فال روزانه ۱۸اردیبهشت ۹۸

تمام افکار خود را روی کاری که می‌خواهید انجام دهید متمرکز کنید، پرتوهای خورشید تا متمرکز نشوند نمی‌سوزانند.

 

♈  فروردین  ♈

بهتر است امروز به سلامت جسمی خود بیشتر اهمیت دهید و سعی کنید ورزش را به برنامه‌های روزانه خود اضافه کنید زیرا ممکن است برای سلامتی شما مشکلی به وجود آید البته در صورتی که نسبت به آن بی توجه باشید پس برای پیشگیری کردن از آن بهتر است چند روزی را بیشتر از خود مراقبت کنید.

 

♉  اردیبهشت ♉

امروز ممکن است حرفی بزنید که باعث ناراحتی اطرافیان و یا یکی از دوستانتان شود و این موضوع فکر شما را به خود مشغول کند اما بهتر است اجازه ندهید که حرف دیگران کل روز شما را خراب کند و نتوانید بر روی کار اصلی خود تمرکز کنید و از رقیبان خود عقب بیافتید.

 

♊  خرداد  ♊

حرص و طمع را کنار بگذارید و کمتر به بدست آوردن و ذخیره پول فکر کنید زیرا این روش شما را از لذت بردن از زندگی و مسایل مهم غافل می‌کند و آرامشتان را به هم می‌ریزد، پس مراقب باشید در کنار بدست آوردن پول به عزیزانتان نیز توجه بیشتری کنید و وقت بیشتری با آنها بگذرانید.

 

 

♋  تیر  ♋

سعی کنید با صدای بلند زندگی نکنید و خوشحالی‌های خود را جار نزنید مثلا اگر به سفر می‌روید و یا رابطه عاشقانه خوب دارید، لازم نیست که دیگران هم حتما در جریان اتفاقات خوب زندگی شما باشند چراکه ممکن است افرادی که خوشحالی شما را نمی‌خواهند به شما ‌آسیب بزنند و یا اینکه افرادی که نمی‌توانند همچین شرایطی داشته باشند را ناراحت کنید.

 

♌   مرداد   ♌

احتمال بروز موانعی در مسیر انجام دادن کاری که در پیش دارید وجود دارد این موانع می‌تواند یک فرد باشد که با شما و کاری که می‌خواهید انجام دهید مخالف است و یا ممکن است یک اتفاق کوچک در کارتان یک وقفه کوچک ایجاد کند اما این وقفه بسیار کوتاه است و در نتیجه اصلی تاثیری نخواهد داشت.

 

♍   شهریور  ♍

اگر در شرایطی قرار گرفتید که می‌توانید دستی از نیازمندان بگیرید بهتر است از هیچ کمکی دریغ نکنید چراکه ما انسان هستیم و انسانیت مهمترین چیزی است که از ما انتظار می‌رود. پس بهتر است که حواستان بیشتر به اطرافیانتان که به کمک شما نیاز دارد باشد و از آنها غافل نشوید.

 

♎   مهر  ♎

سعی کنید درهنگام عصبانیت بیشتر خودتان را کنترل کنید و مراقب حرف‌هایی که در عصبانیت می‌زنید باشید زیرا دیگران شما را براساس رفتار‌هایتان در عصبانیت می‌سنجند و ممکن است که مورد قضاوت بد دیگران قرار بگیرید و با زدن حرف‌های تلخ محبوبیت خود را از دست بدهید.

 

♏   آبان   ♏

سعی کنید برای رسیدن به آرامش بیشتر در زندگی از تجملات و خرید اجناس لوکس در زندگی خود کم کنید و به دنبال داشتن خوشبختی واقعی در زندگی باشید زیرا توجه به ظواهر و تجملات برای جلب نظر دیگران باعث آشفتگی شما شده است پس سعی کنید فروتن‌تر باشید و سعی کنید بیشتر از زندگی خود لذت ببرید.

 

♐   آذر ♐

سعی کنید بیشتر در زمان حال زندگی کنید و از زندگی لذت ببرید با افسوس گذشته را خوردن فقط زندگی را برای خودتان جهنم خواهید کرد پس بهتر است چشم‌هایتان را بر روی زیبایی‌های زندگی نبندید و سعی کنید بهتر زندگی کنید. اکثر مردم زندگی نمی‌کنند فقط با هم مسابقه می‌دهند، اجازه ندهید که شما هم به همین شکل زندگی کنید.

 

♑   دی  ♑

شما فرد با‌اراده‌ای هستید و استعداد‌های نهفته زیادی دارید اما برای پی بردن و استفاده کردن از این استعداد‌ها هیچ تلاشی نمی‌کنید اما اگر بدانید از طریق این استعداد‌ها چه منفعت‌هایی بدست خواهید آورد از هیچ تلاشی دریغ نمیکنید و از تمام وقت خود استفاده می‌کنید که زندگیتان را متحول شود.

 

♒   بهمن   ♒

مدت زمان زیادی است که برای رسیدن به هدفی خاص در تلاش هستید و بسیار احساس خستگی و ناامیدی می‌کنید ولی این مژده برایتان وجود دارد که در آینده نه چندان دور به هدف خود که برای آن برنامه‌ریزی کرده‌اید، به بهترین شکل ممکن خواهید رسید.

 

♓   اسفند   ♓

مدتی است که با مشکلی رو به رو هستید که از نظر روحی شما را آزار می‌دهد و در تنگنا قرار گرفنه‌اید و به شدت نیاز دارید که این فشار روحی از روی دوشتان برداشته شود، بهتر است برای این مساله با نزدیکان و دوستانتان صحبت کنید؛ شاید نتوانند به شما کمکی بکنند اما دست کم با حرف زدن احساس سبکی بیشتری می‌کنید و حالتان بهتر خواهد شد.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments