فال روزانه۷اردیبهشت ۹۸

در لحظات تصمیم‌گیری است که سرنوشت شما شکل می‌گیرد. طالعتان درخشان.

 

 

♈   فروردین  ♈

وقت خود را با افرادی که به شما انرژی منفی می‌دهند و باعث ناراحتی شما می‌شوند هدر ندهید و سعی کنید اطراف خود را با دوستانی که حالتان را بهتر می‌کنند و باعث شادی شما می‌شوند بگذرانید؛ اکنون وقت آن رسیده است که تغییرات مثبتی برای بهبود زندگی خود ایجاد کنید.

 

♉   اردیبهشت  ♉

تغییرات ناگهانی ممکن است در زندگی شخصی یا محیط کاریتان رخ دهد که این تغییرات ممکن است شما را نگران کند، درست است که پذیرفتن تغییرات برای شما سخت است ولی نتیجه آن برای شما بسیار خوشایند خواهد و باعث پیشرفت در زندگی شما خواهد شد.

 

♊   خرداد   ♊

یک کینه قدیمی که از فردی در دل دارید ممکن است اثراتی از خود در زندگیتان بروز دهد و زندگی شما را تحت تاثیر قرار دهد، بهتر است هر کینه‌ای از فردی در دل دارید آن‌را کنار بگذارید چرا این که این افکار منفی و احساسات بد باعث می‌شود نتوانید روی موضوعات مهم زندگی متمرکز باشید.

 

♋   تیر  ♋

از یک رابطه ناخوشایند و یا احساس تنهایی زیاد رنج می‌برید اما به زودی با فردی رو‌به‌رو می‌شوید که می‌تواند به این وضعیت سروسامان دهد، ممکن است این فرد از آشناهایتان باشد که مدتی است همدیگر را ملاقات نکرده‌ایدو یا ممکن است از دوستان قدیمیتان باشد.

 

♌   مرداد   ♌

امروز می‌تواند برای شما روز پر باری باشد و نتایج خوبی برایتان همراه داشته باشد پس بهتر است از روزتان نهایت استفاده را ببرید و کارهای نیمه تمامتان را تمام کنید زیرا امروز می‌توانید از تلاش‌هایتان ثمره فوق‌العاده‌ای بگیرید.

 

♍   شهریور  ♍

ممکن است امروز با فردی ملاقات کنید که بتواند تاثیر بزرگی در آینده شما داشته باشد، پس امروز ملاقات‌هایتان را جدی‌تر بگیرید و از کنار آنها راحت عبور نکنید. زیرا ممکن است یکی از این ملاقات‌ها فرصت بزرگی را برای شما به وجود آورد.

 

♎   مهر  ♎

ترس به دلتان راه ندهید و در تصمیماتتان جسور باشید، با دیگران مشورت کنید اما تصمیم نهایی را خودتان بر اساس عقل و احساستان بگیرید زیرا این زندگی شماست و کسی نباید بجای شما تصمیم بگیرد زیرا انسان‌ها با یکدیگر متفاوت هستند و شرایطی را که شخصی می‌تواند تحمل کند، فرد دیگری نمی‌تواند بپذیرد.

 

♏   آبان   ♏

بهتر است به فکرکسب تجربیات جدید و هیجان‌انگیزی در زندگی خود باشید و زندگی خود را از حالت یکنواخت خارج کنید زیرا عمر مثل باد در حال گذر است و چیزی که می‌مانند اوقات خوش و هیجان انگیز زندگی است پس توصیه می‌شود این اوقات خوش را با سفر و تفریحات مختلف برای خودتان بسازید.

 

♐   آذر ♐

فقط به خود متکی نباشید و در حل شدن مشکلاتتان و رسیدن به اهداف و آرزوهای خود به خداوند توکل کنید چراکه هیچ برگی از درخت بدون خواست خداوند از درخت نمی‌افتد و در کنار تلاش و پشتکار از خداوند بخواهید که راه را برایتان هموار کند.

 

♑   دی  ♑

فردی آرام و فروتن هستید و حتی با وجود نعمت‌های بسیار به دیگران فخر فروشی نمی‌کنید و این ویژگی مثبت شما باعث شده است که برای دیگران محبوب و دوست‌داشتنی باشید و این محبوبیت در آینده بسیار به شما کمک خواهد کرد و در جایی که ممکن است به مشکل بخورید به دلیل این محبوبیتی که دارید به شما کمک می‌کنند.

 

♒   بهمن   ♒

ممکن است در آینده سفری برایتان پیش آید که این سفر می‌تواند کاری باشد و یا تفریحی که در هر دو حالت این سفر بسیار مفید خواهد بود به طوری که اگر کاری باشد نتیجه‌ای فوق العاده خواهد داشت و اگر تفریحی باشد بسیار اوقات خوشی برایتان به وجود می‌آید.

♓   اسفند   ♓

ممکن است فردی در پی آزار شما باشد و پشت سرتان بدگویی کند و با این کارها برایتان مشکل ایجاد کند پس بهتر است بیشتر مراقب اطرافیان خود باشید اما جای نگرانی نیست چون بدگویی‌های دیگران تاثیری در زندگی شما نخواهد داشت و سد بزرگی بر سر راهتان ایجاد نمی‌کند.

 

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments