فال روزانه ۱۰ اردیبهشت ۹۸

زندگی را باید زندگی کرد، آنطور که دلت می‌گوید. طالعتان درخشان.

 

 

♈ فروردین ♈

هر چیز زمان خاص خودش را دارد، برای رسیدن به اهداف خود عجول نباشید فقط سعی کنید به تلاشتان ادامه دهید و مطمین باشید که به هدفتان دست پیدا خواهید کرد اما در زمان مناسب خودش پس اگر در راه رسیدن به هدفتان مشکلاتی وجود دارد نگران نباشید زیرا این مشکلات به زودی حل خواهد شد.

 

 

♉  اردیبهشت♉

روز‌های سختی را پشت سر گذاشته‌اید و سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشته‌اید و به دلیل این مشکلات بشدت احساس خستگی روحی در خودتان احساس می‌کنید اما در همین روز‌ها خبر‌های خوشحال کننده‌ای خواهید شنید که حالتان را خوب می‌کند، روز‌های خوبتان در راه است و به زودی تمام این سختی‌ها به بهترین حالت ممکن جبران خواهد شد.

 

♊خرداد ♊

از طرف فردی ضربه خورده اید و این موضوع بشدت در دل شما کینه ایجاد کرده‌است و تمام تلاشتان را برای تلافی کردن انجام می‌دهید اما بهتر است این کینه را کنار بگذارید و بخشنده‌تر باشید زیرا این کینه‌ورزی شما را بشدت آزار خواهد داد و نتیجه خوبی برایتان نخواهد داشت.

 

♋تیر♋

بشدت خود را با مسایل مالی درگیر کرده‌اید و در تلاش برای مال اندوزی هستید اما مسیری که در پیش گرفته‌اید، مسیر درستی نیست زیرا تمام زندگی خود را نادیده گرفته‌اید، بهتر است کمی هم از زندگی خود لذت ببرید و از آن غافل نباشید چراکه اگر به همین شکل از زندگی غافل باشید در آینده بشدت پشیمان خواهید شد.

 

♌مرداد♌

در زندگی هدفی دارید که مدتی است از آن غافل شده‌اید و این مساله شما را ناراحت کرده‌است که به دلیل مسایل مالی از هدفتان دور شده‌اید اما ابدا ناراحت نباشید به زودی مشکل اقتصادی شما حل خواهد شد و می‌توانید به راحتی به هدفتان برسید پس دوباره تلاشتان را ادامه دهید و نگران زمان از دست رفته نباشید، به راحتی قابل جبران است.

 

♍شهریور♍

استعداد و توانایی‌های زیادی دارید که از آن‌ها غافل شده‌اید و با بازی‌گوشی کردن آنها را نادیده می‌گیرید اما بهتر است بیشتر از وقت و توانایی‌هایتان استفاده کنید و سعی کنید از الان به فکر آینده خود باشید زیرا زمان به سرعت در حال گذر است و ممکن است دیگر زمان جبران نداشته باشید.

 

♎مهر♎

ممکن است امروز شنیدن حرف و سخنی شما را دلخور و ناراحت کند اما اجازه ندهید حرف‌های پوچ دیگران  روحیات شما را خدشه دار کند  و به افراد بی ارزش اجازه ندهید که ناراحتتان کنند چراکه جایگاه آنها مشخص است و اگر به این افراد بها دهید سطح خودتان را به اندازه آنها پایین می‌کشید.

 

♏ آبان♏

هدف‌های بزرگی در سر دارید و برای رسیدن به این هدف‌ها راه طولانی پیش رو دارید؛ اگر می‌خواهید به نتیجه برسید باید صبور باشید و به تلاشتان ادامه دهید و اجازه ندهید مسایل کوچک شما را ناامید کنید و به این فکر نکنید که تلاش‌های شما بی‌نتیجه می‌ماند؛ با انرژی و انگیزه زیاد راهتان را ادامه دهید.

 

♐ آذر ♐

بهتر است امروز را کمی به خودتان استراحت دهید و کمتر به مسایل مالی و جانبی فکر کنید، سعی کنید اینقدر زندگی را سخت نگیرید و بیشتر از آن لذت ببرید، شاید رفتن به یک سفر چند روزه حال شما را بهتر کند و یا شاید وقت گذرانی با دوستان و خانواده. براساس روحیات خود یکی از این راه‌ها را برای بهتر شدن حالتان انتخاب کنید و از آن دریغ نکنید.

 

♑ دی ♑

بشدت احساس تنهایی می‌کنید و گاهی به این که بیشتر وقت و انرژی خود را برای کارکردن می‌گذرانید احساس بدی دارید، تلاش‌های شما نتیجه خواهد داد و به هدفتان خواهید رسید اما اگر می‌خواهید که وقتی به هدفتان رسیدید احساس خوبی داشته باشید زمانی را هم برای خودتان در نظر داشته باشید.

 

♒ بهمن ♒

امروز ممکن است با فردی ملاقات کنید که باعث ناراحتی شما شود مثلا حرف تلخی از او بشنوید و یا اینکه شما را از یک موضوع ناراحت کننده آگاه کند، اما مساله جدی نخواهد بود که شما را آزار دهد یک ناراحتی کوچک است که جای نگرانی ندارد .

 

♓ اسفند ♓

یک سفر تفریحی پیش رو خواهید داشت که برای شما لازم است، این سفر می‌تواند آغازگر اتفاقات مثبتی در زندگی شما باشد و علاوه بر اینکه جز خاطرات خوشتان می‌شود، می‌تواند تحولی در زندگی شما ایجاد کند و ممکن است در این سفر با فرد جدیدی آشنا شوید که می‌تواند به حل مشکل شما کمک کند .

 

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments