فال روزانه ۲۰اردیبهشت ۹۸

اخرین پاداش مرده، این است که دیگر نمی میرد.

 

♈ فروردین ♈

سعی کنید بیشتر مراقب اطرافیان خود باشید و به فکر فریب دادن شخصی نباشید زیرا  بار کج به مقصد نمی‌رسد و بالاخره دستتان رو می شود پس بهتر است با خود و دیگران صادق باشید  و از اعتماد آنها سو استفاده نکنید چراکه ممکن است از راه دیگری کارتان به شما بازگردد.

 

♉  اردیبهشت ♉

امروز ممکن است کمی مایوس شوید و ازمسیر اصلی زندگیتان دور شوید ولی حواستان را خوب جمع کنید که به دنبال راه میانبر نباشید و ریسک نکنید زیرا سخت‌کوشی و استفاده از فرصت‌ها بهترین راه رسیدن به اهداف است. دیر یا زود به نتیجه دلخواهتان خواهید رسید.

 

♊ خرداد ♊

امروز ممکن است در موقعیتی قرار گیرید که می‌تواند زندگیتان را از نظر کاری یا مالی تغییر دهد پس سعی کنید بیشتر در مورد توانایی‌ها و مهارت‌هایتان صحبت کنید زیرا با پنهان کردن آنها کاری را پیش نمی‌برید. هر چه بیشتر درباره افکارتان صحبت کنید احتمال پیدا کردن راه حل و راهکار برایتان بیشتر است.

 

 

♋ تیر ♋

به زودی با موفقیت بزرگی در زندگی رو به رو می‌شوید که از این موفقیت احساس غرور خواهید کرد اما بهتر است حواستان باشد که هنگام موفقیت نزدیکان و دوستان و کسانی را که در راه رسیدن شما به موفقیتتان به شما کمک کرده‌اند را فراموش نکنید.

 

♌ مرداد ♌

اندکی دچار غرور شده‌اید و فکر می‌کنید کنترل همه چیز را در دست دارید و طبق برنامه پیش می‌روید اما خیلی هم به خود متکی نباشید چون ممکن است مسایلی پیش رویتان باشد که کنترل آن از دست شما خارج باشد و شما را مایوس کند پس در صورتی که به مشکلی برخوردید از افراد باتجربه کمک بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

 

♍ شهریور ♍

صبر و شکیبایی چیز هایی هستند که می توانند  بسیار به شما کمک کنند تا مشکلاتتان را حل کنید و از پس مسایلی که سر راهتان قرار می‌گیرد برآیید و در نظر داشته باشید که هر چیزی زمان خاص خودش را دارد و در زمان مقرر اتفاق می‌افتد پس جای هیچ نگرانی برایتان نیست.

 

♎   مهر  ♎

خود را فراموش کرده اید. سعی کنید بیشتر مراقب سلامتی خود باشید و از هر فرصت هر چند کوتاه برای استراحت و رسیدگی به خود استفاده کنید. امروز ممکن است دچار یک کسالت کوچک مثل یک سرماخوردگی یا سردرد شوید ولی نگران نباشید هیچ مساله جدی نیست.

 

♏ آبان ♏

در راه موفقیت قدم برداشته‌اید و به زودی موفق خواهید شد اما ممکن است که به دلیل غرور بیش از حد که حاصل این موفقیت است دوستانتان را از خود برنجانید و تنها شوید پس مراقب رفتارهایتان در هنگام موفقیت باشید چراکه دوست خوب سرمایه ای است که به راحتی به دست نمی‌آید پس مراقب باشید که آنها را از دست ندهید و پشیمان نشوید.

 

♐  آذر ♐

مشکلات زندگیتان رو به اتمام است. زمان آن رسیده که از زندگی لذت ببرید زیرا بخت و اقبال به شما رو کرده و مشکلی که مدت‌ها است ذهنتان را درگیر کرده در اثر یک اتفاق غیر‌منتظره حل خواهد شد پس با امیدواری از کنار هیچ فرصتی ساده عبور نکنید و ارتباطتان را با افراد حفظ کنید.

 

♑  دی ♑

به زودی بخاطر صبر و شکیبایی که در زندگی داشته‌اید به آرزوهای خود دست می‌یابید و خوشحالی و شادی به زندگیتان باز می‌گردد؛ نگران مسایلی که اکنون در زندگی شما است نباشید زیرا این مشکلات موقتی هستند و به زودی تمام می‌شوند پس بیهوده زمان حال خود را با فکر و خیال خراب نکنید و خیالتان راحت باشد.

 

♒  بهمن ♒

دیگر زمان آن فرا رسیده است که دست از تکیه کردن به دیگران و وابستگی بردارید و روی پای خودتان بایستید؛ شاید این راه برای شما آسان‌تر باشد اما راه درست برای شما این است که استقلال خود را در زندگی بیشتر کنید و دیگر روی کمک دیگران حساب نکنید.

 

♓ اسفند ♓

شما در دوستی بسیار وفادار و حمایت‌گر هستید و هر کاری که می‌توانید برای دوستان خود انجام می‌دهید اما ممکن است با دوستانتان به مشکل کوچک کلامی برخورد کنید که این موضوع شما را می‌تواند خیلی آزار دهد اما نگران نباشید این مسایل کوچک به روابط دوستانه شما را نمی‌تواند آسیب برساند.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments