انسان به هر چیزی که بتواند آن را در ذهنش تصور کند و به آن باور داشته باشد می‌تواند برسد . سرنوشتتان درخشان.

 

 

♈  فروردین  ♈

ممکن است در روابط دوستانه شما کدورت‌هایی پیش آید که این کدورت‌ها احتمالا به دلیل پنهان کاری یا دروغ باشد اما مراقب باشید که این مسایل کوچک روابطتان را به هم نریزد. سعی کنید در صورت بروز مشاجره آرامش خود را حفظ کنید و در عصبانیت تصمیم نگیرید.

 

♉  اردیبهشت  ♉

مدتی است به دلیل تغییراتی که در زندگیتان رخ داده است پریشان و مضطرب هستید ولی نگران نباشید این تغییرات آینده شما را درخشان خواهد کرد و باعث پیشرفت شما خواهد شد پس سعی کنید انعطاف‌پذیر باشید و این زمان را طی کنید چرا که اتفاق‌های خوشایندی پیش رو دارید.

 

♊  خرداد  ♊

احساس روزمرگی و خستگی می‌کنید و از نظر روحی به یک استراحت و یا سفر کوتاه مدت نیاز دارید‌، توصیه می‌شود اگر امکان آن‌را دارید این فرصت تفریح را به خودتان بدهید و کمی با خودتان خلوت کنید زیرا این استراحت به شما کمک خواهد کرد که بقیه کار‌هایتان را با انرژی بیشتر انجام دهید.

 

♋  تیر  ♋

وقت آن رسیده که از قالب تنهایی و انزوا بیرون بیایید و خودی نشان دهید، سعی کنید کمی خلاقانه‌تر عمل کنید و ابتکار عمل داشته باشید با این کار زمینه برای کشف و شکوفا شدن استعداد‌هایتان راحت‌تر فراهم خواهد شد و شانس شما برای دیده شدن و پیدا کردن موقعیت‌های بهتر فراهم می‌شود.

 

♌  مرداد  ♌

در وضعیت نابسامان مالی و یا شغلی قرار دارید که ممکن است خطر جدایی برای شما وجود داشته باشد، پس بهتر است با صبر و آرامش این زمان را سپری کنید و موقعیت خود را حفظ کنید و یا ارتقا دهید اما اگر این تلاش‌ها نتیجه ندهد و ناچار به ترک گروه شوید در موقعیتی بهتر قرار خواهید گرفت پس جای نگرانی نیست.

 

♍  شهریور ♍

در تلاش برای رسیدن به یک موقعیت خاص هستید. لطفا کمی واقع‌بین باشید و بلند پروازی را کنار بگذارید زیرا هر هدفی به نسبت بزرگی آن به زمان بیشتری نیاز دارد و با عجله کردن فقط مایوس می‌شوید پس به خودتان بیشتر زمان دهید همه چیز در زمان خودش رخ می‌دهد.

 

♎  مهر  ♎

بهتر است کمی فروتن‌تر باشید. داشتن اعتماد‌به‌نفس خوب است اما گاهی کاذب است و ممکن است باعث شود اطرافیانتان را ناراحت کند پس اگر آن ‌را نتوانید کنترل کنید ممکن است دوستانتان دچار اشتباه شوند و از شما دور شوند.

 

♏  آبان  ♏

شما قهرمان زندگی خودتان هستید پس قدر خودتان و ارزش‌هایتان را بیشتر بدانید. شما توانایی‌های زیادی دارید که وقت آن رسیده این استعداد‌ها را شکوفا کنید و از آنها استفاده کنید چراکه شکوفا کردن این استعداد‌ها می‌تواند زندگیتان را متحول کند.

 

♐  آذر ♐

سعی کنید تنوع بیشتری در زندگی و برنامه روزانه خود ایجاد کنید زیرا این روزمرگی‌ها با گذر زمان شما را آشفته و دلسرد خواهد کرد و انرژی شما را کم خواهد کرد. پس مراقب براشید که برای اینکه نتیجه بهتری بگیرید لزوما نباید بی وقفه کار کنید، گاهی استراحت نیز لازم است.

 

♑  دی  ♑

بیشتر مراقب اطرافیانتان باشید و مسایل خصوصی خود را برای همه بازگو نکنید زیرا این اعتماد بیش از حد ممکن است کار دستتان بدهد پس در کنار روابط خوبتان سعی کنید حریم خصوصی خود را حفظ کنید و با احتیاط بیشتری عمل کنید.

 

♒  بهمن  ♒

ممکن است فردی به خانواده شما اضافه شود، این ممکن است در اثر ازدواج یکی از افراد خانواده باشد و یا بچه‌دار شدن یکی از نزدیکانتان. در هر صورت این موضوع باعث حس مثبت و خوشحالی شما خواهد شد.

 

♓  اسفند  ♓

شما بسیار خوش‌بین هستید و حس مثبتی به انسان ها و اتفاق‌های پیرامون خود دارید، همین موضوع ممکن است باعث حسادت برخی از اطرافیانتان شود و مورد غیبت و بدگویی آنها قرار بگیرید اما این بدگویی‌ها هیچ‌گونه تاثیری در زندگی شما نخواهد داشت.

 

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments