فروردین: خبری در راه است

به‌روزهای آینده امیدوار باشید. چیزی که اصلا انتظارش را ندارید خواهید دید. خبرهای خوبی می‌شنوید و دوباره انرژی را به شما بازمی‌گردد. سعی کنید در همه امور قدری سیاست داشته باشید. با برنامه قدم بردارید تا در دام مشکلات گیر نکنید.

 

اردیبهشت: به یقین می‌رسید

تمام شک و تردیدی که در تصمیم‌گیری‌هایتان داشته‌اید، برطرف می‌شود. مدتی است که  گره‌ای در زندگی‌تان افتاده اما خیلی زود با کمک فردی باز می‌شود. اواخر هفته خبرهای خوبی خواهید شنید که تغییرات بزرگی در زندگی‌تان ایجاد خواهد کرد. تا می‌توانید از لحظات زندگی‌تان لذت ببرید.

 

خرداد: مسائل را پیچیده نکنید

بهتر است با مسایل ساده‌تر برخورد کنید. هر چه مسایل را پیچیده‌تر کنید، حل کردن آن‌ها نیز برای شما سخت‌تر خواهد شد. شما فرد حساسی هستید و با تلنگری از کوره درمی‌روید. با تمرین می‌توانید خشم را تحت کنترل خود درآورید و کمی به آن اعتدال دهید تا به رابطه  شخصی و کاریتان لطمه‌ای وارد نشود.

 

تیر: از زندان گذشته فرار کنید

دوستی پس از مدت‌ها به سمتتان می‌آید و حرفی به شما می‌زند که مدت‌هاست انتظارش را می‌کشیدید. از این فرصت استفاده کرده و پرونده گذشته را ببندید.

 

مرداد: هرچه در دل دارید بگویید

شما در شرایطی هستید که چشم‌های زیادی روی شماست و باید حواستان باشد که خطایی نکنید. نگذارید دیگران باانرژی منفی‌شان شمارا از راهی که در پیش گرفتید دور کنند. بالاخره امروز فرصت آن را پیدا می‌کنید که با شریک زندگی‌تان تنها شوید و حرف‌هایی که در دل داشتید را به زبان‌آورید.

 

شهریور: منعطف باشید

به‌زودی خبرهای خوبی دریافت خواهید کرد. شما در شرایط ذهنی خوبی به سر می‌برید، توانایی این را هم دارید که احساساتتان را با آن درگیر کنید، اما یادتان باشد که تعادل را بین عقل و احساس را حفظ کنید. در روابط عاطفی‌تان هر چه انعطاف پذیرتر باشید بهتر است. نگذارید که مسایل کوچک میان شما و شریک زندگی‌تان قرار بگیرد.

 

مهر: از باتجربه‌ها مشورت بگیرید

شما قصد آغاز یک شراکت تجاری را دارید و این کار امروز زمان زیادی را از شما خواهد گرفت و مجبور خواهید بود وقت بسیاری را صرف انجام کارهای اداری مربوط به آن کنید. اگر نیاز به راهنمایی داشتید از شخصی که در این امور مهارت بیشتری دارد مشورت بگیرید.

 

آبان: فیلم بازی نکنید!

پس از مدت‌ها انتظار بالاخره آن انتظاری که از رابطه عاطفی‌تان دارید را به دست می‌آورید. تنها چیزی که باید رعایت کنید این است که خودتان باشید. فیلم بازی کردن در آینده‌ای نزدیک رابطه شمارا به چالش می‌کشاند، پس صداقت کلید موفقیت این روزهای شماست.

 

آذر: پیمانی مبارک

در اين زمان می‌توانید انتظار كسب كمك از سوی ديگران داشته باشید. دوستی و پیمانی جديد شكل خواهد گرفت! اين پیمان را احتمالا هم از لحاظ اقتصادی سودمند است و هم از لحاظ عملی ممکن و شدنی است.

 

دی: فقط طبیعی رفتار کنید

روز شلوغی را در پیش دارید. یک ملاقات یا یک اتفاق غیرمنتظره شمارا عمیقا به فکر درباره کارما یا تقدیر در جهان خواهد انداخت کرد. اصلا لازم نیست انقدر در نشان دادن احساساتتان زیاده‌روی کنید؛ اگر طبیعی رفتار کنید مطمئنا بهترین نتیجه را خواهید دید.

 

بهمن: مواظب باشید در کار زیاد غرق نشوید

امروز نیاز دارید که تنها باشید، اما تا وقتی وظایفتان را به‌طور کامل انجام نداده‌اید، شاید نتوانید در خلوت خودتان تنها باشید. البته شما بیشتر از اینکه به فکر خودتان باشید، به فکر عمل کردن به قول‌هایتان و کمک کردن به دیگران هستید. کار کردن زیاد هیچ اشکالی ندارد، اما اجازه ندهید مانع از سازندگی‌تان بشود.

 

اسفند: همه چیز را به همه نگویید

امروز از وسوسه‌ها دوری کنید که روز ناراحت‌کننده‌ای نداشته باشید! چرا که ممکن است فقط شخصی که خیلی دوستش دارید را از خودتان برنجانید. اواخر هفته ممکن است از فاش کردن رازی برای دوستتان پشیمان شوید. یادتان باشد لازم نیست همه اهدافتان را با اطرافیانتان در میان بگذارید.

 

فال ماه تولد ۲۶ بهمن ۹۷

 

 

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments