فال روزانه ۷ خرداد ۹۸

برای زیبا زندگی کردن کوتاهی عمر را بهانه نکن عمر کوتاه نیست ,ما کوتاهی میکنیم. طالعتان درخشان.

 

 

♈  فروردین  ♈

امروز قرارهای غیرمنتظره ای برای شما اتفاق می افتند. دعوت های غیرمنتظره به سینما، رویدادهای ورزشی یا اجتماعی برایتان خوشایند خواهد بود. با این حال، امروز روزی است که احتمال رخ دادن حادثه برای کودکان وجود دارد. مراقب باشید. امروز بطور شفاف تری می بینید که چرا در کنار آن فرد خاص احساس بسیار خوبی دارید. دلیل آن فقط این نیست که آن فرد شگفت انگیز، دارای سبک، جذابیت یا شوخ .

 

♉   اردیبهشت  ♉

امروز فرصت هایی برای پول درآوردن یا بیشتر کردن درآمدها یا بدست آوردن یک شغل جدید از آسمان در آغوشتان می افتد! کسی ممکن است به شما هدیه ای بدهد و شاید بدون فکر چیزی بخرید و از خرید خود بسیار هیجانزده شوید. هنرهای مدرن و لوازم الکترونیکی از همه بهتر است. برای آنکه توجه فرد خاصی را جلب کنید، باید از اصطلاحات متافیزیکی و موضوعات خاصی در گفتگوی خود استفاده کنید. امروز باید حرکتی انجام دهید، ولی اگر در زمان درستی این کار را نکنید، سودی نخواهد داشت. باید تلاش کنید و به روشی فلسفی به زندگی فکر کنید. امروز زیاد بر دیگران اتکا نکنید. به یاد داشته باشید که افراد دیگر، برداشت و درک عمیقی که شما در مورد وظایف محل کار دارید را ندارند. اگر می خواهید کاری درست انجام شود، آن را خودتان انجام دهید.

 

♊ خرداد ♊

امروز چیزی درباره روال عادی خانه، کمی تغییر خواهد کرد. لوازم خانگی کوچک ممکن است خراب شوند یا خرابی های کوچک دیگری ممکن است اتفاق بیفتد. مهمان سرزده ممکن است دم در خانه شما سبز شود. شاید از اسباب بازی های مدرن و پیشرفته و جدید یا هنر نو خوشحال شوید. امروز روز جالبی است. حرف زدن روشی است که می تواند در نهایت توجه کسی که شما را با جذابیت و شبک خاص خودش جذب کرده است جلب کند. امروز شما فرصتی دارید تا گپی با او داشته باشید و به محض اینکه شروع به صحبت کردن بکنید، متعجب خواهید شد که چرا این مدت در زندگی هم نبوده اید

.

♋ تیر ♋

دیروز بالاخره تمام شد و امروز روز تازه ای است. امروز شما حال و هوای ماجرا و ایده های نو دارید. فرصت های ناگهانی برای مسافرت یا جستجوی مطالعات جدید یا آموزش بیشتر یا ملاقات با مردمی از فرهنگ های دیگر، به روز شما رنگ دیگری می دهد. امروز گفتگوی عمیق و سرزنده ای بین شما و فرد مورد علاقه تان انجام می شود. تأکید این گفتگو بر روی کارهایی است که می توانید با هم انجام دهید تا علایق خود را به همه طریقی بیشتر کنید. تنها موضوع این است که باید به دنبال موضوعی برای شروع مکالمه باشید. شایعاتی بدی درباره شما در میان همکارانتان پیچیده است که بازدهی کار شما در محل کار را مختل کرده است. تلاشتان را بکنید تا با آرامش و سیاستمدارانه عمل کنید و بدون خراب کردن جو، این وضع را درست کنید.

 

♌  مرداد  ♌

روال عادی و روزانه شما در محل کار مختل می شود. شاید به علت خرابی کامپیوتر، پرسنل جدید، تغییر زمان جلسات یا معرفی تجهیزات پیشرفته و جدید باشد. امروز روز خسته کننده ای نیست. به علاوه باید انتظار مکالمات خنده دار و سر زنده را داشته باشید. اگر شکایت خاصی در مورد موضوعی دارید و منبع آن را در خودتان جستجو کنید، متوجه می شوید که لطف بزرگی به خودتان و طرف خاصتان کرده اید. اگر از دید بازتری به موضوع بنگرید، می توانید درک کنید که چرا مشکل خاصی دائماً اتفاق می افتد. بدین ترتیب بر اساس این آگاهی عمل خواهید کرد. در دام جنبه روانی شغلتان نیفتید. خطر آن این است که آنقدر درگیر فرآیند فکر تحلیلی می شوید که فراموش می کنید که نقاط قوت واقعی شما در درک و حساسیت شما است. این هدیه ها را بپذیرید.

 

♍  شهریور  ♍

اعتراف کنید که امروز کمی هوس هیجان کرده اید. به همین خاطر است که روی هر چیزی می پرید که گریز از روال عادی کار شما محسوب می شود. همچنین به ایجاد تغییر و بهبود در زندگی خود و دنیای اطرافتان، روی باز نشان می دهید. کمی انتظار انحراف از مسیر همیشگی داشته باشید. در مورد قرار گذاشتن با آن فرد خاص، باید ریسک کنید. شما فرصت حرف زدن با او را دارید، ولی باید شور و شوق خود را کم کنید تا او را فراری ندهید. باید نسبت به او حساس باشید و نشان دهید که چقدر شوخ طبعی شما می تواند به او سرایت کند. شما طرفداران زیادی در اطراف خود در محل کار دارید. امروز افراد به ایده های شما روی باز نشان می دهند و نقش شما به عنوان لیدر بیشتر مورد احترام قرار می گیرد. از طریق ذات شوخ طبع و شخصیت سرگرم کننده خود می توانید اطلاعات زیادی پخش کنید. ..

 

♎  مهر  ♎

امروز روزی است که کمی مستعد حادثه برای شما است پس مراقب هر چیزی که می گویید و هر کاری که می کنید باشید. انتظار ملاقات با افراد جدید و دیدن مکان های جدید را داشته باشید. ایده های نو و هوشمندانه در مغز شما به وجود می آیند زیرا امروز فکر کردن در مورد همه اینها برایتان آسان است. یک مسافرت ناگهانی و کوتاه هم ممکن است برایتان پیش بیاید. حالا زمان ایده آلی برای ترتیب دادن یک مهمانی به بهانه معرفی افراد بامزه به یکدیگر است، در حالیکه شما خودتان در حال جستجو هستید. گفتگوهای جالب زیادی در میان همه وجود دارد و بعضی از آنها توجه شما را به خود جلب می کنند. شما فقط باید خودتان را با کسانی هماهنگ کنید که وعده بهشت به شما می دهند. امروز بازدهی کاری شما بالاست و روابط شما با افراد در محل کار، فوق العاده هستند. امروز هر کاری که می خواهید انجام دهید – اغلب به لطف کمک، حمایت و توصیه اطرافیان – در دسترس شماست. این روابط، روابطی طلایی هستند

.

♏  آبان  ♏

هدیه ها و لطف های غافلگیر کننده از سوی دیگران ممکن است امروز به دستتان برسد. چیزی غیرمنتظره در مورد اموال مشترک، مالیات، بدهی یا میراث می تواند رخ دهد. به احتمال زیاد، شما از لحاظ مالی برکت می گیرید و به طریقی پیشرفت می کنید. دورنمای آن که خوب است. امروز عشق یک موضوع ذهنی است. مسائل عشقی با جوان زدن خواسته جسمی شروع نمی شوند، بلکه با حرف زدن درباره همه موضوعات و تجربه رابطه ذهنی عمیق شروع می شوند. پس اگر به دنبال شریک روح خود هستید، از طریق گفتگو می توانید بیشترین شانس موفقیت را در این راه داشته باشید. بین شما و دیگران امروز صحبت های زیادی می شود، ولی به نظر می رسد که گویی شما به ناکجا می روید. شاید در مکالمه ای با رئیس خود صحبت را به جاهایی بکشانید که رئیس تان فراموش کند چه می خواست بگوید. فردا دوباره صحبت کنید.

 

♐   آذر  ♐

امروز احساس بیقراری و بیتابی می کنید. شاید بدانید که چرا اینطور هستید شاید هم ندانید. ولی واقعاً اهمیتی ندارد، دارد؟ شاید این یک بیقراری هیجان انگیز باشد، مثل منتظر چیزی بودن. یا می تواند یک ناراحتی مبهم باشد. آرام باشید.. اگر بتوانید چشم انداز و نقطه تمرکز خود را تغییر دهید، شاید بتوانید کشف های جالبی بنمایید. بجای محدود کردن مشکلات کنونی در رابطه خود به یک مسئله، باید تمرکز خود را بیشتر کنید تا دید وسیعتری از یک رابطه در کلیت آن پیدا کنید. همین است که به شما بینشی می دهد که می توانید با اعتماد به نفس با آن جلو بروید. هر گونه مسافرت در مسافت کوتاه که مربوط به کار شما باشد بسیار موفق خواهد بود. اگر کسی نیاز دارد که کاری در خارج از محل کار را به انجام برساند، شما داوطلب آن کار شوید. شانس یک دیدار در این مسیر کوتاه، بسیار مطلوب خواهد بود.

 

♑   دی  ♑

امروز دیگران به شما پیشنهادات غیرمنتظره و غیرممکنی می دهند و شاید بهتر باشید که آنها را بشنوید. این را یک سرگرمی در نظر بگیرید. و به یاد داشته باشید: شادی می تواند از صحنه و منظره یک مسیر انحرافی هم لذت ببرد. با جریان امور پیش بروید. امروز بیشتر متوجه می شوید که چقدر نقاط مشترک با فردی خاص دارید. شما همیشه تردید داشتید که پیوند بین شما بر پایه چیزی کاملاً عمیق باشد، ولی امروز از طریق یک گفتگوی خاص است که می فهمید این پیوند چقدر قوی است. پس دیگر چیزی شما را متوقف نمی کند. امروز دست روی حوزه های مختلفی می گذارید و این منجر به موفقیت بزرگی در مورد کارتان می شود. ایده های مختلفی از افراد مختلف بگیرید و این موفقیت را با دیگران تقسیم کنید. می توانید تکه های پازل را کنار هم قرار دهید و یک شاهکار بسازید.

 

♒   بهمن  ♒

یک آشنای مؤنث، به خصوص در موقعیت گروهی ممکن است شما به طریقی بسیار غافلگیر کند. در واقع، بازخورد از سوی فردی می تواند اهداف آینده شما را تغییر دهد. انتظار دیدار با شخصیت های غیرعادی احتمالاً شخصیتی مؤنث را داشته باشید. امروز برای شما این امکان وجود دارد که ببینید چقدر به یکدیگر کمک می کنید که اعتماد به نفستان افزایش یابد. با آنکه حس می کنید در رابطه خود تنها هستید، در این لحظه گرمی و مهربانی شما به طرفتان کمک کرده است تا بیشتر خودش باشد. این درک موجب عمیق تر شدن پیوند بین شما می شود و طرفتان هم می تواند بفهمد که چطور در عوض به شما کمک کند. ارتباط با دیگران در محل کار به خصوص امروز بسیار قوی است و شما متوجه می شوید که هر چیزی که می گویید همه جا می پیچد و به گوش همه همکارانتان می رسد. اگر نمی خواهید حرفی به گوش رئیستان برسد، پس چیزی درباره آن نگویید.

 

♓  اسفند  ♓

امروز رویاها، خیالات و هر چیزی که قوه تصور شما را تحریک کند برایتان ایده های جدیدی برای پروژه های جدید می آورد. همچنین درک شما از دیگران افزایش می یابد و دوستان قدیمی و جدید را جذب می کنید. تنها مشکل امروز این است که ممکن است در ایده هایتان غرق شوید و موقتاً تماستان را با دنیای مادی قطع کنید. سعی کنید هر دو پایتان را روی زمین نگه دارید. امروز عشق و رمانس پرشور تر از همیشه می شود. بیان احساسات برایتان راحت تر می شود. چه این ابراز محبت شفاهی باشد چه از طریق کادو خریدن برای عشقتان، شما از این که او را غرق در عشق خود کنید بسیار احساس خوبی دارید. در واقع این کارها به بهبود رابطه شما کمک می کند. امروز در محل کار همه چیز روبراه است، پس سرعت خود را کم نکنید. دیگران از شما عقب می افتند، پس لازم نیست صبر کنید تا آنها به شما برسند، زیرا آنها سربار شما خواهند شد و سرعت شما را کاهش خواهند داد. در عوض سعی کنید روی وظایف خود تمرکز کنید و به پیشروی ادامه دهید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , , , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments