فال روزانه ۲۷ خرداد ۹۸

زندگی، عرصه غم و اندوه نیست، اندک زمانی است برای شادی و بالندگی. طالعتان درخشان.

 

 

♈  فروردین  ♈

امروز فردی در زندگی شما نوعی آسایش را فراهم خواهد کرد. فردی که او را خوب می شناسید. احتمالا با کمی فکر و دوره رویدادهای اخیر متوجه خواهید شد او در تمام این مدت حواسش  به شما بوده است. از این فرصت برای آشنایی بیشتر استفاده کنید تا به دوستانی ماندگار برای یکدیگر تبدیل شوید. بد نیست اگر در رابطه عاطفی خود کمی هم دیوانگی کنید.

 

♉  اردیبهشت  ♉

می توانید تغییرات اساسی در زندگی خود ایجاد کنید. هر ایده خوبی که به ذهنتان می رسد را یادداشت کنید. اگر قرار است با فرد دلخواهتان بیرون بروید، منتظر غیرمنتظره ها باشید. امروز انرژی ها به گونه ای است که هیچ اتفاقی بعید به نظر نمی رسد. حتی این فرصت را دارید تا با دوستان جدید و جالبی آشنا شوید.

 

♊  خرداد  ♊

همه امروز را به فکر در مورد خود و خواسته های خود اختصاص دهید. به جای اینکه از انرژی خود برای کمک به دیگران استفاده می کنید، به خود و مشکلات خود فکر کنید و برای برطرف کردن آنها دنبال راهکار باشید. با یکی از دوستان مورد اعتماد خود مشورت کنید و از کمک بگیرید. به طبیعت و رویدادها نیز اجازه دهید تا شما را در مسیر درست قرار دهند.

 

♋  تیر  ♋

ذات رادیکالی شما امروز بیش از هر زمان دیگری خودنمایی می کند. شاید تاثیرات محیط و انرژی های ماورایی باشد. این شرایط برای شما بسیار مفید است. کمک می کند تا مصمم تر به سوی اهداف خود پیش بروید و برنامه ریزی های درست تری نیز برای آینده داشته باشید. از این فرصت نهایت بهره را ببرید. اگر احساس می کنید کمی هیجان‌زده هستید، بهتر است از شریک عاطفی خود فاصله بگیرید و برای مدتی همدیگر را نبینید تا بتوانید درست و منطقی در مورد رابطه خود تصمیم بگیرید. این کار باعث می شود تا خوشحالی درونی خود را بهتر درک کنید.

 

♌  مرداد  ♌

آیا فردی در زندگی شما هست که مدام به ذهنتان هجوم می آورد؟ شاید بهترین زمان برای با هم بودن همین امروز باشد. اگر دست روی دست بگذارید و کاری انجام ندهید، ممکن است او را از دست بدهید و بعدها برای آن ناراحتی بسیاری را باید تحمل کنید. تا فرصت هست از طریق ایمیل، نامه یا تلفن با او ارتباط برقرار کنید و در مورد علاقه تان به آشنایی با او برایش بگویید. انرژی های امروز به گونه ای هستند که اجازه نمی دهند تا انتخاب نادرستی داشته باشید. .

 

♍  شهریور ♍

امروز احساس می کنید باید از خواسته ها و ایده های خود در برابر دیگران دفاع کنید. اینکه خودتان به خود و مهارت هایتان ایمان داشته باشید دلیل نمی شود دیگران هم دقیقا همین حس را داشته باشند. البته مشکل شما در ارتباط برقرار کردن ریشه دارد و با توضیح موقعیت خود می توانید این سوتفاهم را برطرف کنید. اگر باز حل نشد دیگر خودتان باید آن را برطرف کنید. امروز در زندگی عاطفی خود دوست دارید تجربه های جدیدی داشته باشید.

♎  مهر  ♎

امروز بیش از هر روز دیگری حساس و شکاک هستید. نمی توانید به درستی تصمیم گیری کنید. اگر کسی شما را متهم می کند که صداقت ندارید، این هشداری است تا در غم و ناراحتی های بیشتر گرفتار نشوید. اگر او دیرباور است یا حرف های شما را قبول نمی کند، بهانه خوبی برای فاصله گرفتن از او است. به خود سخت نگیرید و فرصت های زندگی را از دست ندهید. امروز در رابطه عاشقانه خود می توانید تجربه های شاد و هیجان‌انگیزی داشته باشید. هر دو شما می توانید آزادی را در کنار هم تجربه کنید. البته برای این منظور ، باید نگاه خود را تغییر دهید و هر دو به روشی متفاوت و با هم تفریح کنید.

♏  آبان  ♏

به رویاهای خود فکر کنید. امروز همه انرژی های فضا در اختیار شما هستند تا برای آینده و زندگی خود برنامه ریزی کنید. حتی می توانید با اتخاذ تصمیمات درست و منطقی زندگی را به سمت بهتر شدن هدایت کنید و از زیبایی های آن لذت ببرید. به طور مثال، اگر دوست دارید رابطه عاشقانه خوبی داشته باشید، نباید رابطه کنونی را تمام کنید. با ایجاد تغییرات و داشتن اعتماد به نفس به سمت آرزوهایتان پیش بروید. اگر در رابطه عاطفی خود عاقلانه رفتار نکنید، دچار مشکل خواهید شد.

 

♐  آذر ♐

برای برنامه ریزی برای آینده، امروز بهترین زمان است. از فرصت و انرژی ای که امروز دارید برای فکر کردن و تکمیل کارهای عقب افتاده خود بهره بگیرید. این را بدانید بدون برنامه ریزی درست و دقیق نمی توان به اهداف رسید و آنها را محقق کرد. امروز به احتمال زیاد فرد رویاهای خود را ملاقات خواهید کرد.

 

♑  دی  ♑

امروز بهتر است به مسایل فکری و جسمی خود توجه بیشتری نشان دهید. از ذات سخت‌کوش خود کمک بگیرید تا بتوانید در مسیر درست زندگی قرار بگیرید. اگر از نظر فکری آرامش نداشته باشید، روی جسم شما هم تاثیر منفی خواهد داشت و صدمه می بینید. به طور مثال، شاید گرفتار چاقی مفرط، اعتیاد یا افسردگی شوید. بسیار مراقب خود باشید و مسایل زندگی را با دید دیگر و بهتر ببینید. اگر به دنبال عشق جدید هستید یا می خواهید رابطه کنونی خود را سرو سامان بدهید، امروز زمان مناسب است.

 

♒  بهمن  ♒

امروز زمان مناسبی برای فکر کردن به مسایل مالی است. اگر درآمد بالایی ندارید نباید به فکر هدیه ها و وسایل گران قیمت باشید زیرا در آینده می تواند به ضرر شما تمام شود. بهتر است عادت های مالی خود را تغییر دهید و برای داشته هایتان درست و منطقی برنامه ریزی کنید. شاید در رابطه عاطفی خود هیچ هیجان یا رویداد خاصی را تجربه نکنید اما بدانید که زندگی همیشه سوپرایزهایی دارد که باعث خوشحالی می شود. منتظر رویدادهای خوب باشید.

 

♓  اسفند  ♓

امروز احساس می کنید بسیار زودرنج و هیجان‌زده هستید. اما این حس در رسیدن به خواسته های شما بسیار به شما کمک خواهد کرد. شما به صورت ذاتی می توانید از دیگران سبقت بگیرید و پله های ترقی را پشت سر بگذارید. اما امروز این حس را ندارید و نمی توانید این اعتماد به نفس را در خود زنده کنید. به راه های ممکن فکر کنید و بهترین آنها را برای رسیدن به هدف خود انتخاب کنید.مطمئن باشید بهترین و کم خطرترین روش را خواهید یافت. امروز این شهامت را به خود بدهید تا به روشی متفاوت با عشقتان رفتار کنید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments