کرده‌اید ناگهان جلوی راهتان سبز شده و جلوی پیشروی شما و انجام برنامه‌های روزانه‌تان را خواهند گرفت. شاید فکر کنید که انگار زمین و زمان دست‌به‌دست هم داده تا شمارا آزار دهند ولی اگر خوب فکر کنید می‌بینید که خیلی از این موانع نتیجه اشتباهات و بی‌احتیاطی‌ها خودتان هستند و نمی‌توانید هیچ‌کس دیگری را به خاطر آن‌ها سرزنش کنید. به خاطر چیزهایی که از کنترل شما خارج هستند احساساتی و خشمگین نشوید و چیزهایی که می‌توانید تغییر دهید را ببینید. مواظب باشید با کلامتان اطرافیان خود و کسانی که دوست دارید را آزار ندهید، زخم‌زبان گاهی از زخم شمشیر بدتر است.

آبان

امروز دیگران سر از کارهای شما درنمی‌آورند و اصلا نمی‌توانند به این‌که چه در سرتان دارد می‌گذرد پی ببرند، زیرا حرف‌ها و رفتارهایتان باهم هماهنگی ندارند. این موضوع اصلا به دلیل ریا و دورویی شما نیست، مسئله این است که در دنیای درون شما اوضاع خیلی پیچیده‌تر از آنی است که بتوان تصور کرد و کسی نمی‌تواند این معما را حل کند. لزومی ندارد که بخواهید خودتان و کارهایتان را برای دیگران توجیه کنید. شما با چنین اوضاعی غریبه نیستید و زیاد دچار چنین حالت‌هایی می‌شوید، بهتر است خودتان راکمی کنار کشیده و کمتر حرف بزنید تا دیگران هم زیاد شگفت‌زده نشوند. با گوش دادن به یک موسیقی ملایم به آرامش درون خود کمک کنید.

آذر

اگر کارها امروز دقیقا طبق برنامه و انتظارات شما پیش نرفتند تعجب نکنید. اتفاقات غیرمنتظره‌ای ممکن است بیفتند و نظم کارهایتان را به هم بزنند. بجای این‌که خشمگین بشوید باید این را تشخیص دهید که این اتفاقات در زندگی شما حتما دلیل و حکمتی دارند. شاید دلیل آن‌ها را در حال حاضر متوجه نشوید، ولی نباید تقدیر و سرنوشت را به خاطر این اتفاقات مقصر بدانید و باید آن‌ها را با آغوش باز بپذیرید. شاید همکاران شما به توانایی‌هایتان حسادت کنند، بهتر است بیش از اندازه نسبت به تمام اطرافیان خود خوش‌بین نباشید و کمی حواستان را جمع کنید. البته نباید بی‌دلیل هم با نگاه منفی به اطرافیانتان ذهن خود را مسموم کنید.

دی

برخلاف خیلی‌ها، شما وقتی اوضاع زیادی مساعد به نظر می‌رسد احساس ناراحتی و نگرانی می‌کنید، ولی ازنظر خودتان دلیل این موضوع منفی نگری شما نیست و شما درواقع فردی واقع‌گرا هستید. شما نگران این هستید که مبادا ناگهان چیزی که ازنظرتان مخفی باقی‌مانده است برایتان دردسرساز شده و همه‌چیز را به هم بزند. بااین‌حال خطری که فکر می‌کنید توهمی بیش نیست. بجای این‌که ذهن خود را درگیر اتفاقات بدی که ممکن است بیفتند بکنید احتمالات را در نظر گرفته و تدبیرات لازم را انجام داده و با خیال راحت از وضعیتی که دارید لذت ببرید. گوش کردن به درد دل دیگران کار خوبی است، ولی در وضعیت فعلی شما بهتر است از چنین موقعیت‌هایی اجتناب کرده و به خلوت‌خانه پناه ببرید.

بهمن

امروز روابطتان با دیگران می‌تواند مایه عصبانیت نوبت، چراکه به نظر می‌رسد مردم بیش از هر چیز دیگری به خودشان، برنامه‌هایشان و خواسته‌هایشان اهمیت می‌دهند و اصلا به فکر این نیستند که نفعی به دیگران برسانند. همه ما گاهی باید خودمان و نیازهایمان را در اولویت قرار دهیم، ولی شما انتظار دارید بعضی وقت‌ها هم کمی صبر کرده و پیش از آن‌که خیلی دیر شود نگاهی به تأثیر رفتارها و کاره‌ای‌شان روی دیگران بیندازند. البته نباید فکر کنید که شما خیلی بهتر و کامل‌تر از دیگران هستید، همه گاهی چنین رفتارهایی از خود بروز می‌دهند. کافی است در مورد این دغدغه‌تان با آن‌ها حرف بزنید و همکاری کنید.

اسفند

شاید فکر کنید که الات وقت آن است که برنده شده و خودتان را ثابت کنید، اما گاهی لذت اصلی در خود بازی است و نه در برنده شدن، به ویژه اگر به صورت گروهی کار می کنید و دیگران در حال رقابت شدید هستند. گاهی برای نشان دادن قدرت شخصیتتان باید کمی عقبتر ایستاده و بگذارید دیگران به جای شما پیشرفت کنند. شاید خودتان خیلی متوجه این موضوع نشوید و فکر کنید دیده نمی شوید، اما آن هایی که باید ببینند متوجه هستند و این کار شما اثر مثبتی روی آنها خواهد داشت. امروز وقت آن است که به دیگران قدرتی که به آن نیاز دارند را بدهید. وقت آن رسیده است که عشق خود را به کسی که دوست دارید ثابت کنید.

 

 

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments