فال روزانه ۱ اردیبهشت ۹۸

ماه را نشانه بگیر، حتی اگر تیرت خطا رود در میان ستارگان فرود خواهی آمد. . طالعتان درخشان.

 

 

♈ فروردین♈

امروز ممکن است به دلیل بی‌حوصلگی کمی ساکت باشید اما به این سکوتتان دامن نزنید چراکه این سکوت باعث کم شدن ارتباط شما با اطرافیانتان خواهد شد و این مساله بسیار مهمی است زیرا ارتباط با اطرافیان منبع عظیمی از اطلاعات و موقعیت‌ها به شما می‌دهد و باعث پیشرفتتان می‌شود.

 

♉ اردیبهشت♉

شما استعدادها و توانایی‌های زیادی دارید که کشف نشده اند، یکی از دلایل آن این است که خودتان و توانایی‌هایتان را باور ندارید و اعتماد بنفستان کم است. وقت آن رسیده که به استعداد هایتان آگاه شوید و از آنها استفاده کنید و زندگیتان را تغییر دهید.

 

♊ خرداد ♊

ممکن است به زودی مبلغ قابل توجهی پول بدستتان برسد که شما را خوشحال کند و در زندگیتان موثر است اما این موضوع را به یاد داشته باشید  که در هنگام وفور نعمت حتما اگر می‌توانید به افراد نیازمندی که می‌شناسید کمک کنید و برای قدردانی از نعمتی که خداوند به شما داده است، مشکلی از دیگران حل کنید.

 

♋ تیر ♋

صبر کردن زیاد برای رسیدن به خواسته قلبیتان شما را خسته کرده است و به شدت احساس ناامیدی و ضعف می‌کنید، ممکن است حس کنید که تلاش‌های شما بی‌نتیجه خواهد ماند و شما مسیر اشتباهی را رفته‌اید اما زمان رسیدن به خواسته‌هایتان نزدیک است پس ناامید نباشید و به راهتان ادامه دهید.

 

♌ مرداد♌

فشار‌های زندگی باعث شده ایمانتان کم شود و بشدت احساس تنهایی کنید اما خدا را فراموش نکنید، هر دری که بسته میشود خداوند در دیگری را برایتان باز میکند پس بهتر است خودتان را نبازید و صبور باشید تا این مشکلات زمان خودش را طی کند زیرا بعد از آن اتفاق‌های جذابی برایتان رخ خواهد داد.

 

♍   شهریور  ♍

سعی کنید بیشتر از عمرتان استفاده کنید و قدر لحظه لحظه هایی که در حال گذراندن آن هستید را بدانید زیرا عمر به سرعت در حال گذر است و به سرعت چشم به هم زدن دوران جوانی می‌گذرد پس بهتر است تا می‌توانید از آن بهترین استفاده را کنید.

 

♎مهر♎

بیش از حد تشنه و مشتاق رسیدن به هدفتان در کوتاه‌ترین زمان ممکن هستید اما بهتر است فقط به خودتان متکی نباشید و خداوند را همیشه در نظر داشته باشید زیرا با وجود اهمیت بسیار زیادی که تلاش و پشتکارتان دارد اما تا خداوند نخواهد هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد.

 

♏   آبان   ♏

سعی کنید در تصمیم‌گیری‌هایتان کمی عاقلانه‌تر تصمیم بگیرید و فقط از روی ظاهر دیگران قضاوت نکنید، فقط به حرف زدن و وعده‌هایی که به شما داده می‌شود اکتفا نکنید و ببینید چقدر افراد در موقعیت‌های مختلف چگونه عمل می‌کنند؛  زیرا حرف زدن را همه بلدند اما عمل به آنها کار هرکسی نیست.

 

♐   آذر  ♐

یک کینه قدیمی از فرد یا افرادی در دل دارید که فکرتان را به خود مشغول کرده‌است و تصمیم دارید که این بدی را جبران کنید اما بهتر است کینه‌ها را کنار بگذارید و جواب بدی را با بدی ندهید زیرا این مساله باعث می‌شود که حس بدی در شما به‌وجود بیایید پس سعی کنید اگر کینه‌ای در دلتان هست، فراموش منید.

 

♑   دی  ♑

به مسایل مادی و دنیوی وابسته نباشید و سعی کنید بیشتر اخلاقیات را در نظر بگیرید، اگر عهد و پیمانی با شخصی بسته‌اید و یا قولی داده‌اید؛ لطفا تا حد توانتان بر عهد و پیمتنتان باقی بمانید و به وعده‌هایی که می‌دهید عمل کنید.

 

♒ بهمن ♒

حرص و طمع را کنار بگذارید و کمتر به بدست آوردن و ذخیره پول فکر کنید زیرا این روش شما را از لذت بردن از زندگی و مسایل مهم غافل می‌کند و آرامشتان را به هم می‌ریزد، پس مراقب باشید در کنار بدست آوردن پول به عزیزانتان نیز توجه بیشتری کنید و وقت بیشتری با آنها بگذرانید.

 

♓ اسفند♓

از تقدیر و سرنوشت خود گله‌مند هستید و برای چیز‌هایی که ندارید خود را آزار می‌دهید؛ بهتر است خود را با آرزوهای دور و دراز درگیر نکنید و کمی قانع‌تر باشید که بتوانید از زندگی بیشتر لذت ببرید، شاید یکی از سرخوردگی و افسرگی این روز‌هایتان همین مساله باشد.

 

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments