اگر شما تصمیم به انجام کاری دارید یا هدفی در ذهنتان دارید باید برای هر بخش آن زمان بندی کنید.

♈   فروردین  ♈

امروز شاید کمی احساسات شما جریحه‌ دار شود خصوصا این‌ که بفهمید آرزوهایی که از صمیم قلب داشتید دست نیافتنی شده‌ اند. به خاطر این موضوع ممکن است ناراحت شوید. زیرا انتظارات غیر واقعی از خودتان داشته‌ اید. اما اگر کمی بررسی کنید خواهید دید که علت اصلی ناراحتی خود شما هستید و اینجاست که می‌ توانید مسیر را تغییر دهید و به نفع خود همه چیز را پیش ببرید. شاید چیزی که آرزو داشتید واقعیت نباشد و دست‌ نیافتنی باشد اما فرصت ست که دوباره راه جدیدی را آغاز کنید.

♉   اردیبهشت  ♉

امروز اخلاق شما بسیار خوب شده و فکر می‌ کنید می‌ توانید همه چیز را کنترل کنید و یا همه کارها را درست کنید اما با این کار تنها خودتان را به دردسر می اندازید. بسیار تمایل دارید اقداماتی که انجام داده اید و نتایج مثبتی داشت اند را بیش از حد بزرگ کنید و می‌ خواهید فرصتی که اکنون در اختیار شماست از آن نهایت بهره را ببرید. دقت کنید فرصت‌ هایی که همیشه خیلی سریع در دسترس شما قرار می‌ گیرد سریع هم از بین می‌ روند. اما شما امید خود را از دست ندهید در مقابل رویاهایی که دارید مقاومت کنید تا به موفقیت دست پیدا کنید.

♊   خرداد   ♊

بهتر است به طور هم‌ زمان چندین کار را با هم انجام ندهید خصوصاً کارهایی که هیچ ارتباطی به هم ندارند و این‌ که بتوانید فقط به انجام یک کار تمرکز کنید و خیلی خوب آن را تا آخر پیش ببرید خیلی بهتر است. شما انرژی بسیاری دارید و در واقع خستگی‌ ناپذیر هستید خیلی تمایل دارید از این شاخه به شاخه بپرید و چندین کار مختلف را هم‌ زمان با هم انجام دهید. اما حواستان باشد اگر این کار انجام داده اید زیاد سرعت نگیرید زیرا در کاره‌ای شما اختلال ایجاد می شود. بهتر است تنها روی یک هدف تمرکز کنید و تک‌ تک کارها را به اتمام برسانید.

♋   تیر  ♋

از زندگی خود تنها یک انتظار دارید آن هم داشتن یک زندگی آزادانه در یک دنیای پر از آرامش است. اما متأسفانه زندگی واقعی این‌ گونه نیست و خیلی متفاوت می باشد. ماه جدید در حال وارد شدن به نهمین خانه یعنی خانه افکار بزرگ می‌ باشد از آنجایی که در ذهن خود ایده‌ های بسیار خلاقانه دارید و می‌ خواهید کارهای بسیار بزرگی انجام بدهید این طالع به درد شما نمی‌ خورد. گاهی سعی کنید کمی هم رویا های خود را در ذهن پرورش دهید اما سعی کن خیلی زود به دنیای واقعی بازگردید.

♌   مرداد   ♌

امروز فکرها و ایده‌ های بسیار بزرگ و جالبی در ذهن دارید. بهتر است کمی صبور باشید تا بتوانید افکار خود را نظم دهید و بتوانید فکرهای خود را عملی کنید. خیلی دوست دارید که مورد تحسین دیگران قرار بگیرید و استعدادهای خود را به نمایش بگذارید اما نکته‌ ای که مهم است این است که شما بتوانید خلاقیت خودتان را نشان دهید حتی اگر مورد توجه دیگران قرار نگیرد. هر کاری را شروع می‌ کنید به فکر فرآیند آن باشد نه نتیجه نهایی آن.

♍   شهریور  ♍

امروز اگر بخواهید تمام تمرکز خود را فقط روی یک مورد خلاصه کنید بسیار اذیت خواهید شد. مثلا این‌ که تمام مدت بخواهید بر روی پاسخ یک‌ سوال فکر کنید تنها ذهن شما را آشفته تر می کند. بهتر است کمی هم با احساس خود جلو بروید و همیشه عقلانی تصمیم نگیرید و در ذهن خود نتیجه مطلوب را مجسم کنید.

♎   مهر  ♎

می خواهید ایده‌ هایی را که دارید با همکاران خود در میان بگذارید. اما شاید آن‌ ها حرف‌ های شما را قبول نکنند. ایده‌ هایی در ذهن شماست که تا زمانی که در ذهن شما هستند خوب هستند اما شاید وقتی آن‌ ها را به دیگران بگویید شک و تردیدهایی به وجود بیاید. با فال اختصاصی پارسی سرا همراه باشید؛ این مسئله شاید حتی در حال حاضر وارد کارآمدترین برنامه‌ هایی که ریخته اید هم بشود و جزئیات آن را تغییر دهد. پس در کار خود سعی کنید توضیحات اضافه ندهید چند روز صبر کنید تا شاید شنوندگان شما آمادگی بیشتری پیدا کنند در این زمان توضیحات تکمیلی را برای آن‌ ها بازگو کنید.

♏   آبان   ♏

امروز دوست دارید از انرژی‌ ای که دارید برای انجام کار مفید استفاده کنید و نمی‌ خواهید آن را با موضوعات بی‌ اهمیت تلف کنید. اما متأسفانه امروز نمی‌ توانید از این وضعیت فرار کنید امشب در محل کار خود مجبور می شوید بر سر یکسری از موضوعات بحث کنید اما ناراحت نشوید زیرا ناخود آگاه بذای شما فرصت ایجاد شده که با یک فرد مورد اطمینان می‌ توانید حرف‌ های خود را بازگو کنید.

♐   آذر ♐

خیلی تمایل دارید برای آینده خود برنامه ‌ریزی کنید اما در این‌دمیان شک و تردید بسیاری سراغ شما آمده که دلیل آن مشخص نیست. می‌ خواهید برای یک سفر برنامه‌ ریزی کنید اما در مقابل نگران خانواده و امنیت آنان نیز هستید و به همین دلیل احساس خطر می‌کنید و نمی‌ توانید به سفر بروید. نگران نباشید راه‌ حل‌هایی وجود دارد که به شما کمک می کنند بدون این‌ که بخواهید از منزل خود خارج شوید حس سفر رفتن را داشته باشید. می‌‌ توانید در رویاهای خود غرق شوید به گشت‌ و گذار بپردازید و ساعت ها در آن‌ جا باشید و پس از این‌ که رویاهایتان تمام شد خیلی سریع می‌ بینید که در منزل خود هستید.

♑   دی  ♑

امروز بسیار تمایل دارید که خیالات خود را بزرگ کنبد و در دنیای خیالات قدم بزنید اما دقت کنید در این کار زیاده‌ روی نکنید زیرا دنیای واقعی را از خاطر خواهید برد. وقتی در خیالات خود قدم می زنید همه چیز برای شما دست یافتنی است. زمانی که به دنیای واقعی باز می‌گردید می‌ بینید رویاهای شما همچنان در دور دست قرار دارد و این کار می‌ تواند شما را عصبی کند. پس اگر می‌ خواهید دچار این اضطراب‌ ها نشوید کمتر در دنیای خیالات باشید و در دنیای واقعی زنده کنید و کارهای خود را انجام بدهید در این‌ میان خلاقیت را فراموش نکنید.

♒   بهمن   ♒

حس می‌ کنید که از واقعیت دور شده اید اما این فقط یک خیال است. دیگران نمی‌ توانند چیزهایی که در ذهن شماست را ببینند یا متوجه مشکلاتی که در ذهن شماست شود تا زمانی که شما این وضعیت را برای آنان بازگو نکنید هیچ مشکل و خطری وجود نخواهد داشت. تنها سعی کنید که در زندگی خود برای بدست آوردن چیزهایی که می‌ خواهید نهایت تلاش خود را بکنید و با محدودیت هایی که وجود دارد کنار بیایید تا نتیجه را ببینید.

♓   اسفند   ♓

امروز به راحتی می‌ توانید بین دنیای خیال و واقعیت خود در کشمکش باشید هیچکسی هم متوجه این قضیه نخواهد شد. حتی وظایف جدی که در سر کار خود دارید هم نمی‌ تواند مانع خیال پردازی شما شود. بهتر است یک برنامه ریزی و زمان خاص برای رویا پردازی خود داشته باشید تا این گونه بی برنامه عمل نکنید. همچنین بتونبد به کارها و وظایف خود برسید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , , ,