فال روزانه ۱۲ اردیبهشت ۹۸

هرگز تسلیم نشوید زیرا معجزه‌ها هرروز  در حال وقوع هستند؛ شاید فردا روز شما باشد. طالعتان درخشان.

 

 

♈   فروردین  ♈

امروز برایتان دشوار است ریشه مسایل و مشکلات خود را بیابید. به جای آنکه برای آن دچار استرس شوید، بهتر است بی خیال شوید و حتی بعدازظهر بخوابید و استراحت کنید. یا به مطالعه کتاب بپردازید. فرار کردن به دنیای خیال نیز فکر بدی نیست و می توانید به این واسطه از دنیای روزمره واقعی برای چندین ساعت جدا شوید. ارتباط برقرار کردن با دیگران امروز برایتان دشوار است. اما بهتر است با آنها کنار بیایید. امروز با سفر به گذشته ها و یادآوری علاقه مندی دوستان می توانید حس خوبی پیدا کنید. این تجربه بسیار لذت بخش است. با دوست و شریک عاطفی خود امروز تفاهمات بسیاری دارید.

 

♉   اردیبهشت  ♉

امروز از آن زمان هایی است که پیش از خروج از خانه فراموش می کنید کفش هایتان را بپوشید. به قدری گیج و خواب آلود هستید که نمی توانید با دنیای بیداری خود را جفت کنید. بسیار در رویا و خیال سیر خواهید کرد و برایتان دشوار است بتوانید فکر خود را  متمرکز نگه دارید. امروز نیرویی شما را به گذشته ها می برد و باعث می شود تا دفترتلفن قدیمی را باز کنید و افرادی که در سال های دور با آنها در ارتباط بوده اید را پیدا و با آنها ارتباط برقرار کنید. هنگام ملاقات با آنها متوجه می شوید بسیاری از چیزها تغییر کرده اند.

 

♊   خرداد   ♊

امروز زمان مناسبی برای رسیدگی کردن به کارهای ناتمام و عقب مانده خواهد بود چراکه برنامه‌هایتان امروز به خوبی پیش خواهد رفت و نتیجه عالی خواهد داشت پس از وقتتان به خوبی استفاده کنید و برنامه‌هایتان را عملی کنید.

 

♋   تیر  ♋

این احتمال برای شما وجود دارد که مسیولیت زندگیتان بیشتر شود و نیاز داشته باشید که بیشتر تلاش کنید و وقت بگذارید؛ این موضوع ممکن است در محیط کاری و به‌دلیل ارتقا شغلی باشد و یا اینکه در محیط خانواده اتفاق بیافتد اما نگران نباشد شما از پس مسایل برمی‌آیید.

 

 

♌   مرداد   ♌

امروز در انجام کارهای گروهی بسیار موفق هستید. با پرواز به دنیای خیال می توانید به هرآنچه دوست دارید فکر کنید و با این تصویرسازی ها می توانید راهکارهایی که به ذهنتان می رسند را به دنیای واقعی منتقل کنید. افرادی که در زندگی شما حضور دارند همیشه نقش مهمی در تصمیم گیری های شما داشته اند. این افراد واقعا ارزشمند هستند و باید اکنون نیز قدر آنها را بدانید و همچنان آنها را برای خود نگهدارید و از مشاوره های خوب آنها کمک بگیرید.

 

♍   شهریور  ♍

یک پیشرفت کاری و یا مالی شما را شگفت زده خواهد کرد، به زودی ارتقا شغلی که برای آن تلاش می‌کردید را بدست می‌آورید و یا اینکه به احتمال زیاد افزایش حقوق خواهید داشت. پس خوشحال باشید زیرا خبر‌های خوشحال کننده‌ای در راه است.

 

♎   مهر  ♎

امروز لازم نیست همه چیز را خیلی جدی بگیرید و لازم نیست تصمیم گیری مهمی را به انجام برسانید. امروز شاید حس کنید کسی در غیاب شما در حال زیرآب زدن شما است. از ذات و دانش درونی خود برای پی بردن به واقعیت ها استفاده  کنید. امروز این توان را دارید میان دنیای واقعی و خیالی تمایز قایل شوید. بد نیست برای پیاده روی به کنار دریا یا جنگل یا پارک بروید. خاطره های قدیم در وجود شما زنده می شوند. شما این فرصت و موقعیت را دارید تا با افرادی که قبلا می شناخته اید ارتباط برقرار کنید. در میان آنها شاید فردی را ملاقات

کنید که حس خوبی به شما دارد.

 

♏   آبان   ♏

ممکن است به زودی مجبور باشید تصمیم مهمی در زندگی بگیرید که این تصمیم در آینده شما بسیار موثر خواهد بود اما باید مراقب باشید که شرایط لازم برای این تصمیم را داشته باشید تا بتوانید از پس این تصمیم خود برآیید.

 

♐   آذر ♐

امروز بیشتر زمان خود را به ارتباط با دیگران متمرکز کرده اید. البته همه افکار شما آینده و نتیجه ندارند. شاید بد نباشد برای برطرف کردن حس اجتماعی خود در گروه های مختلف اجتماعی شرکت کنید. به مجامعی بروید که مردم بسیاری حضور دارند و شما نیز می توانید در حوزه مهارت های خود اظهارنظر کنید. این کار حس خوبی به شما می دهد. بد نیست امروز خودتان را لوس کنید و هر چه دلتان می خواهد انجام دهید. این موقعیت را دارید تا با فرد موردعلاقه خود در مورد احساسات و علاقه مندی های خود حرف بزنید. حتی انرژی های امروز به هر دو شما کمک می کند تا با همفکری و درک متقابل مشکل قدیمی را از خود دور کنید.

♑   دی  ♑

برای خود برنامه‌ریزی‌هایی در ذهن دارید که این برنامه‌ها ممکن است به دلیل پیش آمدن دورهمی طولانی مدت و یا پیش آمدن مسافرتی غیر قابل پیش‌بینی به‌ هم بخورد اما این دلیل بر این نمیشود که نتوانید برنامه‌هایتان را عملی کنید، دست به کار شوید و برنامه هایتان را در آینده جایگزین کنید.

 

♒   بهمن   ♒

امروز از نظر جسمانی بسیار قوی هستید اما تفکراتتان خیلی درست نیست و هاله ای از ابهام در پس همه افکارتان وجود دارد. شاید فردی امروز شما را تحریک به انجام کاری کند که در آن تبحر دارید. باید همه اعتمادبه نفس خود را جمع کنید و با قدرت به سمتی بروید که بدانید چه اتفاقی می افتد. به واقعیت های موجود توجه کنید که بسیار در این مسیر به شما کمک می کنند. امروز اجازه دارید هرکاری دوست دارید انجام دهید. به همین دلیل، بهتر است همه واقعیت ها را به شریک عاطفی خود بگویید و اگر کار اشتباهی انجام داده اید و احساس گناه دارید، برایش اعتراف کنید. این صحبت به شما کمک می کند تا رابطه بهتری با هم داشته باشید.

 

♓   اسفند   ♓

سعی کنید بیشتر از عمرتان استفاده کنید و قدر لحظه لحظه هایی که در حال گذراندن آن هستید را بدانید زیرا عمر به سرعت در حال گذر است و به سرعت چشم به هم زدن دوران جوانی می‌گذرد پس بهتر است تا می‌توانید از آن بهترین استفاده را کنید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments