آدمی ساخته افکارخویش است، فردا همان خواهد شد که امروز به آن می‌اندیشید . طالعتان درخشان.

 

 

♈   فروردین  ♈

یک کینه قدیمی که از فردی در دل دارید ممکن است اثراتی از خود در زندگیتان بروز دهد و زندگی شما را تحت تاثیر قرار دهد، بهتر است هر کینه‌ای از فردی در دل دارید آن‌را کنار بگذارید چرا این که این افکار منفی و احساسات بد باعث می‌شود نتوانید روی موضوعات مهم زندگی متمرکز باشید.

 

♉   اردیبهشت  ♉

شما فرد با‌اراده‌ای هستید و استعداد‌های نهفته زیادی دارید اما برای پی بردن و استفاده کردن از این استعداد‌ها هیچ تلاشی نمی‌کنید اما اگر بدانید از طریق این استعداد‌ها چه منفعت‌هایی بدست خواهید آورد از هیچ تلاشی دریغ نمیکنید و از تمام وقت خود استفاده می‌کنید که زندگیتان را متحول شود.

 

♊   خرداد   ♊

ممکن است در موقعیتی قرار بگیرید که نیاز باشد تصمیم جدی و مهمی برای زندگیتان بگیرید. استفاده کردن از عقل و تجربه خود خوب است اما مشورت کردن با افراد با‌تجربه و مورد اعتمادتان نیز خالی از لطف نیست و می‌تواند کمک بزرگی برای شما باشد.

 

♋   تیر  ♋

وقت خود را با افرادی که به شما انرژی منفی می‌دهند و باعث ناراحتی شما می‌شوند هدر ندهید و سعی کنید اطراف خود را با دوستانی که حالتان را بهتر می‌کنند و باعث شادی شما می‌شوند بگذرانید؛ اکنون وقت آن رسیده است که تغییرات مثبتی برای بهبود زندگی خود ایجاد کنید.

 

♌   مرداد   ♌

برای رسیدن به هدف مورد نظرتان مسیر پر پیچ و خمی را پیش‌بینی می‌کنید و به همین دلیل از هر گونه اقدام برای به ثمر رساندن آن هراس دارید اما بهتر است جسارت داشته باشید و برای خواسته‌هایتان بجنگید، با تلاش می‌توانید مسیر را برای خود هموار کنید وبه نتیجه مورد نظرتان برسید.

 

♍   شهریور  ♍

سعی کنید برای رسیدن به آرامش بیشتر در زندگی از تجملات و خرید اجناس لوکس در زندگی خود کم کنید و به دنبال داشتن خوشبختی واقعی در زندگی باشید زیرا توجه به ظواهر و تجملات برای جلب نظر دیگران باعث آشفتگی شما شده است پس سعی کنید فروتن‌تر باشید و سعی کنید بیشتر از زندگی خود لذت ببرید.

 

♎   مهر  ♎

سعی کنید تعادل بیشتری بین کار و زندگی شخصی خود برقرار کنید و سعی کنید کار‌هایتان را مدیریت کنید زیرا با درگیر کردن مسایل شخصی و کار ممکن است مشکلاتی برایتان پیش بیاید پس برای پیشگیری از همچین مشکلاتی سعی کنید مشکلات کاری خود را در محیط خانوادگی منتقل نکنید.

 

♏   آبان   ♏

از نظر عاطفی احساس عدم امنیت می کنید و به همین دلیل نیاز‌ها و خواسته‌های خود را مطرح نمی‌کنید، همین مساله شما را آزار می‌دهد ولی سعی کنید اعتماد بنفس خود را بیشتر کنید و دغدغه‌ها و مسایلی که اذیتتان می‌کند را مطرح کنید تا احساس آرامش بیشتری داشته باشید.

 

♐   آذر  ♐

به زودی از طرف یک آشنای قدیمی که مدتی است به او فکر می‌کنید خبری بدستتان خواهد رسید و شما را خوشحال خواهد کرد، این خبر می‌تواند شما را از حالت بلاتکلیف بودن رها کند، هر اتفاقی که رخ دهد به صلاحتان خواهد بود پس خیالتان راحت باشد.

♑   دی  ♑

تغییرات ناگهانی ممکن است در زندگی شخصی یا محیط کاریتان رخ دهد که این تغییرات ممکن است شما را نگران کند، درست است که پذیرفتن تغییرات برای شما سخت است ولی نتیجه آن برای شما بسیار خوشایند خواهد و باعث پیشرفت در زندگی شما خواهد شد.

 

♒   بهمن   ♒

احتمال بروز موانعی در مسیر انجام دادن کاری که در پیش دارید وجود دارد این موانع می‌تواند یک فرد باشد که با شما و کاری که می‌خواهید انجام دهید مخالف است و یا ممکن است یک اتفاق کوچک در کارتان یک وقفه کوچک ایجاد کند اما این وقفه بسیار کوتاه است و در نتیجه اصلی تاثیری نخواهد داشت.

 

♓   اسفند   ♓

قدر رفیقان واقعیتان را بدانید زیرا دوست خوب می‌تواند بهترین سرمایه برای زندگیتان محسوب شود؛ البته مراقب باشید که همه دوستانتان برای شما خوب نیستند و ممکن است در باطن بدخواهتان باشند ، این موضوع را از عملکرد آنها می‌توانید متوجه شوید.

 

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments