فال روزانه ۲۱اردیبهشت ۹۸

نشانه‌های یک انسان زیبا این است که همیشه زیبایی دیگران را می‌بیند.

 

♈  فروردین  ♈

دچار یک سردرگمی شده‌اید و این موضوع شما را آزار می‌دهد. بهتر است برای خود هدف مشخصی داشته باشید و ازآن پیروی کنید. ای موضوع به زندگی شما جهت و ارزش می‌دهد و شما را از حالت سردرگمی نجات می‌دهد. ما آمده‌ایم زندگی کنیم تا ارزش پیدا کنیم، نه به هر قیمتی زندگی کنیم.

 

♉  اردیبهشت ♉

مراقب باشید مهربانی و اعتماد زیاد کار دستتان ندهد. ممکن است پیشنهاد جدیدی به شما شود، لطفا کاملا سنجیده عمل کنید و بهتر است از روی احساسات تصمیم نگیرید. همه جوانب کار را در نظر گرفته و اگر ممکن است تصمیمات مهمتان را به روز دیگری موکول کنید.

 

♊  خرداد  ♊

احتمالا امروز دچار بحران روحی یا افسردگی موقت می‌شوید ولی نگران نباشید به‌زودی بر­­­طرف می‌شود. بهتر است امروز را با دوستانتان وقت بگذرانید و در برنامه روزانه خود تنوع بیشتری ایجاد کنید. اگر می‌توانید امروز زیاد در خانه نمانید.  این کار حال شما را بهتر خواهد کرد.

 

 

♋  تیر  ♋

از لحظه‌های زندگی کمال استفاده را ببرید. این موقعیت‌ها ممکن است دیگر پیش نیاید. احتمالا پیشنهاد کاری به شما می‌شود از کنار آن راحت عبور نکنید، بهتر است از افراد با تجربه کمک بگیرید زیرا راهنمایی‌های آنها به شما کمک زیادی می‌کند.

 

♌   مرداد   ♌

اندکی دچار غرور شده‌اید و فکر می‌کنید کنترل همه چیز را در دست دارید و طبق برنامه پیش می‌روید اما خیلی هم به خود متکی نباشید چون ممکن است مسایلی پیش رویتان باشد که کنترل آن از دست شما خارج باشد و شما را مایوس کند پس در صورتی که به مشکلی برخوردید از افراد باتجربه کمک بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

 

♍   شهریور  ♍

صبر و شکیبایی چیز هایی هستند که می توانند بسیار به شما کمک کنند تا مشکلاتتان را حل کنید و از پس مسایلی که سر راهتان قرار می‌گیرد برآیید و در نظر داشته باشید که هر چیزی زمان خاص خودش را دارد و در زمان مقرر اتفاق می‌افتد پس جای هیچ نگرانی برایتان نیست.

 

♎   مهر  ♎

خود را فراموش کرده اید. سعی کنید بیشتر مراقب سلامتی خود باشید و از هر فرصت هر چند کوتاه برای استراحت و رسیدگی به خود استفاده کنید. امروز ممکن است دچار یک کسالت کوچک مثل یک سرماخوردگی یا سردرد شوید ولی نگران نباشید هیچ مساله جدی نیست.

 

♏   آبان  ♏

امروز ممکن است صحبت‌های عاطفی پیش رو داشته باشید، لطفا عجولانه تصمیم نگیرید. سعی کنید سنجیده عمل کنید و اجازه ندهید به‌راحتی تحت تاثیر دیگران قرار گیرید. به خودتان فرصت دهید. زمان به شما کمک خواهد کرد که تصمیم بهتری بگیرید.

 

♐   آذر  ♐

سعی کنید که خودتان را با کسی مقایسه نکنید و اگر می‌خواهید زندگی آرامی داشته باشید،  حسادت را از زندگی خود حذف کنید زیرا بدترین زندانی که یک فرد می‌تواند برای خودش بسازد، حسادت است پس مراقب باشید که آرامش خود را از دست ندهید.

 

♑   دی  ♑

زندگی و مسایل آن مثل یک بازی است، سعی کنید مسایل آن را حل کنید و در این بازی پیروز شوید و در عین حال از این بازی لذت ببرید و این بازی را خیل جدی نگیرید چراکه این سختی‌ها دایمی نیستند و به زودی تمام می‌شوند. هیچ چیز در این دنیا دایمی نیست چه خوبی‌ها و چه بدی‌ها؛ پس از سختی‌ها درس بگیرید و از شادی‌ها لذت ببرید.

 

♒   بهمن   ♒

با انسان‌هایی معاشرت کنید که الهام بخش شما باشند، افرادی که باعث پیشرفت شما بشوند. وقت خود را صرف افرادی نکنید که هیچ کمکی به بهبود زندگیتان نمیکنند. خود را به چالش بکشید ، گاهی لازم است افراد جدیدی وارد زنگیتان شود، بعضی افراد می‌توانند در سرنوشت شما اثرات مثبتی بگذارند.

 

♓   اسفند   ♓

دچار یک سردرگمی شده‌اید و این موضوع شما را آزار می‌دهد. بهتر است برای خود هدف مشخصی داشته باشید و از ان پیروی کنید. ای موضوع به زندگی شما جهت و ارزش می‌دهد و شما را از حالت سردرگمی نجات می‌دهد. ما آمده‌ایم زندگی کنیم تا ارزش پیدا کنیم، نه به هر قیمتی زندگی کنیم.

 

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments