فال روزانه ۹ اردیبهشت ۹۸

هیچ وقت مغروز نشو، برگ‌ها وقتی می‌ریزند که فکر می‌کنند طلا شده‌اند. سرنوشتتان درخشان.

 

 

♈فروردین♈

سعی کنید نسبت به اطرافیان خود خوشبین‌تر باشید که بتوانید روابط بهتری را با آنها شکل دهید زیرا زندگی اجتماعی شما به پیشرفت و ترقی بیشتری نیاز دارد و این کار با شکل دادن روابط قوی‌تر انجام خواهد شد پس سعی کنید در زندگی اجتماعی خود انعطاف‌پذیر‌تر باشید.

 

 

♉اردیبهشت♉

ممکن است امروز یکی از همکاران و یا یکی از بستگانتان به دلیل مخالفت با شما و یا عدم همکاری با شما، باعث ناراحتیتان شود و شما را عصبی کنید اما اجازه ندهید از کوره به در شوید و حرف نابجایی بزنید چرا که ممکن است در آینده در ارتباطاتتان مشکل ایجاد شود.

 

♊خرداد♊

سعی کنید بیشتر برای شخصی که دوستش دارید وقت بگذرانید و او را خوشحال کنید زیرا مدتی است که مشغله کاریتان باعث بی‌توجهی شما شده‌است و این موضوع ممکن است برایتان مشکل ایجاد کند پس در برنامه خود وقتی را برای شخص مورد نظرتان بگذارید و اگر می‌توانید با یک هدیه کوچک و یا یک گل او را خوشحال کنید.

 

♋تیر♋

یک مشاجره و یا اتفاقی غیر‌منتظره بین شما و فردی که دوستش دارید فاصله انداخته است و این مساله فکرتان را درگیر کرده است اما بهتر است نگرانی را کنار بگذارید و سعی کنید غرور را کنار بگذارید و کدورت ها را از بین ببرید، بهتر است نگذارید این دلخوری زیاد طول بکشد.

 

♌مرداد♌

اگر فتنه‌ای در جهت انتقام گرفتن از کسی در سر دارید، آن را کنار بگذارید زیرا این کار برای شما دشمن تراشی خواهد کرد و باعث خواهد شد که یک روند مبارزه و انتقام جویی برای مدتی طولانی ادامه پیدا کند پس پیشنهاد می‌شود که اگر کسی بدی در حقتان کرده او را ببخشید.

 

♍شهریور♍

مدتی است دلتنگ فردی هستید و مشتاق ملاقات با او می‌باشید، به زودی موقعیتی برایتان فراهم می‌شود که او را ملاقات کنید و اوقات خوشی را با هم داشته باشید، شاید امروز مقدمات این ملاقات برایتان فراهم شود در غیر این صورت در آینده نزدیک این اتفاق رخ خواهد.

 

♎مهر♎

دوران غم و اندوهتان به زودی به پایان خواهد رسید و سال‌های پرنعمت و برکت برایتان در راه است و به زودی این روز‌های خوش، خستگی را از تن شما  بیرون خواهد کرد، پس با اشتیاق منتظر رسیدن روزهای خوش زندگی باشید و برای آن آماده شوید.

 

♏آبان♏

ممکن است در موقعیتی قرار بگیرید که نیاز باشد تصمیم جدی و مهمی برای زندگیتان بگیرید. استفاده کردن از عقل و تجربه خود خوب است اما مشورت کردن با افراد با‌تجربه و مورد اعتمادتان نیز خالی از لطف نیست و می‌تواند کمک بزرگی برای شما باشد.

 

♐آذر♐

سعی کنید برای رسیدن به آرامش بیشتر در زندگی از تجملات و خرید اجناس لوکس در زندگی خود کم کنید و به دنبال داشتن خوشبختی واقعی در زندگی باشید زیرا توجه به ظواهر و تجملات برای جلب نظر دیگران باعث آشفتگی شما شده است پس سعی کنید فروتن‌تر باشید و سعی کنید بیشتر از زندگی خود لذت ببرید.

 

 

♑دی♑

از نظر عاطفی احساس عدم امنیت می کنید و به همین دلیل نیاز‌ها و خواسته‌های خود را مطرح نمی‌کنید، همین مساله شما را آزار می‌دهد ولی سعی کنید اعتماد بنفس خود را بیشتر کنید و دغدغه‌ها و مسایلی که اذیتتان می‌کند را مطرح کنید تا احساس آرامش بیشتری داشته باشید.

 

♒بهمن♒

اجازه ندهید که دیگران شما را ناراحت کنند و با رفتار‌هایشان آزارتان دهند زیرا این شما هستید که به دیگران اجازه می‌دهید چگونه با شما رفتار کنند. در ضمن امروز بهتر است بیشتر با خودتان خلوت کنید و از وقتتان با کتاب خواندن و یک فیلم خوب دیدن لذت ببرید.

 

♓اسفند♓

فردی بر سر راهتان قرار خواهد گرفت که موقعیت‌های مناسبی را برایتان فراهم خواهد کرد که می‌تواند زندگی شما را تغییر دهید ممکن است این موقعیت کاری باشد و یا اینکه موقعیت عاطفی شما را تغییر بدهد و شرایطی ایجاد شود که به وصال معشوق خود برسید.

 

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments