فال روزانه ۴ خرداد۹۸

شنیده نشدن دلیلی برای ساکت ماندن نیست. طالعتان درخشان.

 

 

♈ فروردین ♈

برای بدست آوردن آنچه که دوست دارید بجنگید و تلاش کنید، زندگی پر از فراز و نشیب است و همیشه یک جور نخواهد بود پس حواستان باشد که اگر دوران سختی را سپری می‌کنید، بخشی از زندگی است و به زودی تمام این مشکلات حل خواهد شد و راه برایتان هموار می‌شود.

 

♉   اردیبهشت  ♉

ممکن است با مخالفت ‌هایی از طرف فردی رو‌به‌رو شوید که این مخالفت‌ها و ناسازگاری‌ها شما را آزار دهد و مضطرب کند اما سعی کنید از عقل و تجربه خود استفاده کنید و بهترین تصمیم را بگیرید و بد به دلتان راه ندهد زیرا هر چه بر سر راهتان قرار گیرد برای شما خوب خواهد بود و بر آینده شما تاثیر مثبت خواهد داشت.

 

♊ خرداد  ♊

مدتی است در تلاش هستید تا مقدار معینی پول بدست آورید، ‌اما تا کنون موفق نشده‌اید، ناامید نباشید زیرا زمان رسیدن به هدفتان نزدیک است. ممکن است فردی سر راهتان قرار گیرد و این پول را طولانی مدت به شما قرض دهد و یا اینکه در اثر ارتقا شغلی و افزایش حقوق؛ این پ.ل تامین شود.

 

♋  تیر ♋

ممکن است درآینده شرایطی برایتان به وجود آید که مجبور باشید محل کار و یا محل زندگی خود را تغییر دهید،‌ این جابجایی به سود شما خواهد بود و باعث می‌شود با افراد جدیدی آشنا شوید که پلی برای رسیدن به اهدافتان شوند.

 

♌  مرداد  ♌

فردی به شما علاقه‌مند است که این علاقه را پنهان می‌کند و به دلایل مختلف نمی‌تواند این مساله را با شما مطرح کند یا اینکه ممکن است موضوع و مساله‌ای جدی و خانوادگی از شما پنهان باشد و به دلایل مختلف نخواهند که شما بدانید اما به زودی و تحت شرایطی این مساله برای شما آشکار می‌شود.

 

♍ شهریور ♍

در زندگی احساس ناتوانی می‌کنید و به دلالیل مختلفتی ممکن است احساس کنید پشتوانه‌ای ندارید و نیاز به یک حامی و تکیه گاه دارید اما این را در نظر داشته باشید که شما فردی قوی و جسور هستید و حتی اگر تنها هستید خودتان از پس مشکلاتتان بر خواهید آمد.

 

♎  مهر ♎

با حیله و دورویی نمی‌توانید کاری را به نتیجه برسانید و این را در نظر داشته باشید که بار کج به مقصد نمی‌رسد پس بهتر است برای به نتیجه رسیدن راه درست را انتخاب کنید و کارهای نیکو انجام دهید زیرا این کار‌های خیر راه را برایتان هموارتر می‌کند.

 

♏  آبان ♏

بیشتر مراقب اطرافیان خود باشید و آنها را نرنجانید زیرا با این‌ کار ممکن است محبوبیت خود را از دست بدهید و تنها شوید، ممکن است حرف‌ها و حرکاتتان از روی صداقت باشد اما باید روحیات اطرافیانتان را نیز در نظر داشته باشد.

 

♐  آذر ♐

در حال حاضر به فردی  علاقه‌مند هستید که حس طرف مقابل را به خودتان نمی‌دانید، اگر بشدت عاشق و شیفته او هستید و نمی‌توانید بدون او زندگی کنید پس به تلاشتان ادامه دهید و در راه عاشقی‌، صبور باشید زیرا این احتمال وجود دارد که بتوانید دل او را بدست آورید و در اثر اتفاقاتی او را جذب خود کنید.

 

♑ دی ♑

بیشتر مراقب اطرافیان خود باشید و آنها را نرنجانید زیرا با این‌ کار ممکن است محبوبیت خود را از دست بدهید و تنها شوید، ممکن است حرف‌ها و حرکاتتان از روی صداقت باشد اما باید روحیات اطرافیانتان را نیز در نظر داشته باشد.

 

♒ بهمن ♒

خوشی‌ها و سختی‌های زندگی همیشه با هم همراه هستند و این اصل زندگی است پس ناامید نباشید هنگامی که در سختی قرار می‌گیرید بهتر است مغرور نباشید و اگر به کمک نیاز دارید از افردی که می‌توانند به شما کمک کنند یاری بخواهید تا مشکلتان زودتر و راحتتر حل شود.

 

♓ اسفند ♓

روح لطیف و احساسات پاکی دارید که حرف تلخ دیگران شما را به شدت آزرده می‌کند و مدتی حال روحیتان را به هم می‌ریزد اما بهتر است کمی روحیات خود را تقویت کنید و قوی‌تر باشید که دیگران از این نقطه ضعف شما استفاده نکنند و نتوانند شما را بیازارند.

 

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments