فال روزانه ۵ اردیبهشت ۹۸

دستانی که کمک می‌کنند پاک‌تر از دست‌هایی هستند که دعا می‌کنند. طالعتان درخشان.

 

 

♈   فروردین  ♈

فشار‌های زندگی باعث شده ایمانتان کم شود و بشدت احساس تنهایی کنید اما خدا را فراموش نکنید، هر دری که بسته میشود خداوند در دیگری را برایتان باز میکند پس بهتر است خودتان را نبازید و صبور باشید تا این مشکلات زمان خودش را طی کند زیرا بعد از آن اتفاق‌های جذابی برایتان رخ خواهد داد.

 

 

♉   اردیبهشت  ♉

یک کینه قدیمی از فرد یا افرادی در دل دارید که فکرتان را به خود مشغول کرده‌است و تصمیم دارید که این بدی را جبران کنید اما بهتر است کینه‌ها را کنار بگذارید و جواب بدی را با بدی ندهید زیرا این مساله باعث می‌شود که حس بدی در شما به‌وجود بیایید پس سعی کنید اگر کینه‌ای در دلتان هست، فراموش کنید.

 

♊   خرداد   ♊

مبلغی پول بدست شما خواهد رسید که باعث خوشحالی شما خواهد شد اما این مبلغ پول ناچیز است و کار بزرگی احتمالا نمی‌توانید با آن بکنید ولی چون خوشحالتان می‌کند و مشکل  کوچکی از شما را حل خواهد کرد و این خود مژده‌ای برای حل شدن مشکلات اصلیتان خواهد بود.

 

♋   تیر  ♋

از تقدیر و سرنوشت خود گله‌مند هستید و برای چیز‌هایی که ندارید خود را آزار می‌دهید؛ بهتر است خود را با آرزوهای دور و دراز درگیر نکنید و کمی قانع‌تر باشید که بتوانید از زندگی بیشتر لذت ببرید، شاید یکی از سرخوردگی و افسرگی این روز‌هایتان همین مساله باشد.

 

 

♌   مرداد   ♌

با یک موضوع عاطفی درگیر هستید و بر سر دوراهی قرار گرفته اید و نمی‌دانید که تصمیم درست چیست و چه خواهد شد، بهتر است به خودتان فرصت دهید و عجول نباشید به زودی مشکلاتی که پیش رو دارید حل خواهد شد و به هدف مورد نظزتان می‌رسد پس از موانع پیش رو ناامید نباشید.

 

♍   شهریور  ♍

به مسایل مادی و دنیوی وابسته نباشید و سعی کنید بیشتر اخلاقیات را در نظر بگیرید، اگر عهد و پیمانی با شخصی بسته‌اید و یا قولی داده‌اید؛ لطفا تا حد توانتان بر عهد و پیمتنتان باقی بمانید و به وعده‌هایی که می‌دهید عمل کنید.

 

♎   مهر  ♎

موانع و مشکلاتی ممکن است بر سر راهتان پیش آید که شما را عصبی و ناامید کند و در انجام شدن کار‌هایتان وقفه ایجاد کند ولی این وقفه کوتاه مدت است و نباید خود را بشدت با آن درگیر کنید زیرا این موضوع مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد، فقط زمان را برای شما بیشتر می‌کند.

 

♏   آبان   ♏

ممکن است به زودی مجبور باشید تصمیم مهمی در زندگی بگیرید که این تصمیم در آینده شما بسیار موثر خواهد بود اما باید مراقب باشید که شرایط لازم برای این تصمیم را داشته باشید تا بتوانید از پس این تصمیم خود برآیید.

 

♐   آذر ♐

ممکن است در آینده ناچار شوید محل کار یا منزل خود را جابجا کنید و این جابجایی در جهت منفی نخواهد بود به طوری که ممکن است جابجایی شما به دلیل ازدواج و یا مهاجرت باشد پس این جابجایی تاثیرات مثبت در شما ایجاد خواهد کرد.

 

♑   دی  ♑

برای خود برنامه‌ریزی‌هایی در ذهن دارید که این برنامه‌ها ممکن است به دلیل پیش آمدن دورهمی طولانی مدت و یا پیش آمدن مسافرتی غیر قابل پیش‌بینی به‌ هم بخورد اما این دلیل بر این نمیشود که نتوانید برنامه‌هایتان را عملی کنید، دست به کار شوید و برنامه هایتان را در آینده جایگزین کنید.

 

♒   بهمن   ♒

خبر‌های خوشحال کننده و مسرت بخشی به زودی می‌شنوید که این خبر ممکن است مربوط به شما نبوده و مثلا خبر خوشحال کننده‌ای مربوط به یکی از اعضای خانواده یا اقوام نزدیکتان باشد که مسرت و شادی را برای شما به همراه خواهد داشت.

 

♓   اسفند   ♓

سعی کنید بیشتر از عمرتان استفاده کنید و قدر لحظه لحظه هایی که در حال گذراندن آن هستید را بدانید زیرا عمر به سرعت در حال گذر است و به سرعت چشم به هم زدن دوران جوانی می‌گذرد پس بهتر است تا می‌توانید از آن بهترین استفاده را کنید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments