فال ماه تولد برای متولدین ۱۲ ماه سال مربوط به امروز ۲۸ بهمن ۹۷:

فرودین: زمان تغییر رسیده است

شما فرد آرامی هستید اما امسال لازم است این روزها به زندگی‌تان هیجان دهید. تغییرات می‌توانند زندگی شما را وارد مرحله تازه‌ای کنند. آنچه در زندگی آزارتان می‌دهد را از خود دور کنید و فضا را برای ورود چیزهای جدید و خوشایند آماده کنید. اگر به فکر گرفتن تصمیمات مهمی در زندگی‌تان هستید، اوایل هفته آینده بهترین زمان است.

 

اردیبهشت: اسفندماه، شانس در خانه‌تان را می‌زند

همان‌قدر که به منطق اهمیت می‌دهید، احساساتتان را هم در نظر بگیرید. سفرهای لذت‌بخش درراه است. فقط کافی است سخت نگیرید. اگر مجرد هستید، انتهای امسال شعله‌های عشق در شما روشن می‌شود. اسفندماه رمانتیک‌ترین ماه برای شما خواهد بود.

 

خرداد: وقت سرمایه‌گذاری بلندمت است

اواخر هفته روزهای خوش‌شانسی برای شماست. می‌توانید شانستان را برای موفقیت افزایش دهید. برای آینده برنامه‌ریزی کنید و سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت ایجاد کنید. ولی برای هر تصمیمی که می‌گیرید دقت کنید. چون یک تصمیم اشتباه تو را در مقابل دوست یا شریک عاطفی‌تان قرار می‌دهد.

 

تیر: از ناشناخته‌ها نترسید

احساس سنگینی می‌کنید، برای این‌که حس بهتری داشته باشید تا می‌توانید وسایل قدیمی، کهنه و بی‌مصرف را دور بریزید و فضا را برای چیزهای جدید بازکنید. همین کار به شما انرژی مثبت می‌دهد. در کاری که آغاز کرده‌اید به مشکلی برخورده‌اید که تنهایی از پس آن برنمی‌آیید، بهتر است که خجالت را کنار بگذارید و از دوستانتان کمک بگیرید. در تمام جنبه‌های زندگی حتی رابطه عاطفی، هرروز یک‌قدم به جلو بگذارید. از ناشناخته‌ها نترسید و با جسارتی که دارید آنچه فکر می‌کنید به صلاحتان است را انجام دهید.

 

مرداد: اوضاع بهتر می‌شود غم نخورید!

به جمعی دعوت می‌شوید حتما قبول کنی:د اتفاقات خوبی در انتظارت شماست. برای خودتان زندگی کنید، اوضاع مالی از امروز بهتر می‌شود و تا مدت طولانی ادامه‌دار است. راجع به رابطه عاطفی این روزها تصمیم درستی بگیرید. تصمیم امروز سازنده‌ی فرداست.

 

شهریور: امروز بکارید تا فردا برداشت کنید

تهمتی به شما زده‌اند که واقعیت ندارد. درد هجر بزرگی را تحمل می‌کنید؛ اما صبور باشید. مطمئن باشید جواب خوبی‌ها و ثوابی را که کرده‌اید درجایی دیگر خواهید گرفت. حرف‌های خود را بر اساس فرض و شک نزنید که برعلیه خودتان استفاده می‌کنند. بذر خوبی بکارید تا شاهد رویش خوب‌ترین‌ها باشید.

 

مهر: مواظب باشید مشغله‌هایتان زندگی‌تان را تباه نکند

این روزها سرتان حسابی شلوغ است. با این حال، مطمئن باشید که خانواده و شریک عاطفی‌تان را نادیده نمی‌گیرید. سعی کنید حتما به یک سفر با دوستانتان بروید، به لحاظ روحی و جسمی نیاز به استراحت کردن دارید.

 

آبان: هر هیچ آسان بدست نمی‌آید

اگر هدفی در سر داشته‌اید که هیچ‌گاه عملی نشده است، ناامید نشوید، دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است پس به راهتان همچنان ادامه دهید تا به موفقیتی که می‌خواهید دست یابید. امروز برای شما اتفاقی خاصی می‌افتد که نسبت به خود وزندگی‌تان امیدوار می‌شوید. امروز قدرت تشخیص شما بالاست، از این رو زمان خوبی برای گرفتن تصمیمات مهم است.

 

آذر: با دقت به مشکلات رسیدگی کنید

ممکن است با سختی‌هایی داخل محیط کار مواجه شوید، اما خوش‌بین باشید، اگر بااحتیاط با این مشکلات برخورد کنید باعث پیشرفت می‌شود. به‌زودی زندگی اجتماعی رضایت شما را جلب می‌کند. از بحث با یک خانم در اطرافتان دوری کنید.

 

دی: مشورت کلید موفقیت شماست

تصمیم دارید که تغییری بزرگ به زندگی‌تان بدهید. اگرچه اکنون آن را به چشم یک سرگرمی می‌بینید اما در آینده‌ای نزدیک می‌تواند زندگی‌تان را از این رو به آن رو کند. مشورت با دیگران کلید موفقیت شماست اگر اخیرا، به‌خصوص با شریک زندگی‌تان، کم حرف شده‌اید باید بگوییم که بیان احساسات واقعی می‌تواند حقایق را آشکار و مشکلات بسیاری را حل کند. پس بیشتر با دیگران گفتگو کنید.

 

بهمن: به جای مخالفت کمی گوش کنید

شما فردی هستید که یا کاری را آغاز نمی‌کنید یا اگر آغاز کردید تمام تلاشتان را برای آن به کار می‌گیرید. سعی کنید این رفتار را در خود حفظ کنید. برای شروع کاری، مورد حمایت دیگران قرار می‌گیرید، پس از این فرصت نهایت استفاده را بکنید. امروز به روابط عاطفی‌تان خیلی سخت نگیرید. سعی کنید که به جای مخالفت با شریک زندگی‌تان، با او همفکر شوید.

اسفند: اوقات خوشی در پیش است

روز شلوغی دارید بنابراین آماده‌ باشید. آخر امروز خبری خوب شنیده و هیجان‌زده می‌شوید. تغییرات پیش رو دل‌چسب است. سبک تازه‌ای پیش بگیرید، انگیزه خودتان رو از دست ندهید؛ و مراقب ارتباطات و دوستانتان باشید.

 

فال روزانه ۲۷ بهمن ۹۷

فال روزانه ۲۹ بهمن ۹۷

 

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments