فال روزانه ماه‌های تولد امروز ۱۴ بهمن ۱۳۹۷

فروردین: به سردرگمی پایان بده

کارهای عقب افتاده خود را به سرانجام برسانید. برای رهایی از سردرگمی به ذهنتان سر و سامان دهید. در این باره می توانید از خانواده کمک بگیرید.  همیشه به حس ششمتان شما اطمینان کنید. اوضاع مالیتان معمولی و آرام است و می توانید به یك مرخصی یكی دو روزه بروید. پس تعلل نکنید.

 

اردیبهشت: سیاست پیشه کنید

سعی کنید که زمان تان را مدیریت کنید چرا که این روزها مشکلات بسیاری برای حل کردن دارید. امروز بعد از ظهر مبلغ عمده‌ای پول از سمت یکی از بستگان سالمند دریافت خواهید کرد. ریسک درگیری با یکی از همسایگان را دارید؛ از خودتان سیاست نشان دهید.

 

خرداد: یک اشتباه را دوبار انجام ندهید!

 قدرت و ثبات در کارتان به شما این امکان را می دهد که از فرصت های مثبت خود بهره برداری کنید. یادتان باشد اشتباهی رو نباید دوباره تکرار کرد. ملاقاتی در پیش دارید که باعث سرخوشی شما خواهد شد. برای رهایی از مشکلات باید  دوباره اعتماد به نفس خود را به دست آورید.

 

تیر: صراحت داشته باشید!

اگر شما مشکلات احساسی دارید، خودتان را فریب ندهید. صبر داشته باشید، همه چیز درست خواهد شد. حرفتان رو بلند و صریح بگویید تا برداشت غلطی از آن نشود. احتمالا امروز بعد از ظهر به یک مهمانی دعوت می‌شوید.

 

مرداد: شانس در خانه‌تان را زده!

فرصت خوبی دارید که سود زیادی به دست آورید و خودتان را نشان دهید. می توانید از برقراری نظمی که در حال حاضر وجود دارد و درک شدن از سمت شریک عاطفی تان لذت ببرید. فقط تعادل را نگه‌دارید.  یک رویکرد تجربی و غیر قضاوتی، بزرگ ترین شادی و رضایت را برایتان به ارمغان می آورد. چیزی که می‌خواهید را دریافت خواهید کرد و همراهانتان، شمارا تحسین خواهند کرد.

 

شهریور: خبری در راه است

در روابط شخصی اضطراب یا ترس از رها شدن می‌تواند باعث آسیب به شما شود. تعصب نداشته باشید و پذیرای مسیر و راه‌های جدید باشید. در مسائل مالی دقت کنید. خبری به شما می‌رسد که دیدتان را برای تصمیم جدید مثبت می‌کند.

 

مهر: زیادی احساساتی نشوید

خلاقیتی که دارید در کسب‌وکارتان بسیار مفید است. روابطتان با دیگران بسیار خوب پیش می‌رود. فرصت خوبی دارید تا در تمام امور داخلی و اجتماعی موفق شوید. شرایط مالی‌تان خیلی رضایت‌بخش نیست، اما به‌زودی بهتر می‌شود. در ابراز محبت به شریک عاطفی‌تان تعادل را نگه‌دارید.

 

آبان: انرژی‌تان امروز موتور حرکت شماست

امشب به یک مهمانی خواهید رفت یا در جمعی خواهید بود. آدم شوخ‌طبعی هستید ولی از گفتن لطیفه‌های ریسکی در این مهمانی پرهیز کنید. امروز شما از انرژی فوق‌العاده‌تان استفاده می‌کنید چیزی که می‌خواهید را دریافت خواهید کرد و همراهانتان، شمارا تحسین خواهند کرد.

آذر: حسس ششم راهنمای شماست

به‌زودی چیزی که منتظرش هستید به دستتان می‌رسد. از حس ششم خود کمک بگیرید. اگر حرفی در دلتان سنگینی می‌کند به زبان بیاورید هم سبک می‌شوید وهم باعث صمیمیت بیشتر می‌شود. صادق باشید تا حس بهتری پیدا کنید.

دی: زمان همه چیز را روشن می‌کند

منتظر اتفاقات مثبت باشید. به‌زودی یك ملاقات غیرمنتظره و هیجان‌انگیز را تجربه می‌کنید. اتفاقات عجیبی که این روزها می‌افتد حکمتی دارد. صبر داشته باشید تا مفهوم این جریانات روشن شود. اولویت با سلامتی شماست کسالت‌های کوچک را نادیده نگیرید.

 

بهمن: از انزوا خارج شوید

جذابیت و محبوبیت بالایی دارید. در انزوا نباشید و معاشرت‌هایتان را بیشتر کنید. با قلب باز و صادقانه احساساتتان رو بیان کنید. به‌زودی پروژه‌های متعددی در ذهنتان شکل خواهند گرفت و تنها در انتخاب بهترین آن‌ها مشکل خواهید داشت.

اسفند: بخندید تا زیبا شوید

به زندگی‌تان هیجان بدهید. تنوع ایجاد کنید و هر آنچه لازم است برایش انجام دهید. اگر به یک سفر دعوت شدید، حتما قبول کنید. حتی اگر پول زیادی قرار است خرج کنید. شما این روزها نیاز به استراحت دارید. یادتان باشد خندیدن زیاد در طول روز علاوه بر سلامتی روح و شادابی، در زیبایی ظاهر شما نیز تاثیر دارد.

فال ۱۵ بهمن ۹۷ را اینجا بخوانید

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها:
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments