فروردین

تمام دوستان و آشنایانی که دوست دارید برکنارتان باشند را دعوت کنید. باید تماس نزدیکی داشته باشید. وقت آن رسیده که زندگی‌تان را با اطرافیان تقسیم کنید و به تمام خاطرات خوب و بد رسیدگی کنید. بیشتر ازآنچه می‌دانید مردم در زندگی‌تان وجود دارند. شاید بخواهید که در مورد گذشته حرف بزنید و اوقات خوب گذشته را مرور کنید. وقتی دوستانتان کنارتان هستند و می‌توانید ایده‌هایتان را نمایشان بگذارید خیلی راحت‌تر می‌توانید به مسایل رسیدگی کنید. با صبر و شکیبایی عقایدتان را ترکیب کنید.

اردیبهشت

شاید امروز تا عصر به خاطر مسایل مالی احساس ناراحتی داشته باشید. اگر هم به نظر مسایل مالی مرتب هستند بازهم خیلی مطمئن نباشید. شاید صرفا بعضی چیزها را محاسبه نکرده باشید. توصیه می‌شود که هیچ خرید یا سرمایه‌گذاری نداشته باشید.

خرداد

 در تمام مدت روز شاید احساس کنید در یک بن‌بست قرار گرفته اید. شاید احساس کنید که امیدهایتان را ازدست‌داده‌اید. شاید تنبلی شما دلیل فعالیت نداشتن شماست. در زمان‌هایی مثل اکنون نباید هیچ پولی خرج کنید یا برنامه‌ای بریزید. به شایعاتی که آینده را تیره می‌کنند گوش نکنید.

تیر

 اگر امروز زندگی‌تان قابل پیش‌بینی به نظر می‌رسد، شاید بدین معنی است که نیاز به یک کار دیگر دارید که انرژی خود را روی آن بگذارید. مراقب باشید که بیش‌ازحد استطاعتتان روی بازی‌های کامپیوتری و یا چیزهایی که به‌اندازه‌ی استعدادهایتان ارزش ندارند خرج نکنید. انرژی‌تان به سمت کسی که می‌خواهید باشید هدایت کنید و روی پل‌های خودتان بایستید. با همسایه‌ها درباره تعطیلات و آرایه‌گری و شاید هم مهمانی‌هایی که می‌توانید شرکت کنید حرف بزنید.

مرداد

هنوز هم در فرایند خلاص شدن از تعلقات و وابستگی‌های قبلی هستید. وقت آن نیست که دنبال دوستان جدید باشید. برعکس وقت آن رسیده که میزان دوستان را کم کنید. البته این کار را باملاحظه انجام دهید. از خوردن مشروبات به شدت پرهیز کنید. خودتان را کنترل کنید.

شهریور

امشب در خانه‌تان یک دورهمی دارید. ازآنجایی‌که نمی‌دانید کسی می‌آید نگران شده‌اید. تلاش‌هایتان نتایجی که آرزویشان را داشتید را برآورده می‌کنند. می‌بینید که با دوستان رابطه جدید آغاز می‌کنید و این موقعیت ای حرفه‌ای برایتان فراهم می‌کند. وقتی‌که همه رفتند دور خانه‌تان بچرخید و همه‌چیز را جمع کنید. کارتان عالی بود.

مهر

 رخدادهای امروز برای شما خیلی گیج‌کننده هستند. علی‌رغم مثبت بودن کلی تفکرات، شاید احساس نوستالژیک، غمگینی و پشیمانی داشته باشید. نداشتن تعادل خارجی می‌تواند تاثیر بیشتری روی کسانی بگذارد که مشکلاتی در سلامتی خوددارند. وقت خوبی برای مصاحبه کاری، روز اول کاری یا یک مسافرت طولانی نیست.

آبان

توجهتان به چیزهای غدغن و مبهم در حال کمتر شدن است. به‌راحتی می‌توانید شروع به کم کردن چرخه اجتماعی‌تان کنید تا وقتی‌که به نقطه آرامش برسید. احتمال ایجاد تغییرات در زندگی عشقی و همچنین امور مالی و خلاقیت وجود دارد. وقتی دوستانتان کنارتان هستند و می‌توانید ایده‌هایتان را نمایشان بگذارید خیلی راحت‌تر می‌توانید به مسایل رسیدگی کنید. با صبر و شکیبایی عقایدتان را ترکیب کنید.

آذر

هرگز کار امروز را به فردا نیندازید. امروز باید در هر دیالوگ، مکالمه، ملاقات و ماجراجویی بینش داشته باشید. بهتر است که تمام مشاجرات با شرکای خود را باسیاست تمام حل‌وفصل کنید. اگر یک چهره عمومی هستید، شاید بعضی از پیروان خود را ناامید کنید.

دی

 برایتان سخت است که به تعادل کامل برسید. تنها می‌توانید برای آن تلاش کنید. شاید در محل کار احساس ناراحتی کنید. همه‌چیز را آسان بگیرید و درنورد مشکلاتی مثل اشتباه در گزارش‌ها یا شال و کراوات نامناسب خود ناراحت نباشید. وقت مناسبی است تا پروژه‌های ابتکاری خود را تمام کنید.

بهمن

خلق‌وخوی خوب شما ریشه در فعالیت‌های خلاقانه دارد. باید در یک رخداد آموزشی یا یک تعهد عمومی شرکت کنید. همچنین آرزوهای شخصیتان شاید مناسب با توانایی‌هایتان نباشند. اگر از زندگی عشقی خود ناراضی هستید، خیلی به دل نگیرید. این احساس موقتی خواهد بود.

اسفند

 موفقیت‌های اخیرتان می‌تواند نشان‌دهنده اتفاقات سال آینده برایتان باشد. اگر می‌خواهید که اشیا گران‌قیمت بخرید، بهتر است کمی صبر کنید. خرید اجناس قیمتی کار خوبی است، البته به‌شرط اینکه از پس قیمتشان برآیید. سعی کنید که خیلی سعی در خرید نداشته باشید. این برایتان خوب نیست. از خوردن مشروبات به‌شدت پرهیز کنید. خودتان را کنترل کنید.

فال ماه تولد:۷ اسفند ۹۷

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments