فروردین

باید خطایی كه مرتكب شدید را جبران کنید. این كاری دشوار و سخت خواهد بود اما بهتر از آن است كه همین راه غلط را تا آخر رفته و خود یا دیگران را آزرده کنید.

 

اردیبهشت

مواجه‌شدن با افكار و ترس‌هایتان می‌تواند راه خوبی باشد تا شما آگاه شوید كه چه چیزهایی در شما احساس امنیت و رضایت ایجاد می‌كند. شاید این كار کمی سخت باشد،‌ اما تغییراتی كه در جلوی روی شما در حال ایجاد شدن هستند، باعث می‌شوند تا شما بتوانید به اهداف بلندمدت خود دست یابید.

 

خرداد

شرايط اقتصادي شما به‌جایی مي‌رسد كه ذهنتان را آشفته مي‌كند. بايد بر اين آشفتگي غلبه كنید و اجازه ندهید که ‌موج حوادث شمارا با خود ببرد. بايد با اعتمادبه‌نفس و توانايي به اين مشكلات پايان دهيد. یادتان باشد خلوص در عشق حرف اول را می‌زند.

 

تیر

بسيار گشاده‌رو و خوش‌مشرب هستيد اما خيلي زود ازنظر احساسي متعهد می‌شوید. فرصت‌های احساسي زياد وجود دارد؛ اما تمامي آن‌ها آرزوهاي شمارا برآورده نمی‌سازند. امنيت و ثبات هميشه براي شما مهم هستند. روابط خانوادگي هماهنگي بيشتري پيدا می‌کند.

 

مرداد

امروز کمی آشفته به نظر می‌رسید و نمی‌توانید از اعمالتان، نتیجه مشخصی انتظار داشته باشید. به همین خاطر سخت است كه ذهنتان سر و سامان دهید. اگر فكر می‌كنید كه یكی از نزدیک‌ترین دوستان یا همکارانتان مانع كارهای شماست، سعی كنید به‌جای اینكه عصبی شوید علت را در رفتارها واكنش‌های خود جستجو كنید.

 

شهریور

اگر احساس خستگي مي‌كنيد و دوست ندارید به پزشك مراجعه كنيد مي‌توانيد با بازي رنگ‌ها روحيه خود را عوض كنيد، شايد تغيير رنگ لباس‌ها موثر باشد. پیشنهاد كار و يا موقعيت تحصيلي خوبي مطرح مي‌شود كه بسيار فريبنده و جذاب خواهد بود. بهتر است در اين باره فكر كنيد.

 

مهر

اخبار خوشحال كننده و ديدارهاي سودمندي در انتظارتان است. روش زندگی‌ات را عوض كن تا از اين حالت تنش و التهاب خارج شويد. بايد به آينده‌ات اميدوار باشيد. شما نیازهای اساسی دارید كه مستلزم این است كه روش‌های مشخصی را برای زندگی خود اتخاذ كنید.

 

آبان

شما می‌خواهید در كارتان موفق شوید، اما امروز آن صبر و حوصله‌ای كه باید در انجام كارها داشته باشید را ندارید. اگر حواس‌پرتی و آشفتگی در كارتان نداشته باشید موفق خواهید شد. متاسفانه، نزدیکانتان به نظر می‌رسد آن‌قدر كه باید، به محیط اطرافشان توجهی ندارند. شاید بهتر باشد كه برای خودتان حدومرزی تعیین كنید.

 

آذر

باید در برخورد با دوستانتان شجاعت و صراحت داشته باشید تا رابطه‌تان تضمین شود. شاید در ابتدا برای مدتی كوتاه، دلخوری و ناراحتی پیش بیاید اما در درازمدت به شما حق خواهد می‌دهند.

 

دی

نباید بگذارید ركود و یكنواختی زندگی شمارا تحت تاثیر قرار دهد. هر از چند گاه با یك ابتكار تازه باید دست به عمل جدیدی بزنید كه زندگی شمارا تغییر دهد. با این كار سلامتی روحیه شما را تضمین می‌كنید.

 

بهمن

به‌زودی تحولی رخ می‌دهد و این شرایط به همین صورت باقی می‌ماند. بعضی وقت‌ها باید چندین عامل دست‌به‌دست هم دهند تا اتفاقی بیفتد. بهتر است به‌جای انتظار كشیدن به فكر برنامه‌های زندگی‌تان باشید. در حال حاضر سلامتی كامل دارید پس آن را با برنامه غذایی مناسب و ورزش تضمین كنید

 

اسفند

امروز به نظر می‌رسد شخصی به طرز غیرقابل‌تحملی شمارا آزرده‌خاطر می‌كند و بی‌هیچ دلیل مشخصی با شما مخالفت می‌كند كه این كار باعث بوجودآمدن لحظات سختی برای شما می‌شود. بعضي مشكلات مالي در حال برطرف شدن است. یادتان باشد هيچ كس نيست كه در زندگي خود مشكلي نداشته باشد.

 

فال روزانه ۱۶ بهمن

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها:
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments