فال روزانه ۲۵ خرداد ۹۸

موفقیت به همان اندازه که در طلب آن هستید به شما نزدیک است.

 

 

♈  فروردین  ♈

امروز سعی کنید هیجان بیشتری نسبت به روزهای قبل داشته باشید. به مقاصد و مکان های جدید بروید و از کشف ناشناخته های اطراف خود لذت ببرید. لذت بردن شما از موقعیت های کنونی باعث می شود با انرژی بیشتری کارهای حرفه ای و مسایل زندگی را مدیریت کنید و به سمت پیشرفت حرکت کنید.

.

♉  اردیبهشت ♉

انرژی کیهانی موجود شما را در حالتی متفکر فرو برده است. این اواخر فرصت های بسیاری در اختیار شما قرار گرفته اند و شما در حال حاضر دارید سعی می کنید از بین راه هایی که پیش رویتان باز شده اند بهترین گزینه ی ممکن را برای خودتان انتخاب کنید و در تلاش برای پیدا کردن راهی هستید که به پیشرفت و موفقیت بیشتر شما خواهد انجامید. گاهی لازم است کمی به خودمان فرصت بدهیم و در آرامش گزینه های پیش رویمان را سبک و سنگین کنیم و در حال حاضر شما هم در چنین شرایطی قرار گرفته اید فعلا بیخیال این تصمیم گیری های مهم شوید و سعی کنید خوش باشید و احساسات منفی و نگرانی ها را از خود دور نگه دارید.

 

♊  خرداد  ♊

امروز انرژی بسیاری برای انجام کارهای حرفه ای و بیزینسی دارید و همین باعث می شود با انگیزه بیشتر در مسیر رسیدن به اهداف خود قدم بگذارید. لازم نیست برای رسیدن به خواسته های خود با دیگران وارد بحث شوید. می توانید بدون لطمه دیدن از دیگران یا لطمه زدن به آنها در مسیر تحقق خواسته های خود گام بردارید. امروز از نظر احساسی به فرد مورد علاقه خود نزدیک تر خواهید بود. می توانید لحظه های نابی را در کنار یکدیگر باشید و از همه انرژی های خوب امروز استفاده کنید.

 

♋  تیر  ♋

امروز فرزندان شما یا فرزندان خواهر و برادرها یا حتی همسایه هایتان بخش مهمی از روز شما را به خود اختصاص خواهند داد. شاید در یک مهمانی که به افتخار یک کودک گرفته است شرکت کنید و یا در جمع دیگری حضور پیدا کنید که تعداد زیادی بچه در آن هستند. شما و این بچه های یک عالمه حرف برای گفتن به یکدیگر خواهید داشت و با تعریف خاطرات و داستان هایتان هم آنها را به خود مجذوب خواهید کرد و هم خودتان لذت خواهید برد. اشکالی ندارد اگر کمی جزئیات خیالی به ماجراهایتان اضافه کنید، مطمئنا باشید که آنها از این کار شما لذت خواهند برد. مصاحبت با بچه ها کودک بازیگوش درونتان را برای مدتی هر چند کوتاه آزاد و رها خواهد گذاشت..

 

♌   مرداد   ♌

امروز لحظه ها شاد و خوبی در پیش خواهید داشت اما ممکن است با کمی مشکل نیز روبه رو شوید. به این نکته توجه داشته باشید که از همه منابع و اطلاعاتی که دارید در جهت بهره گرفتن از لحظه های خود استفاده کنید اما همچنان نیز هوشیار باشید تا با مشکل مواجه نشوید. گاهی در زمینه کار خودتان را تخریب شخصیتی می کنید اما به مهارت ها و استعدادهای درونی خود ایمان داشته باشید. امروز احساس می کنید از نظر عاطفی در موقعیتی عجیب قرار گرفته اید.

♍   شهریور  ♍

در چند روز گذشته چنان ایده های هیجان انگیزی به ذهنتان رسیده و یا به شما پیشنهاد شده اند که هضم آنها برای شما دشوار شده است و افکارتان دارند با سرعتی سرسام آور در سرتان می چرخند. حتی بخشی از آنچه شنیده اید آنقدر برایتان دور از ذهن است که برای درک آن به زمان احتیاج دارید. شاید نوشتن افکار و ایده هایتان به شما کمک کند درک بهتری از شرایط موجود پیدا کنید. بعد از نوشتن افکارتان کمی به خودتان استراحت بدهید و از این فضا فاصله بگیرید تا افکارتان کمی سر و سامان بگیرند. تماشای تلویزیون می تواند به شما کمک کند از این افکار فاصله گرفته و کمی استراحت کنید.

 

♎   مهر  ♎

برای کمک هایی که به بقیه کرده اید خود را تشویق کنید. امروز شایستگی این را دارید همچون پادشاه مهربانی ها با خود رفتار کنید. خیلی مواقع انسان در شرایط دشوار قرار می گیرد و شاید کارهای نامربوط هم انجام دهد. اما خودتان را در این شرایط نگه ندارید. همیشه صداقت داشته باشید و با مهربانی با بقیه رفتار کنید و این را بدانید همیشه وقتی خودتان باشید، همه چیز به بهترین شکل پیش می رود. البته مشکل شما اینجا است که دروغ بلد نیستید و نمی توانید با کلمات بازی کنید.

 

♏   آبان   ♏

در چند روز گذشته چنان ایده های هیجان انگیزی به ذهنتان رسیده و یا به شما پیشنهاد شده اند که هضم آنها برای شما دشوار شده است و افکارتان دارند با سرعتی سرسام آور در سرتان می چرخند. حتی بخشی از آنچه شنیده اید آنقدر برایتان دور از ذهن است که برای درک آن به زمان احتیاج دارید. شاید نوشتن افکار و ایده هایتان به شما کمک کند درک بهتری از شرایط موجود پیدا کنید. بعد از نوشتن افکارتان کمی به خودتان استراحت بدهید و از این فضا فاصله بگیرید تا افکارتان کمی سر و سامان بگیرند. تماشای تلویزیون می تواند به شما کمک کند از این افکار فاصله گرفته و کمی استراحت کنید.

 

♐   آذر ♐

به جای این که همه احساساتی به همه مسایل نگاه می کنید، در مورد آنها فکر کنید و از دید فلسفی به آنها بنگرید. باید ترس ها را از خود دور کنید. باید برای خواسته های خود در زندگی اصرار و پافشاری داشته باشید. از دوستان یا افرادی که به آنها اعتماد دارید برای توسعه افکار خود کمک بگیرید. همه احساسات عاشقانه در وجود خود دارند و هر فردی آن را به روشی متفاوت از خود بروز می دهد.

 

♑   دی  ♑

امروز بین شما و شخصی که دوست دارید مکالمه ای عمیق و صمیمانه شکل خواهد گرفت. اگر این رابطه زیاد جدی نباشد این مکالمه می تواند باعث شود احساس نزدیکی و صمیمیت بین شما بیشتر شود و شاید حتی تصمیم بگیید برای آینده ی مشترکتان برنامه ریزی دقیق تری را انجام دهید. اگر هنوز در مورد ازدواج به توافق نرسیده باشید صحبت های امروزتان می توانند زمینه ساز رفتن شما به خانه ی بخت باشند. در هر صورت نتیجه ی نهایی این مکالمه هر چه که باشد باعث خوشحالی هر دوی شما خواهد شد. زندگی شما خیلی بهتر از آن چیزی است که خودتان فکر می کنید. کمی منطقی تر فکر کنید و نعمت هایی که دارید را به دقت بشمارید تا خودتان هم به این واقعیت پی ببرید

.

♒  بهمن   ♒

شاید مسائل کاریتان طی چند روز آینده آن طوری که خودتان انتظار دارید پیش نروند، اما این وضعیت موقتی است و آینده ی حرفه ایتان دور از آن چیزی که خودتان انتظارش را دارید نخواهد بود. شما دوست دارید به وضعیت مالی خود بهبود ببخشید و خوشبختانه فرصت هایی هم سر راهتان قرار گرفته اند، اما اگر بیش از اندازه معطل کنید و بخواهید همه چیز را تجزیه و تحلیل کرده و تمام موانع احتمالی را مورد سنجش قرار دهید احتمال این که این فرصت ها را از دست بدهید بسیار زیاد خواهد بود. شاید مسائل کاری در وضعیت حساسی قرار داشته باشند، اما نباید اجازه دهید این شرایط شما را از عزیزانتان غافل کند.

 

♓   اسفند   ♓

امروز در خانه یک سری کارهای اضافه در انتظارتان هستند که باید انجام شوند. نظافت گوشه و کنارهای دور از نظر، پرداخت صورت حساب ها، نظم بخشیدن به کمدها و گنجه ها و شاید تغییر دکوراسیون خانه تان شاید وقت زیادی از شما بگیرند، اما از انجام آنها احساس خستگی نخواهید کرد. شما امروز حال و هوای بسیار مثبتی دارید و تمام کارهایی که به عهده دارید را با انرژی مضاعفی به انجام خواهید رساند. در پایان روز برای وقت گذراندن با دوستان و اعضای خانواده تان هم به اندازه ی کافی انرژی خواهید داشت. شاید حتی بتوانید یک شام خوشمزه پخته و بقیه را به خانه تان دعوت کنید تا از یک غذای خانگی خوشمزه لذت ببرند.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments