فال روزانه ۱۵اردیبهشت ۹۸

زندگی را باید زندگی کرد آن طور که دلت می‌گوید . طالعتان درخشان.

 

 

♈   فروردین  ♈

مدتی است که از خانواده دور شده‌اید و به شدت درگیر کار و برنامه خود هستید اما بهتر است این موضوع را جدی‌تر بگیرید که برایتان مشکلی در آینده ایجاد نکند، مهم‌ترین افراد در زندگی اعضای خانواده شما هستند پس حتی اگردر برابر بی توجهی شما سکوت می‌کنند، باز هم شما مراعات کنید.

 

♉   اردیبهشت  ♉

فردی مهربان و خوش‌قلبی هستید اما اکنون درگیر مساله‌ای از طرف یکی از دوستان خود می‌باشد که به شدت بدبینانه عمل می‌کنید، بهتر است کمی هم نیمه پر لیوان را ببینید و به او امید دهید زیرا همیشه وقایع همان طور که ما فکر می‌کنیم پیش نمی‌رود.

 

♊   خرداد   ♊

مدتی است که خود را و زندگی شخصیتان را نادیده می‌گیرید و تمام وقتتان را با کار می‌گذرانید اما بهتر است کمی هم به تفریحات و تغییر زندگی خود فکر کنید و برای آن برنامه‌ریزی کنید، خوشبختی فقط به پول وابسته نیست بلکه پول یکی از عوامل آن است پس حواستان باشد که از زندگی لذت ببرید و درگیر مادیات نباشید.

 

♋   تیر  ♋

ممکن است به زودی با مخالفت‌هایی از طرف خانواده رو‌به رو شوید زیرا احتمالا آنها با تصمیم شما مخالف خواهند بود اما بهتر است به حرف‌ها و نظریات آنها نیز توجه کنید و به حرف‌هایشان به دور از جبهه گیری فکر کنید و در آخر براساس منطق تصمیم بگیرید.

 

♌   مرداد   ♌

فرد دلسوزی هستید اما ممکن است به زودی در موقعیتی قرار بگیرید که نتوانید برای کمک و تقاضایی که از شما می‌شود کاری کنید چرا که در توانتان نیست‌، بهتر است خود را سرزنش نکنید و عذاب وجدان نداشته باشید زیرا نیت  پشما  برای همه شناخته شده است و کسی از شما دلخور نخواهد شد پس نگران نباشید.

 

♍   شهریور  ♍

ممکن است در محیط کاریتان تغییراتی رخ دهد که باعث تعجب و نگرانیتان شود اما جای هیچ گونه نگرانی نیست زیرا اتفاق‌های خوبی در راه است، این تغییرات در طی زمان به نفع شما خواهد بود و بتعث بالا رفتن سطح علم و یا تغییر بهتر موقعیت شغلیتان می‌شود.

 

♎   مهر  ♎

ممکن است یک دورهمی پیش رویتان باشد، این دورهمی ممکن است کاری یا دوستانه باشد و شما برای شرکت در این دورهمی تردید دارید اما بهتر است در آن شرکت کنید و اوقات خوشی برایس خوپتان بسازسد و به چیزهای منفی فکر نکنید .

 

♏   آبان   ♏

مدتی است به این فکر می‌کنید که تغییراتی در زندگی خود ایجاد کنید اما در این مسیر توصیه می‌شود که لطفا عجولانه تصمیم نگیرید و مراقب باشید زیرا تصمیمات عجولانه در آخر ممکن است باعث پشیمانی شما شود .

 

♐   آذر ♐

یک برنامه بلند مدت برای خود دارید که تصمیم دارید آن را عملی کنید، بهتر است زودتر آن را عملی کنید البته پیش از انجام آن حتما با افراد باتجربه‌تر مشورت کنید زیرا این کار احتمال اشتباه کردن را کم می‌کند و کمک می‌کند که سود بیشتری کنید.

 

♑   دی  ♑

یک افسردگی و ناامیدی گذرا را به علت به وجود آمدن یک وقفه در زندگیتان ممکن است داشته باشید که این موضوع باعث شده نتوانید بر مسایل زندگی متمرکز باشید و از ورزش کردن و کارهای روزانه خود عقب مانده‌اید اما این مساله به‌زودی حل خواهد شد و حال روحتان بهتر می‌شود.

 

♒   بهمن   ♒

برای شما این احتمال وجود دارد که سفری پیش رو داشته باشید، به احتمال زیاد این سفر تفریحی باشد ولی می‌توانید از این مسافرت سود اقتصادی هم ببرید پس حوایتان را جمع کنید زیرا این سفر موقعیت خوبی است که هم تفریح خوبی داشته باشید و هم از نظر اقتصادی سود ببرید.

 

♓   اسفند   ♓

مدتی است که زندگی شما راکد شده است و هیچ اتفاقی در آن رخ نمی‌دهد زیرا به شدت خود را درگیر کار و خانواده کرده‌اید و این مساله شما را از خودتان دور کرده و باعث شده خودتان را فراموش کنید  اما بهتر است کنی هم به زندگی خود تنوع و تفریح اضافه کنید زیرا عمر در حال گذر است و ممکن است بعدا پشیمان شوید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments