فال روزانه ۱ خرداد ۹۸

ماه را نشانه بگیر، حتی اگر تیرت خطا رود در میان ستارگان فرود خواهی آمد. . طالعتان درخشان.

 

 

♈   فروردین  ♈

ممکن است امروز در موقعیتی قرار بگیرید که فردی از شما تقاضای کمک کند و به شما نیاز داشته باشد. سعی کنید از هیچ کمکی دریغ نکنید و تا جایی که می‌توانید گره از مشکل دیگران باز کنید زیرا حس خوب ناشی از این کار خیر باعث برکت در زندگیتان می‌شود.

 

♉   اردیبهشت  ♉

یک پیشرفت کاری و یا مالی شما را شگفت زده خواهد کرد، به زودی ارتقا شغلی که برای آن تلاش می‌کردید را بدست می‌آورید و یا اینکه به احتمال زیاد افزایش حقوق خواهید داشت. پس خوشحال باشید زیرا خبر‌های خوشحال کننده‌ای در راه است.

 

♊   خرداد   ♊

امروز سعی کنید فکرتان را بیشتر متمرکز کنید و به تصمیمات مهم آینده خود بیشتر فکر کنید. اجازه ندهید غم و ناراحتی کنونی شما را ناامید کنید زیرا شما با یک برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری عاقلانه می‌توانید آینده درخشانی داشته باشید هم از نظر شغلی و هم تحصیلی.

 

♋   تیر  ♋

احتمالا امروز، روز شلوغ و پر دغدغه‌ای برایتان باشد طوری که نتوانید همه مسایل را مدیریت و کنترل کنید. بهتر است با خودتان صادق باشید و اگر نمی‌توانید کنترل اوضاع را در دست بگیرید از یکی از دوستان یا همکارانتان کمک بخواهید.

 

♌   مرداد   ♌

دچار یک وقفه کاری و یا تحصیلی شده‌اید که این مساله شما را دچار ناامیدی و سرخوردگی کرده‌است اما این مساله موقتی است و به زودی به وضعیت سابق و نرمال برمی‌گردید پس از وضعیت کنونی استفاده کنید و مطمین باشید همه این وقفه‌های تحصیلی و کاری به زودی جبران خواهد شد.

 

♍   شهریور  ♍

مبلغی پول به دستتان خواهد رسید و برکت زندگیتان افزایش می‌یابد اما باید هوشیارتر باشید و بیشتر پس‌انداز کنید زیرا هرچقدر هم که اموالتان زیاد باشد اگر بدون برنامه و بی‌وقفه خرج کنید به زودی تمام می‌شود پس کمی هم آینده نگر باشید.

 

♎   مهر  ♎

در گذشته کار‌هایی انجام داده‌اید که به زودی تاثیرات آن در زندگیتان ظاهر خواهد شد. این تاثیرات مثبت است و برای شما خوشایند خواهد بود پس با اشتیاق از تغییرات پیش رو استقبال کنید که زمان رسیدن به اهدافتان نزدیک است.

 

♏   آبان   ♏

مبلغی پول به دست شما رسیده‌است و یا پس‌انداز کرده‌اید که اگر مراقب نباشید و برای آن برنامه‌ریزی نکنید بدون نتیجه خرج می‌شود و باعث پشیمانی شما خواهد شد پس سعی کنید در اسرع وقت برای خود یک برنامه‌ریزی مالی داشته باشید.

 

♐   آذر ♐

ممکن است سفری پیش رویتان قرار بگیرد که باعث خوشحالی شما شود و تحولی عظیمی در زندگیتان ایجاد کند، این سفر ممکن است فقط جنبه تفریحی داشته باشد یا اینکه کاری باشد اما در هر دو صورت نتیجه بعد از سفرتان فوق العاده خواهد بود و شما در نهایت احساس رضایت خواهید کرد.

 

♑   دی  ♑

ممکن است سفری پیش رویتان قرار بگیرد که باعث خوشحالی شما شود و تحولی عظیمی در زندگیتان ایجاد کند، این سفر ممکن است فقط جنبه تفریحی داشته باشد یا اینکه کاری باشد اما در هر دو صورت نتیجه بعد از سفرتان فوق العاده خواهد بود و شما در نهایت احساس رضایت خواهید کرد.

 

♒   بهمن   ♒

این احتمال برای شما وجود دارد که مسیولیت زندگیتان بیشتر شود و نیاز داشته باشید که بیشتر تلاش کنید و وقت بگذارید؛ این موضوع ممکن است در محیط کاری و به‌دلیل ارتقا شغلی باشد و یا اینکه در محیط خانواده اتفاق بیافتد اما نگران نباشد شما از پس مسایل برمی‌آیید.

 

 

♓   اسفند   ♓

سعی کنید بیشتر برای شخصی که دوستش دارید وقت بگذرانید و او را خوشحال کنید زیرا مدتی است که مشغله کاریتان باعث بی‌توجهی شما شده‌است و این موضوع ممکن است برایتان مشکل ایجاد کند پس در برنامه خود وقتی را برای شخص مورد نظرتان بگذارید و اگر می‌توانید با یک هدیه کوچک و یا یک گل او را خوشحال کنید.

 

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments