فال روزانه ۲ اردیبهشت ۹۸

وقتی شما خوش‌بین هستید، زندگی شیوه‌ای بامزه برای مراقبت از شما دارد. طالعتان درخشان.

 

 

♈   فروردین  ♈

امروز ممکن است به دلیل بی‌حوصلگی کمی ساکت باشید اما به این سکوتتان دامن نزنید چراکه این سکوت باعث کم شدن ارتباط شما با اطرافیانتان خواهد شد و این مساله بسیار مهمی است زیرا ارتباط با اطرافیان منبع عظیمی از اطلاعات و موقعیت‌ها به شما می‌دهد و باعث پیشرفتتان می‌شود.

 

♉  اردیبهشت ♉

شما استعدادها و توانایی‌های زیادی دارید که کشف نشده اند، یکی از دلایل آن این است که خودتان و توانایی‌هایتان را باور ندارید و اعتماد بنفستان کم است. وقت آن رسیده که به استعداد هایتان آگاه شوید و از آنها استفاده کنید و زندگیتان را تغییر دهید.

 

♊  خرداد  ♊

سعی کنید دست از گله و شکایت بردارید و بجای اینکه دیگران را مقصر مشکلات خود بدانید، اشتباهاتتان را بپذیرید و اصلاح کنید و بهتر است بجای ناراحتی از شکست، تلاشتان را بیشتر کنید و ناامید نباشید چرا که زمان رسیدن به اهدافتان نزدیک است.

 

♋   تیر  ♋

سعی کنید از افراد دورو و فریب‌کار دوری کنید و فاصله خود را با این افراد حفظ کنید، تنها بودن خیلی بهتر از بودن و وقت گذراندن با افرادی است که ممکن است به شما آسیب‌های جدی بزنند و موقعیتتان را به خطر بیاندازند.

 

♌  مرداد ♌

بهتر است سعی کنید اگر در شرایط دشواری قرار دارید که کنترل زندگیتان را از دست داده‌اید کمی آرامش خود را حفظ کنید و این موضوع را نیز در نظر بگیرید که اگر مسیری که انتخاب کرده‌اید برای رسیدن به هدف نتیجه نداده‌ است، مسیر دیگری را انتخاب کنید.

 

♍  شهریور ♍

سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشته‌اید و در زندگی فراز و نشیب‌های زیادی داشته‌اید ولی این روز‌ها احساس خستگی میکنید و صبرتان لبریز شده است اما زمان رسیدن به خواسته‌هایتان نزدیک است پس بهتر است امیدتان را از دست ندهید و ادامه دهید؛ موفقیت نزدیک است.

 

♎   مهر  ♎

ممکن است امروز به علت زخم زبان و حرف‌های تلخ اطرافیان احساس ناراحتی و سرخوردگی کنید به همین دلیل توصیه می‌شود اگر ممکن است امروز را تنها باشید و با کسی وارد بحث نشوید زیرا این احتمال وجود دارد که این بحث‌های پیش رو شما را آزار دهد.

 

♏   آبان   ♏

یکی از اطرافیانتان درگیر یک مساله مالی می‌باشد که ممکن است به زودی از شما تقاضای کمک کند، اگر می‌توانید بهتر است که از  هیچ تلاشی برای کمک به او دریغ نکنید زیرا هر کار خیری در حق کسی کنید به زودی به شما باز خواهد گشت.

 

♐   آذر  ♐

قلبتان به سمت فردی متمایل است که این علاقه فکر شما را درگیر کرده ولی راهی برای خارج شدن از این عشق را ندارید، بهتر است اینقدر به خود سخت نگیرید و سعی کنید به خودتان فرصت دهید تا کمی حال روحی شما بهتر شود، مطمین باشید که با گذر زمان همه چیز حل خواهد شد .

 

♑   دی  ♑

هیچ چیز در این دنیا رایگان بدست نمی‌‌آید و هر چیز بهایی دارد پس بهتر است عجولانه و خودخواهانه رفتار نکنید و اگر می‌خواهید به هرآنچه در ذهن دارید برسید بهایش را که همان سختی‌ها و تلاش‌هایتان می‌تواند باشد بپردازید.

 

♒   بهمن   ♒

احتمالا یک شکست موقت از رسیدن به این هدف بر سر راهتان باشد و این مساله در شما حس ناکامی را ایجاد کند اما توصیه می شود سعی کنید این زمان را سپری کنید و اجازه ندهید این مغلوبیت شما را ناامید کند چرا که در پی این مغلوبیت یک پیروزی شیرین همراه است.

 

♓   اسفند   ♓

به زودی با فردی ملاقات می‌کنید که این ملاقات باعث حس خوب و هیجان در شما می‌شود. این فرد ممکن است از اقوام شما باشد که بسیار دلتنگ او هستید و یا یک دوست قدیمی. شاید هم فردی که تاکنون او را ندیده‌اید.

 

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments