فروردین: احساساتتان را کنترل کنید!

یادتان باشد همه ما فقط یک بار فرصت زندگی داریم؛ بنابراین افسوس گذشته را نخورید. برای حال و آینده بجنگید. گاهی لازم است در تصمیم‌گیری احساس را کنار بگذارید. اگر متاهل هستید در ابراز احساسات زیاده‌روی نکنید.

 

اردیبهشت: آدم‌های جدید پیدا کنید

خلاقیت خوبی دارید و در هر امری با کسب اطلاعات لازم می‌توانید پیشرفت کنید. باید ابتدا برای خود هدف تعیین کنید و سپس مسیر رسیدن به آن را بیابید. اگر به دنبال یافتن فرد بخصوصی در زندگی هستید، به مکان‌هایی بروید که تاکنون نرفته‌اید و با آدم‌های جدید معاشرت کنید.

 

خرداد: پول هم مهم است

به مسائل مالی بی‌توجهی نشان ندهید، در این صورت برای خود دردسر درست خواهید کرد. اگر مشکلی را قبل اینکه از کنترلتان خارج شود حل کنید کار خیلی عاقلانه‌ای کرده‌اید، چون از بی‌نظمی جلوگیری می‌کنید. امروز تماس‌های شخصی خود را برقرار کنید تا چیزی که می‌خواهید را به دست آورید. با رد شدن از احساسات قوی بهتر می‌شوید.

 

تیر: تغییر اصل و اساس زندگیست

همیشه به دنبال سبک باارزشی از زندگی باشید. اگر احساس کردید طرز فکر شما نسبت به برخی از مسائل در حال تغییر است، خیلی خود را نگران نکنید. گاهی در زندگی لازم است تغییر رویه دهید. این روزها بیشتر مراقب سلامتی خود باشید.

 

مرداد: غرایزتان را فراموش نکنید

شما به‌سادگی از دیدگاه‌های خود دست نمی‌کشید؛ چراکه قدرت تجزیه و تحلیل شما خیلی قوی است. تفکرات منطقی بسیار خوب است ولی نه به قیمت نادیده گرفتن احساسات آدمی. گاهی از غرایزتان پیروی کنید.

 

شهریور: همه را راضی نکنید

اطرافیان شما امروز ادعاهای زیادی دارند و از همین راه نیز به نان و نوایی می‌رسند! به‌جای اینکه خودتان را وارد کشمکش‌ها و جنجال‌های کنید، نیت و مقصود خود را برای رسیدن به هدفتان تعیین و برای رسیدن به آن اقدام کنید. لازم نیست که همه‌ی مردم را راضی کنید.

 

مهر: اولین کاری که به ذهنتان می‌رسد درست است

نخستین ایده بهترین ایده است! پس نخستین فکری که به ذهنتان می‌رسد عمل کنید. امروز انرژی‌های خوبی دارید، برای انجام کاره‌ای عقب‌افتاده تلاش کنید. بهتر است در انتهای روز را به خود استراحت بدهید و از لحظه‌هایتان لذت ببرید.

 

آبان: اوضاع را آرام کنید

امروز شما احساس اجتماعی بودن و یا بخشندگی دارید. روزتان را با یک راه حل شروع کنید. بنابراین مراقب حرکت سریع و یا خرج کردن پولتان باشید. اگر بدانید چگونه اعصاب خود را آرام کنید، سلامتی شما می‌تواند رضایت‌بخش باشد. جو متشنجی در خانواده‌تان وجود دارد ولی شما با زیرکی زیاد در حل مشکلات موفق می‌شوید.

 

آذر: درون‌گرایی بس است

شما به کسی اجازه نمی‌دهید در مورد احساسات درونیتان چیزی بفهمد، چراکه خودتان نیز در جستجوی فهمیدن رازهای دیگران نیستید. با این‌وجود صحبت کردن با یک دوست نزدیک یا اعضای خانواده هنوز هم حال شما را خوب می‌کند.

 

دی: اوضاع زود روبراه می‌شود

تا جایی که ممکن است از حسادت‌های خانوادگی دور بمانید؛ همه‌چیز بدون آسیب زدن به‌سرعت درست می‌شود. در عشق، شاید جرقه‌ای وجود داشته باشد. امروز روز مطلوبی برای گام‌های ظریف است اگر می‌خواهید یک لطف مهم را درخواست کنید، بحث‌های قانع‌کننده‌ای پیدا خواهید کرد.

بهمن

فرصت‌های تازه و شانس د زمینه شغلی  به شما رو می‌آورد. قدر آن را بدانید و از دستش ندهید.  شخصی میان شما و شریک زندگی‌تان قرارگرفته طوری که دلخوری‌هایی را به وجود آورده است. بهتر است که به حرف‌های او بی‌اعتنا باشید و مستقیم با شریک زندگی‌تان صحبت کنید.

 

اسفند

امروز به دلیل افکار منفی که به سراغتان می‌آید حوصله کاری را نخواهید داشت. بهتر است خیلی به خودتان سخت نگیرید و کارهای فکری‌تان را به‌روز دیگری موکول کنید. مدتی است که به دنبال تغییری در رابطه عاطفی‌تان هستید اما هیچ اتفاقی نمی‌افتد. برخلاف انتظارتان امروز خبرهای خوبی را در این مورد می شنوید.

 

فال ماه تولد ۱۵ بهمن ۹۷

فال ماه تولد ۱۷ بهمن ۹۷

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها:
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments