اغلب شکست‌های زندگی برای افرادی رخ داده که موقع تسلیم شدن نمی‌دانستند چقدر به موفقیت نزدیک شده‌اند . طالعتان درخشان.

 

 

♈  فروردین  ♈

مدتی است دلتنگ فردی هستید و مشتاق ملاقات با او می‌باشید، به زودی موقعیتی برایتان فراهم می‌شود که او را ملاقات کنید و اوقات خوشی را با هم داشته باشید، شاید امروز مقدمات این ملاقات برایتان فراهم شود در غیر این صورت در آینده نزدیک این اتفاق رخ خواهد.

 

♉   اردیبهشت  ♉

وقت آن رسیده است که برای رسیدن به هدفتان دست به کار شوید و به اهدافتان جامه عمل بپوشید. با یک جا نشستن و کاری نکردن هیچ کدام از برنامه‌هایتان عملی نخواهد شد پس ترس را کنار بگذارید و اقدام کنید زیرا جای نگرانی نیست و شما نتیجه مورد نظرتان را با تلاش بدست خواهید آورد.

 

♊   خرداد   ♊

امروز ممکن است موضوعی باعث ناراحتی شما بشود، این موضوع می‌تواند انجام شدن کاری بدون هماهنگی با شما باشد و یا شنیدن حرفی که شما را دلخور کند اما اجازه ندهد این مسایل کوچک روز شما را خراب کند پس سعی کنید در صورت بروز چنین مشکلی سخت نگیرید و از کنارش عبور کنید.

 

♋   تیر  ♋

یک مشاجره و یا اتفاقی غیر‌منتظره بین شما و فردی که دوستش دارید فاصله انداخته است و این مساله فکرتان را درگیر کرده است اما بهتر است نگرانی را کنار بگذارید و سعی کنید غرور را کنار بگذارید و کدورت ها را از بین ببرید، بهتر است نگذارید این دلخوری زیاد طول بکشد.

 

♌   مرداد   ♌

امروز ممکن است به دلیل کار و فعالیت زیاد احساس بیماری کنید اما موضوع مهمی نیست این کسالت بدلیل خستگی است و می توانید با کمی استراحت از بروز آن پیش‌گیری کنید. در ضمن بهتر است امروز بیشتر مراقب غذا خوردن خود باشید چون ممکن است این بیماری کوچک در اثر تغذیه نا‌‌‌مناسب باشد.

 

♍   شهریور  ♍

سعی کنید بیشتر برای شخصی که دوستش دارید وقت بگذرانید و او را خوشحال کنید زیرا مدتی است که مشغله کاریتان باعث بی‌توجهی شما شده‌است و این موضوع ممکن است برایتان مشکل ایجاد کند پس در برنامه خود وقتی را برای شخص مورد نظرتان بگذارید و اگر می‌توانید با یک هدیه کوچک و یا یک گل او را خوشحال کنید.

 

 

 

♎   مهر  ♎

احساس می‌کنید به توجه و محبت بیشتری نیاز دارید و این موضوع شما را ناراحت کرده‌است اما بدانید که اگر می‌خواهید از دیگران محبت بیشتری ببینید باید به آن‌ها محبت کنید و وقتی را برای آنها بگذارید چرا که ارتباط مثل یک خیابان دو طرفه است و شما نیز باید در این جهت اقدامی انجام دهید.

 

♏   آبان   ♏

بهتر است بر مسایل مالیتان بیشتر متمرکز شوید و برای سرمایه خود برنامه‌ریزی بیشتری کنید زیرا این عدم برنامه‌ریزی ممکن است با گذشت زمان باعث شود که همه سرمایه خود را ازدست بدهید و زحمت‌هایتان هدر رود.

 

♐   آذر  ♐

ممکن است امروز یکی از همکاران و یا یکی از بستگانتان به دلیل مخافت با شما و یا عدم همکاری با شما، باعث ناراحتیتان شود و شما را عصبی کنید اما اجازه ندهید از کوره به در شوید و حرف نابجایی بزنید چرا که ممکن است در آینده در ارتباطاتتان مشکل ایجاد شود.

 

♑   دی  ♑

چیزی که مدتی است برای خرید آن برنامه‌ریزی کرده‌اید را بدست خواهید آورد، این ممکن است به عنوان یک هدیه بدستتان برسد و یا اینکه مبلغی پول به دستتان می‌رسد میتوانید با این پول وسیله مد نظرتان را به راحتی خریداری کنید.

 

♒   بهمن   ♒

سعی کنید نسبت به اطرافیان خود خوشبین‌تر باشید که بتوانید روابط بهتری را با آنها شکل دهید زیرا زندگی اجتماعی شما به پیشرفت و ترقی بیشتری نیاز دارد و این کار با شکل دادن روابط قوی‌تر انجام خواهد شد پس سعی کنید در زندگیاجتماعی خود انعطاف‌پذیر‌تر باشید.

 

♓   اسفند   ♓

شما شخصیت جذاب و بامحبتی دارید و برای دیگران کارهای زیادی انجام داده‌اید که اثرات مثبت این لطف و محبت شما به زودی به شما باز می‌گردد و ثمره هر کار خوبی را که انجام داده‌اید را به زودی ‌خواهید دید.

 

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , , , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments