فروردین

اگر بدانید به دنبال چه چیزی هستید و هدفتان را مشخص كنید مطمئن باشید به‌راحتی به آن می‌رسید. انرژی‌تان را درراه تحقق خواسته‌هایتان بكار بگیرید. اجازه ندهید مسائل کوچک و بی‌اهمیت شادی شما را بگیرد. این روزها موفقیت و شانس همراه شماست.

 

اردیبهشت

امروز خودتان را آماده یک میهمان ناخوانده کنید، افراد زیادی در کنارتان هستند که می‌توانند به شما در تصمیم جدیدتان کمک کنند، غرور را کنار بگذارید و از آن‌ها بخواهید یاری‌تان کنند. تولد یکی از عزیزانتان نزدیک است، به دیدارش بروید و رفع دلتنگی کنید.

 

خرداد

در مورد رابطه عاطفی‌تان احساس ناامنی می‌کنید، در این مورد به شریک زندگی‌تان اطمینان کنید و توصیه‌های بستگان را در نظر بگیرید. امروز را تنها نباشید و با افرادی که دوستشان دارید، زمان بگذرانید. لازم است که دوستانتان را در اطرافتان نگه دارید.

 

تیر

برای خانواده و عزیزانتان وقت بیشتری بگذارید. حال خودتان هم بهتر خواهد شد. ایده‌های شما برای کسب‌وکار و تجارت عالی است می‌توانید راجع به آن مذاکره کنید. جذابیت و اعتمادبه‌نفس شما امروز فوق‌العاده است. پس شاد و شاکر باشید.

 

مرداد

دوست ندارید امروز از لاک خود بیرون بیایید! شما نگران اتفاقاتی که در اطرافتان رخ‌داده هستید، ولی باید در مورد بعضی چیزها با شخصی قابل‌اطمینان صحبت کنید. نگران نباشید به‌زودی روابط خانوادگی و شخصی شما عالی خواهد شد.

 

شهریور

به موفقیت‌هایتان فکر کنید و از راهکارهای قبل مجددا استفاده کنید سرعت پیشرفت شما عالی است. و موفقیت‌هایتان همه رو به تحسین وا می دارد. روابط خانوادگی و شخصی‌تان در مسیر درستی است. اتفاقات مثبت همین‌طور ادامه خواهد داشت استفاده کنید.

 

مهر

ممکن است به دلیل برنامه کاری فشرده‌ای که دارید کمی استرس داشته باشید. بااین‌حال، نباید این ناراحتی‌تان در محل کار بروز دهید. اعتمادبه‌نفس داشته باشید و اجازه ندهید استرس بر شما غلبه کند. می‌توانید با مدیریتی که دارید تمام‌کارهایتان را با موفقیت به اتمام برسانید.

 

آبان

این روزها سرتان حسابی شلوغ است و تمرکز لازم را ندارید. بهتر است از کارهای مهمی که نیاز به‌دقت بالایی دارند، خودداری کنید و به دنبال کارهای ساده‌تر بروید. اگر در پی جلب نظر فردی هستید در این کار آرام و آهسته قدم بردارید. عجله ممکن است برنامه‌هایتان را نقش بر آب کند. امروز زمان خوبی است تا رازی را که در دل دارید بازگو کنید. گاهی جسارت است که موجب موفقیت شما می‌شود، نه احتیاط.

 

آذر

اعتمادبه‌نفس بالایی دارید که باعث جذابیت شما شده است. عزیزی از سفر بازمی‌گردد و شما را خوشحال می‌کند. فعالیت‌های ورزشی برات شما عالی است. روز خوبی است به شرطی که  بی‌دقتی نکنید. شما برای رسیدن به ساحل آرامش تلاش های زیادی کرده اید، حال زمان آن است که به تقدیر اعتماد کنید و باقی راه را به او بسپارید.

 

دی

امروز روز فوق‌العاده‌ای برای شماست. حتی اگر خیلی سرتان شلوغ باشد. شانس زیادی دارید در این روزها دارید از موقعیت‌ها استفاده کنید. مراقب باشید که دچار غیبت و بدگویی نشوید.

 

بهمن

مدت‌هاست منتظر فرارسیدن شرایط ایده آل هستید. امروز نشانه‌هایی از آن را مشاهده خواهید کرد. این موضوع هم می‌تواند در مورد شرایط کاری باشد، هم در مورد روابط عاطفی شما. یکی از همکاران یا دوستان قدیمی‌تان که تاکنون به‌عنوان یک دوست معمولی با او در ارتباط بوده‌اید به شما ابراز علاقه می‌کند، سعی کنید فرصت‌های طلایی زندگی‌تان را تنها از روی ترس از دست ندهید.

 

اسفند

 مبلغی عمده پول از یک کسب‌وکاری که اخیرا با دوستانتان شروع کرده‌اید را به دست خواهید آورد. حالا می‌توانید برای آینده برنامه‌ای که آرزویش را داشتید بریزید. به حستان اطمینان کنید و توصیه‌های نزدیکان را در نظر بگیرید. احتمالا مجبور می‌شوید که به یک سفر کاری بروید.

 

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها:
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments