فال روزانه ۲۰ خرداد ۹۸

دو چیز در عالم از همه چیز زیباتر است؛ آسمانی پر ستاره و وجدانی آسوده.

 

 

♈  فروردین  ♈

امروز از نظر عاطفی یا حتی کاری دچار ایست شده اید. هیچ کاری پیش نمی رود. هیجان خاصی هم ندارید. شما بسیار مشتاق حرف زدن با فرد موردنظر خود هستید، اما با دست روی دست گذاشتن، کاری از پیش نمی رود. باید برای رسیدن به هدف خود تلاش کنید و نخستین گام ها را بردارید تا بقیه چیزها به صورت خودکار به سما جلو پیش بروند. شهامت خود را زیاد کنید و سعی کنید از عادت های همیشگی خود بیرون بیایید. اگر بیرون بروید و در جمع دوستان شرکت کنید، احتمال دارد با فردی آشنا شوید که از هر نظر جذاب است و می تواند دل شما را ببرد.

 

♉   اردیبهشت  ♉

امروز بسیار زیبا و جذاب به نظر می رسید و انرژی بسیار خوبی هم دارید. همین انرژی موجب جذب اطرافیان می شود. اگر حتی در رابطه دایمی با فردی هستید، دلیل نمی شود به خودتان نرسید و از زیبایی و انرژی های خود غافل شوید. می توانید با شریک عاطفی یا همسر خود برای شام در یک رستوران خوب قرار بگذارید و از این همه هیجان و انرژی نهایت استفاده و لذت را ببرید. اگر هم مجرد هستید، می توانید با فرد دلخواهتان قرار ملاقاتی تنظیم کنید و بیشتر با هم آشنا شوید.

 

♊   خرداد   ♊

امروز سرشار از احتمالات بسیار خوب و مثبت است. ممکن است در نگاه نخست عاشق فرد جدیدی بشوید. ممکن است اشتیاق و احساسات زیاد شما، حس هنریتان را افزایش دهد و یک اثر هنری ارزشمند خلق کنید. امروز هیچ چیز سرجای خودش نیست و روزی مملو از رویدادهای عجیب و ناخواسته در انتظار شما است. اما هر چه که باشد، مثبت است و انرژی شما را بیشتر می کند. از آن استقبال کنید. امروز این فرصت را دارید تا فردی که همیشه از دور او را می دیده اید را از نزدیک ملاقات کنید. با او حرف بزنید. اما نتیجه این مکالمه چیزی نیست که در ذهن داشته اید. شاید هم برای هیجان زیاد شما باشد. اجازه دهید کمی زمان بگذرد و بعد تصمیم گیری کنید.

 

♋   تیر  ♋

امروز حس خوش بینی و هیجان زیاد به زندگی دارید. این مساله بسیار خوب است و می توانید به واسطه آن برای آینده بهتر برای خود برنامه ریزی کنید. از فرصت های کوچک و بزرگ بهره بگیرید و خود را یک قدم به موفقیت نزدیک تر کنید. از اینکه با دوستان خود در مورد سفر یا سرمایه گذاری مالی حرف بزنید، خیلی هراس نداشته باشید. آرزوهای خود را با انسان های قابل اعتماد در میان بگذارید و برای رسیدن به آنها اقدام کنید. در هر رابطه ای باید چشمان خود را کاملا باز کنید. شما می توانید امروز با فرد دلخواه خود ملاقات داشته باشید و لحظه های شادی را نیز با یکدیگر تجربه کنید. اما اعتماد صددرصدی از همان ابتدا، روش درستی نیست. اگر چه فرد انتخابی شما انسان خوبی است.

 

♌   مرداد   ♌

از اینکه تجربه های جدید داشته باشید، نهراسید. به دلِ هیجان بزنید و به سراغ مسایلی بروید که تاکنون نداشته اید. به ملاقات افراد جالب توجه‌تان بروید. در میان آنها می توانید علاوه بر گرفتن انرژی مثبت، مسایل جدید و ارزشمندی نیز بیاموزید. بودن در جمع دوستان و آشنایان نیز به بهبود روابط و روحیه شما کمک می کند. امروز را به هیجان و شادی اختصاص دهید. اگر تنها هستید، ممکن است با فرد جدیدی نیز آشنا شوید و این آشنایی برایتان آرامش و حس خوبی به دنبال خواهد داشت.

 

♍   شهریور  ♍

امروز بیش از هر زمان دیگری به مسایل مذهبی و ماورایی علاقه مند می شوید. بیشتر زمان خود را در مسایل مذهبی خلاصه خواهید کرد. شاید حتی به کتاب فروشی بروید و در مورد مسایل ذهنی خود در مورد ایمان و مذهب و مسایل ماورایی تحقیق کنید و کتاب مرتبط خریداری کنید. حتی شاید در جلسه های گروهی مرتبط شرکت کنید. در مورد مسایل عاشقانه چندان اشتیاق خوبی ندارید. کاملا معمولی هستید. از نظر شما شریکتان گاهی رفتارهای عجیبی دارد که درک نمی کنید. اما اینکه همه همیشه  یک شکل باشند، زندگی را بسیار خسته کننده می کند. از این تفاوت استقبال کنید

.

♎   مهر  ♎

امروز احساس می کنید بسیار جذاب و مشتاق هستید و می توانید با انرژی های بسیار خوب خود دیگران را به راحتی به خود جلب کنید. در ارتباطات کاری و شخصی نیز بسیار موفق خواهید بود و می توانید از این فرصت برای پیشبرد بسیاری از اهداف خود کمک بگیرید. در مورد مسایل عاشقانه نیز روز متفاوتی در پیش خواهید داشت. می توانید خیلی آسان، همه مشکلات موجو د بین خود و شریکتان را از بین ببرید. با هم برای صرف شام بیرون بروید و سعی کنید جنبه های ناشناخته یکدیگر را بهتر بشناسید

.

♏   آبان   ♏

اگر منتظر دریافت ایمیل یا تماس تلفنی در مورد کار یا پروژه کاری مهمی هستید، بهتر است به جای اینکه دایم در انتظار باشید، چک کنید ببینید آیا شماره شما را دارند؟ یا ایمیلی که به آنها داده اید، درست نوشته شده است. اگر این طور نیست، دوباره برای آنها روش های تماس خود را ارسال کنید. این بهترین کاری است که در حال حاضر می توانید انجام دهید. در نتیجه آن شاید مشکلات مالی هم برطرف شوند و از نگرانی خارج شوید. گاهی پیش می آید که نمی توانید رفتار شریک عاطفی خود را تحمل کنید و امروز از آن وقت ها است. بهتر است به جای گیر دادن به هم، امروز کاری به هم نداشته باشید تا هر دو کمی آرام تر شوید و دوباره اوضاع به حالت عادی بازگردد.

 

♐   آذر ♐

امروز به همه تلفن ها و ایملیل های خود پاسخ دهید. در میان آنها شاید اخبار جالب و هیجان انگیزی دریافت کنید. شاید در زمینه کاری دچار ارتقا شغل شوید. از اینکه هر اتفاق عجیبی در این روز روی دهند نباید تعجب کنید. مطمئن باشید در مورد مسایل گوناگون سوپرایز خواهید شد که بسیار موجب شادمانی شما می شود. امروز از اینکه پس از مدت ها می توانید فرد دلخواه خود را بیابید و با او وارد مکالمه شوید، بسیار خرسند خواهید بود. ملاقات های جدید شما را در موقعیت های جدید قرار می دهند و باید از آنها برای ایجاد یک رابطه پایدار بهره بگیرید.

 

♑   دی  ♑

اگر تمایل شدید به تغییر دکوراسیون پیدا کرده اید، خیلی تعجب نکنید. فکر و ایده های خوبی امروز دارید و می توانید خانه را به شکل خوبی تغییر دهید. برای این منظور باید ابزار لازم را خریداری کنید و پروژه های ذهنی خود را بر اساس اولویت و زمان بندی دقیق، به مرحله اجرا در بیاورید. انرژی های خوب امروز این شهامت را به شما می دهند تا احساسات خود را نشان دهید و بسیار هم خوب در این مساله بدرخشید. اگر قرار است با فرد موردعلاقه خود بیرون بروید، تجربه های جدید، جالب و حتی عجیبی خواهید داشت که حالتان را حسابی خوب می کند.

 

♒   بهمن   ♒

امروز بیش از روزهای قبل حس سرزندگی و طراوت دارید و می توانید از انرژی های محیط به خوبی بهره بگیرید. به طور کلی در مود شادی و عشق ورزی هستید. بهتر است عادت های همیشگی را کنار بگذارید و دنبال هیجانات زیاد و شادی های متفاوت باشید. می توانید برای شام با دوستان رستوران بروید یا سینما بروید. می توانید از گالری های هنری دیدن کنید و ارتباطات خود را با انسان های جدید، گسترده تر کنید. مسایل عاطفی تحت کنترل شما نیستند. یک لحظه فکر می کنید فردی را دوست دارید و لحظه دیگر هیچ حسی ندارید. خیلی نگران این مساله نباشید. فقط مراقب باشید رفتار یا حرف اشتباهی نداشته باشید. این عدم تمرکز گذرا و موقتی است.

 

♓   اسفند   ♓

امروز احساس بسیار خوبی دارید و لازم نیست به زورِ مسکن و آرام بخش، روز خود را شب کنید. سردردها یا معده دردهایی که داشته اید در نتیجه اضطراب های چند وقت اخیر بوده اند که امروز به واسطه انرژی های خوب برطرف می شوند و می توانید حس و حال بهتری را تجربه کنید. فردا از الان هم بهتر می شوید و همه مسایل زندگی به حالت عادی خود بازخواهند گشت. سعی کنید در خوردن و آشامیدن زیاده روی نکنید. در مسایل عاشقانه نیز تجربه های خوبی در پیش دارید. اگر مجرد هستید و قرار است برای نخستین بار با فردی ملاقات داشته باشید، بهترین لباس های خود را بپوشید و بسیار با اخلاق و احترام برخورد کنید تا طرف مقابل حسابی جذب ظاهر و رفتار شما بشود.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments