فال روزانه  ۲۴اردیبهشت ۹۸

آزادی چیزی جزشانسی برای بهتر بودن نیست.

 

♈  فروردین  ♈

خیلی به مال دنیا دل نبندید و سعی کنید از زیبایی‌های زندگی بیشتر لذت ببرید، امروز روز مناسبی است برای شما که تفریح کنید و با دوستانتان وقت بگذرانید و اگر وقت دارید با دوستان و یا خانواده خود به طبیعت بروید و از زیبایی‌های طبیعت لذت ببرید و سعی کنید اگرشرایط و زمان کافی را دارید در خانه نمانید.

 

♉  اردیبهشت ♉

مدتی است که برای رسیدن به هدفی که در سر دارید بسیار تلاش می‌کنید و در خود احساس می‌کنید که به نتیجه نخواهید رسید اما این احساسات طبیعی هستند ولی اجازه ندهید این احساس ناامیدی شما را از ادامه تلاش‌هایتان بازدارد، اگر احساس خستگی می‌کنید به خودتان استراحت دهید اما ناامید نشوید و دست از تلاش برندارید.

 

♊  خرداد  ♊

در هدف خود مصمم باشید و پافشاری کنید و اجازه ندهید مسایل پیش پا افتاده انگیزه شما را برای تلاش و رسیدن به هدف کم کنند، ممکن است برای رسیدن به هدف، سختی‌های زیادی را تحمل کنید اما در پس همه این سختی‌ها آرامش و آسایش خواهد بود.

 

♋  تیر  ♋

ممکن است امروز به دلایل مختلف با افرادی درگیری‌هایی لفظی داشته باشید و مشاجره‌ای سطحی رخ دهد که در پس این مشاجرات کمی ممکن است عصبی شوید پس بهتر است برای جلوگیری از این مشاجرات کمتر خود را با بحث هایی که امروز رخ می‌دهد درگیر کنید.

 

 

♌   مرداد   ♌

وقت خود را برای انتقام‌جویی از دیگران تلف نکنید زیرا وقت شما باارزش‌تر از این است که برای همچین مسایل سطحی هدر رود؛ بهتر است اگر کسی در حق شما بدی کرده است او را ببخشید و بر روی پیشرفت و اهداف خود تمرکز کنید.

 

♍   شهریور  ♍

بهتر است کمی از دل بستگی‌های خود نسبت به اطرافیان خود کم کنید و بیش از حد برای دیگران انرژی نگذارید زیرا ممکن است در آینده این افراد قدر محبت‌های شما را ندانند و باعث ناراحتی شما شوند پس یا سطح انتظارتان را کم کنید و اگر محبت می‌کنید بی انتظار باشد و یا اگر نمی‌توانید بی توقع باشید، سعی کنید زیاد کاری برای کسی انجام ندهید.

 

♎   مهر  ♎

قلبی مملو از عشق و محبت دارید اما از این عشق ورزیدن می‌ترسید و این محبت خود را نشان نمی‌دهید به همین دلیل دیگران ممکن است فکر کنند که شما فرد بی ‌محبتی هستید پس بهتر است از عشق ورزیدن ابایی نداشته باشید و نترسید چراکه با ترسیدن هیچ کاری پیش نخواهد رفت.

 

♏   آبان   ♏

مدتی است برای حل شدن مشکلی، منتظر گرفتن پاسخ از فردی هستید؛ توصیه می‌شود که امیدتان به خدا باشد و نه به بندگان خدا چراکه خداوند هیچ گاه شما را ناامید نخواهد کرد و همیشه پشتیبان شماست. پس اگر از سمت این فرد جوابی نگرفتید ناامید نباشد.

 

♐   آذر  ♐

سعی کنید از تجربیات دیگران بیشتر استفاده کنید مخصوصا خانواده و دوستان نزدیکتان که می‌دانید خیر و صلاحتان را می‌خواهند و سعی کنید که بدون جبهه گیری از نظریات آنها استفاده کنید و به آنها فکر کنید و سپس تصمیم بگیرید.

 

♑   دی  ♑

بیش از حد تشنه و مشتاق رسیدن به هدفتان در کوتاه‌ترین زمان ممکن هستید اما بهتر است فقط به خودتان متکی نباشید و خداوند را همیشه در نظر داشته باشید زیرا با وجود اهمیت بسیار زیادی که تلاش و پشتکارتان دارد اما تا خداوند نخواهد هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد.

 

♒  بهمن  ♒

ممکن است به زودی مبلغ قابل توجهی پول بدستتان برسد که شما را خوشحال کند و در زندگیتان موثر است اما این موضوع را به یاد داشته باشید  که در هنگام وفور نعمت حتما اگر می‌توانید به افراد نیازمندی که می‌شناسید کمک کنید و برای قدردانی از نعمتی که خداوند به شما داده است، مشکلی از دیگران حل کنید.

 

♓  اسفند  ♓

ممکن است به زودی مبلغ قابل توجهی پول بدستتان برسد که شما را خوشحال کند و در زندگیتان موثر است اما این موضوع را به یاد داشته باشید  که در هنگام وفور نعمت حتما اگر می‌توانید به افراد نیازمندی که می‌شناسید کمک کنید و برای قدردانی از نعمتی که خداوند به شما داده است، مشکلی از دیگران حل کنید.

 

 

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , , , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments